Чому ви не отримуєте підвищення на роботі?

Іноді трапляється так, що попри багаторічний досвід успішної роботи в одній компанії, ви не отримуєте пропозицій щодо підвищення. Інші співробітники  рухаються кар’єрними сходинками, а ви все ще стоїте на місці. Чому вас не підвищують? Які можуть бути причини такої ситуації? У нашій статті ми спробуємо відповісти на це запитання.

Чи є просування по службі метою для всіх?

Перш ніж проаналізувати, чому вас не підвищують, подумаймо, чи кар’єрний ріст – це справді мета кожного співробітника? Не можна однозначно стверджувати, що усі без виключення прагнуть підвищення на роботі. Є люди, які не бажають та не мають певних якостей, щоб керувати підлеглими, погано почуваються в груповій роботі, або їм цілком комфортно на посаді звичайного співробітника.

Чи є такий підхід неправильним і чи означає це, що така людина просто не хоче розвиватися? Не все так однозначно! Не всі ж стають менеджерами чи генеральними директорами, і це не говорить про непрофесійність таких працівників. Керувати компанією, чи відділом надзвичайно складно, не всі схильні до цього, але водночас вони можуть добре виконувати роботу й бути відмінним фахівцем на своїй посаді. І у такому випадку не можна стверджувати про відсутність амбіцій, а просто усвідомлення того, що на іншій посаді працівнику не буде так добре, як на сьогоднішній.

Чому вас не підвищують?

Однак є багато співробітників, які прагнуть до кар’єрного росту, але все одно не можуть його отримати. Вони працюють на повну, здобувають нові знання, компетенції,  але це їм не досяжно. Чому так відбувається? Де шукати причини - в керівництві, чи в собі? Ось кілька пунктів, які можуть бути причиною відсутності вашого підвищення на роботі:

  • хороший працівник – це не те саме, що хороший керівник -   коли ви працюєте для власного успіху, ви зосереджені на собі. Часто вам вдається досягти чудових результатів, адже це принесе користь особисто вам. Але коли потрібно очолити команду, ви просто не знаєте як це зробити. Відсутність лідерських навичок, впливу та вміння підтримувати групу згуртованих, довірливих співробітників можуть бути серйозною перепоною у роботі керівника.
  • Ви можете думати, що зараз для вас найголовніше отримати підвищення, а потім уже навчитеся працювати в нових умовах. Але ваш директор думає інакше. Він спостерігає за усіма своїми підлеглими й бачить, хто не впорається із підвищенням. Певні сигнали для нього зрозумілі, і, на жаль, вони працюють не на вашу користь;
  • цінності та цілі компанії повинні бути в центрі уваги - як уже ми згадували, деякі співробітники працюють виключно заради власного інтересу. Вони знають мету й цінності компанії, але особисті цілі для них на першому місці. Якщо ви хочете отримати підвищення, ви повинні дивитися ширше та планувати не лише власний успіх, а мислити, як конкретно ваша робота принесе користь компанії. Ви працюєте на певну організацію, і від її стану залежить ваш подальший розвиток. Тому необхідно працювати не лише для задоволення власних потреб, а й для кращого процвітання всього підприємства;
  • невміння працювати в команді - важко уявити, що працівник, який ніколи не вмів діяти в команді, починає керувати іншими. Уміння працювати з людьми є ключовою навичкою. Якщо ви швидко дратуєтесь, не сприймаєте іншу думку, відмінну від власної, не можете стримати емоцій, а кожна зустріч з колективом закінчується сварками, очевидно, що підвищення до керівної посади для вас неможливе;
  • відсутність бажання постійно розвиватися - деякі люди звикли у певний спосіб виконувати свої обов’язки, і хоча вже є інші, часто простіші методи, вони не хочуть їх використовувати. Такі працівники досить негативно реагують на пропозицію пройти тренінг чи курси, вважають, що вони все знають та їм не потрібно щось змінювати для якісної та ефективної роботи. Оскільки людина не хоче розвиватися, важко очікувати від керівництва підвищення такого підлеглого, навіть якщо він показує хороші результати;
  • прямолінійність та відсутність гнучкості - у роботі, як і в житті, важливо вчасно змінюватися та пристосовуватися. Співробітника, який боїться змін, не любить їх, неохоче погоджується на щось нове, не розглядають як потенційного працівника для підвищення. Якщо людина зациклюється на одній посаді, не хоче здобувати нові навички, погано реагує на зміни, вона ніколи не буде хорошим кандидатом на підвищення;
  • відсутність мережі контактів - на роботі важливим є не лише характер відносин з начальником. Потрібно окрім цього налагодити хороші контакти з командою та колегами по офісу. Звичайно, подобатися відразу усім ніхто не може. Але ви повинні бути максимально ввічливим, доброзичливим та гарно ставитися до працівників. Це буде однією із передумов для вашого подальшого професійного росту.