Яким повинен бути ідеальний фахівець SEO?

В даний час основою майже кожного бізнесу є правильна політика в інтернеті. Для досягнення хороших результатів власники бізнесу часто користуються послугами професійних SEO агентств. Їх кваліфіковані співробітники є ключем до успіху компанії в Інтернеті.

Хороший спеціаліст по SEO - це не тільки людина з великими знаннями і досвідом.

Дізнайтеся, яким повинен бути ідеальний співробітник на цій посаді, завдяки якій ви будете розвивати свій бізнес.

6 характеристик ідеального SEO-фахівця:

1. Терпіння

Спеціаліст по SEO повинен розуміти, що позиціонування - це довгостроковий процес. Досягнення гарної позиції в результатах пошуку - це не дні або тижні, а місяці систематичної роботи. Буває, що навіть після такого тривалого часу наслідки можуть бути незадовільними.

Крім того, фахівець з SEO повинен мати ангельське терпіння з клієнтами. Найчастіше власники веб-сайтів не мають достатніх знань в області позиціонування, тому співробітник, який працює з даним клієнтом, відповідає не тільки за комплексне обслуговування, а й за підвищення рівня знань людини, для якого виконується завдання. Сумніви клієнтів також пов'язані з витратами на конкретні види діяльності, які з їх точки зору не приносять ніякої комерційної вигоди.

2. Аналітичне мислення

Кожен SEO-фахівець повинен застосовувати аналітичний підхід в процесі позиціонування. Якщо сайт був оптимізований, контент на сторінці унікальний, висока позиція досягнута, і, тим не менш, коефіцієнт конверсії незадовільний, вам слід подумати про те, які елементи сайту можна поліпшити. Можливо, процес купвлі складається з дуже великої кількості кроків, які не дозволяють клієнтам здійснювати транзакції? Або, може бути, діапазон пропонованих способів оплати занадто мізерний? Ось чому хороший фахівець з SEO повинен ефективно виявляти проблеми і шукати інноваційні рішення.

3. Послідовність і регулярність

Як відомо, позиціонування - це процес, а не разовий захід. Тому фахівець з SEO повинен створити докладний план, включаючи чітко заплановані дії та терміни їх виконання. Регулярність оптимізації сайту дуже важлива, тому обрана стратегія повинна регулярно реалізовуватися.

Проте, послідовність не означає нерефлекторне виконання плану дій. Систематичний аналіз отриманих результатів також необхідний. Якщо, наприклад, через місяць фахівець з SEO виявить, що його стратегія не адаптована до вимог конкретної галузі, він повинен внести зміни, щоб зробити свої дії більш ефективними.

4. Гнучкість і креативність

У кожного клієнта свої вимоги, фінансові можливості і очікування. Позиціонер повинен з'ясувати, що саме турбує конкретного підприємця, і скорегувати пропозицію послуг, що надаються. Креативність особливо корисна при створенні персоналізованих, нестандартних дизайнів. Нетрадиційне мислення також дуже важливе при вирішенні складних завдань.

Гнучкість в першу чергу проявляється в застосуванні індивідуального підходу при роботі з кожним клієнтом. Якщо містер Х воліє телефонний контакт, слід спілкуватися з ним тільки таким способом. А ось з паном Z, сором'язливим інтровертом, краще вести розмови за допомогою електронних листів.

Також важливо зрозуміти, які знання клієнт має в області технологій, створення веб-сайтів, реклами в пошукових системах або позиціонування. Спеціаліст по SEO завжди повинен пояснювати всі незрозумілі проблеми і надавати підтримку клієнтам.

5. Цікавість і відстеження нових тенденцій

Google постійно удосконалює алгоритми, що відповідають за ранжування результатів пошуку - Panda, Penguin або інші алгоритми все ще модифікуються. Веб-сайти, які не відповідають останнім вимогам, тим самим порушуючи правила Google, виключаються - вони перестають індексуватися або досягають значно гірших позицій. Знання в області оптимізації та позиціонування сторінок швидко стають неактуальними. З цієї причини фахівці SEO повинні характеризуватися вродженим бажанням і цікавістю отримувати нову інформацію. Відстеження тенденцій і безперервне навчання є основою роботи хорошого SEO-фахівця.

6. Стресостійкість

Оптимізація сайту та позиціонування можуть викликати стрес. Як правило, клієнти пред'являють високі вимоги, очікуючи швидких результатів. З іншого боку, індустрія інтернет-маркетингу змінюється так швидко, що перевірені рішення вже не ефективні. Загроза накласти штраф від Google також може бути великим тиском. Спеціаліст по SEO не повинен піддаватися цьому. Стрес і напруження не можуть «охопити» позиціонера, тому що тоді він почне робити помилки, його дії будуть менш ефективними.

SEO спеціалист - запорука успіху в пошуковій системі

Як бачите, професія SEO-фахівця - це важка робота, в якій надзвичайно важливі не тільки навики і знання, а й креативність, терпіння і постійне відстежування за мінливими тенденціями в галузі. Ви повинні знати, що успіх порталів лежить не в технологіях і складних алгоритмах, а в SEO-фахівцях, які докладають багато зусиль для того, щоб підвищити впізнаваність компаній в Інтернеті кожен день.