Повернення до офісу в умовах пандемії COVID-19: що обов’язково повинен зробити роботодавець?
Це був непростий рік для підприємців, і схоже, що ближчим часом через зростання кількості заражень коронавірусом у багатьох країнах ситуація не стане сприятливішою. Багато, на жаль, не пережили вимушеної перерви у роботі та закрили свій бізнес, інші – зазнали великих фінансових збитків, і лише одиниці мали змогу отримувати прибутки.
Якщо ж ви маєте право і змогу працювати у цих умовах, а ваші підлеглі повинні закінчити віддалену роботу і повернутися в офіс, є кілька основних речей, які потрібно зробити насамперед. Ви як керівник, повинні створити безпечні умови роботи в умовах пандемії, що триває. Це захистить ваш персонал від інфекції, адже усі хочуть бути здоровими і працювати, а не хворіти на лікарняному ліжку.
Генеральне прибирання
Перш ніж працівники повернуться до офісу, який, напевно, поспішно покинули, потрібно провести ретельне прибирання. Наймайте клінінгову компанію, яка швидко очистить ваш офіс у кожному його віддаленому куточку, продезінфікує підлогу, усі поверхні, столи, техніку, санітарні приміщення. Також буде необхідним чищення, знезараження системи вентиляції та кондиціонування, заміна фільтрів у кондиціонерах. Йдеться, зрештою, про те, щоб співробітники хотіли працювати в офісі, а комфортні, гігієнічні умови завжди сприяють цьому.
Дезінфекція
Це необхідний етап підготовки до повернення в офіс. Її можна зробити під час прибирання, але краще повторити безпосередньо перед тим, як приміщення знову стануть доступними для працівників. Для дезінфекції слід використовувати спеціальні рідини, що містять щонайменше 60% чистого спирту. Обробити дезінфікуючими розчинами потрібно усі поверхні, з якими контактують люди: ручки дверей, столи, крісла, офісну техніку, інше приладдя.
Набори захисту
Працівники повинні мати постійний доступ до різних видів захисно-профілактичних засобів - найважливішими є дезінфікуючі речовини для рук, які слід розміщувати в дозаторах і розташовувати в декількох місцях в офісі і, звичайно, у ванних кімнатах. Крім того, ви можете забезпечити працівників масками та рукавичками - це стосується, зокрема, тих, хто щодня контактує з людьми (менеджери, які проводять зустрічі з клієнтами, продавці, портьє, тощо).
Збільшіть відстань між столами
Звичайно, ви повинні пам’ятати принцип соціальної дистанції, який досі діє. Рекомендується працівникам дотримуватися відстані приблизно 1,5 метра один від одного. Для цього необхідно змінити розташування меблів та організувати перестановку в офісі.
Може виявитися, що місця занадто мало для усіх за такими вимогами. У такій ситуації немає нічого іншого, як запропонувати працівникам, наприклад, змінну роботу, або частково продовжити домашній офіс. Адже найголовніше – зберегти здоров’я персоналу та уникнути зараження і розповсюдження коронавірусної інфекції.