Персональний бренд - як його побудувати?
Персональний бренд і його створення в основному пов'язані з діяльністю підприємств. Однак сьогодні кожен співробітник повинен по-справжньому подбати про свою презентації на ринку праці. Недостатньо бути фахівцем у певній галузі, необхідно також вміло повідомляти про себе іншим. Ці два елементи і складають бренд. Але як його побудувати? Які дії зробити?
Особистий бренд - що це?
Чи вважаєте, що ви гарні в своїй роботі? Думаєте, що ви прекрасний фахівець? Відмінно! Але як інші люди дізнаються про це? Персональний брендинг - це хороший спосіб показати, що ви є експертом і професіоналом своєї справи!
Ми пов'язуємо це з підприємствами, відомими людьми, але насправді це підійде кожному співробітнику. Кандидат на роботу повинен також дбати про свій власний імідж.
Правильно побудований особистий бренд допоможе вам набути впевненості на ринку праці, знайти своє місце і підвищити ваш імідж експерта. Які кроки зробити, щоб зробити його ефективним?
Побудова особистого бренду крок за кроком
Ви вже знаєте, що таке особистий бренд, але як його побудувати? Що слід знати? Яких принципів слідувати?
- впевненість і усвідомлення своїх сильних сторін
Важко уявити собі створення сильного особистого бренду людиною, який не впевнений в своїх силах і уміннях. Якщо ви хочете почати створювати свій образ, спочатку дайте відповідь на питання, в чому ваша сильна сторона, у чому ви хороші. Вам не потрібна надмірна скромність - якщо ви дійсно фахівець в чому те, говорите про це.
Іноді співробітники не впевнені в своїх силах. Хоча інші запевняють, що вони є експертами у своєму професійному середовищі. Якщо ви займаєтеся розвитком, гарні в тому, що робите, і всі задоволені вами - будьте ж і ви самі собою задоволені. Крім того, необхідно знати, чому ваші навички важливі не тільки для вас, але і для інших людей - клієнтів або роботодавців.
- говорите про цінності
Цінності, якими ви керуєтеся як в особистому, так і в професійному житті, також повинні відігравати важливу роль у створенні особистого бренду. Вони часто впливають на вибір ваших професійних цілей, колег, підприємств, з якими ви співпрацюєте. Необхідно не тільки говорити про цінності, а й дотримуватися їх в життя.
- говорите про те, що відрізняє вас від інших
Створення особистого бренду також має ґрунтуватися на тому, що відрізняє вас від конкурентів. Вкажіть ваші переваги, які змусять роботодавця або клієнта вибрати саме вас. Іноді такими елементами можуть бути не тільки знання, а й, наприклад, характерний стиль, з яким вас будуть асоціювати.
- покажіть себе
Використовуйте всі можливі способи зв'язку і покажіть свій особистий бренд: запустіть сайт, покажіть досягнення в портфоліо, використовуйте соціальні мережі. Створюйте цікавий, привабливий контент. У той же час, не забувайте, що занадто багато - теж погано. Надмірний спам на кожному акаунті швидше змусить людей пропускати ваші пости або припинити за вами стежити, а не підкреслить, наскільки хороший ваш особистий бренд.
Якщо ви використовуєте вищевказані контактні маршрути, плануйте свої пости в соцмережах. Завдяки цьому у вас не буде стагнації або копіювання контенту. Це можна зробити, наприклад, в щомісячних блоках - планувати статті, теми для опитування, і т. Д.
Крім того, переконайтеся, що всі ваші повідомлення, ваша «картинка» узгоджені не тільки з візуальної сторони, але і з представленим контентом і цінностями. Зробіть так, щоб хтось, наприклад, побачив вашу візитку, і відразу пов'язав її з вашим сайтом і навпаки.
Варто також брати участь в конференціях, семінарах або тренінгах, де ви зможете показати свої навички, розвинути їх, познайомитися з людьми з галузі, розширити мережу контактів.
- чесність - це найголовніше
Всі перераховані вище поради не приносять користі, якщо ви не пам'ятаєте одне дуже важливе правило - ви повинні бути чесні в усіх своїх справах!
Вам може здатися, що ніхто не помітить, коли створюваний особистий бренд складається з невірних або перебільшених частин. Але правда швидко розкривається, і довіру роботодавців або керівників, втрачених таким чином, дуже складно відновити.
Ви можете створити утопічне бачення себе, але якщо це не правда, ви не досягнете нічого хорошого.
Потенційні роботодавці або люди, з якими ви будете працювати, напевно оцінять щирість вашої діяльності, цінності і бачення вас як фахівця.