Інфлюенсер: в чому особливості цієї роботи та як ним стати?
Інфлюенсером («агентом впливу») називають людину, популярну в соціальних мережах, яка у співпраці з різними компаніями заохочує до придбання конкретного товару. Така особа через добре налагоджену схему спілкування і завоювання довіри фоловерів (підписників, читачів у соцмережах) формує їх споживчі бажання. Головне завдання інфлюенсера – продати товар або послугу завдяки власному правильно сформованому іміджу у соцмережах.
«Агент впливу» - це також свого роду інтернет-творець, який підтримує регулярні контакти з підписниками, формує їх бажання до купівлі певного товару чи послуги.
Як і в будь-якої роботи, у цієї також є свої плюси і мінуси. Безперечно, перевагою є те, що ця людина є досить впливовою, має велику популярність та авторитет. Унаслідок цього інфлюенсер отримує високий дохід від компаній, які з ним співпрацюють. Можна сказати, що це нова модель реклами. Сьогодні, в епоху інтернету, завдяки соцмережам набагато легше «достукатися» до потенційного клієнта.
Інфлюенсер рекламує товар й розповідає про нього таким чином, щоб споживач захотів його придбати. Але «агент впливу» займається не лише рекламою, це одна з форм його діяльності. Така людина також є «творцем», має свій власний контент. Тому, щоб відповідати очікуванням підписників, інфлюенсер повинен в інтернеті регулярно робити публікації, писати тексти, знімати відео та фото, розміщуючи це все в Youtube, соціальних мережах, таких як Instagram або Facebook.
Поряд з цим, така робота вимагає й багато жертв. Популярний блогер рідко може дозволити собі відпустку, тобто, «розлуку» з глядачами, оскільки вони є його потенційними клієнтами й мають свої особливі вимоги. А це потребує безперервного та щоденного внеску у розвиток власного імені.
З чого почати?
Щоб розпочати свою роботу інфлюенсера, вам слід запастися терпінням і величезним бажанням працювати. У багатьох випадках потрібно взагалі відмовитися від звичного способу життя, змінити звички, поведінку, стиль одягу, форми відпочинку, коло спілкування, і т.д.
Залучення фоловерів, тобто, потенційних клієнтів у Instagram, чи іншу соцмережу, - це, мабуть, найважливіший етап початку роботи інфлюенсера. Також ви повинні створити для себе відповідний образ. Це буде свого роду «магніт», який притягуватиме до вас багато людей.
Необхідно продумати, як саме заохотити велику аудиторію цікавитись конкретною людиною? Перш за все, розмістіть у своєму профілі інформацію, яка викликатиме інтерес у широкої групи користувачів.
Якщо ви хочете стати популярною людиною, з якою ваші підписники будуть готові ідентифікуватись, вам слід створити відповідний профіль. Завдяки йому потенційні фоловери під час першого контакту вирішать, чи варто цікавитись вами й натиснути клавішу «слідкувати».
З чого заробляти гроші?
Інфлюенсери є рекламним «лицем» певного продукту чи компанії. За участь в описі товару чи позитивному відгуку, така особа отримує грошову винагороду.
Спонсорська та платна реклама – це дві основні форми доходу. Для того, щоб отримати гроші від спонсора, досить, наприклад, одягнути одяг певної марки, сфотографуватися у ньому чи зняти відео та викласти цей матеріал на своїй сторінці. Платна реклама - це просто розміщення коротких відеороликів в інтернеті, які заохочують купувати та рекомендують обраний товар. Інфлюенсер відіграє тут головну роль тестувальника, намагаючись розповісти про дану річ якомога точніше, з практичної точки зору.
Суми заробітку
Як і на будь-якій іншій роботі, інфлюенсер не відразу отримує високий дохід. Спочатку він працює на свій імідж, і цей етап може бути взагалі неприбутковим. Далі усе залежить від прикладених зусиль, вмінь, якості контенту, яку він поширює, кількості підписників, популярності. Розмір винагороди також дуже різний: це може бути і кілька сотень гривень, а може й тисячі доларів, усе дуже індивідуально. Наприклад, відомі і популярні українські блогери отримують приблизно 500 доларів за один рекламний допис.
Залежно від форми реклами, інфлюенсер отримує відповідну їй плату. Ці форми можуть бути різні: рекламні кампанії, текстові пости, відеоматеріали, публікації в соціальних мережах, спонсоровані поїздки.
Це робота для всіх?
Не існує конкретних правил щодо того, хто може стати «впливовим агентом», а хто ні. Звичайно, набагато стати інфлюенсером буде людині симпатичній, у гарній фізичній формі, комунікабельній, ерудованій, із великим словниковим запасом, яка володіє різною інформацією та здатна легко підтримувати розмову на практично будь-яку тему. Висока самооцінка - теж дуже важлива риса. Це не робота для сором’язливих та замкнутих людей, без чіткої мети й грунтовних знань. Якщо ви хочете стати інфлюенсером, то повинні бути відкритим, готовим до «споглядання» свого способу життя, правильно реагувати на критику, вміти відстояти свою точку зору та власні погляди.
Пам’ятайте, завжди варто спробувати власні сили, не здаватися і впевнено йти до мети. Якщо ви вирішили спробувати себе у цій сфері, перш за все добре обдумайте напрям подальшого руху, тематику своєї діяльності, образ та головні орієнтири. Чим більше інтересу викликатиме обрана тема, тим більше буде у вас шансів завоювати максимально велику аудиторію фоловерів. Адже в основному все починається з них!