Неправильні погляди ваших працівників: вчіться на їхніх помилках
Що відрізняє хорошого працівника від поганого? Дуже часто важливою рисою гарного підлеглого є не працелюбність чи високий рівень професійних компетенцій взагалі, а характер його думки про компанію, роботодавця та вашу поведінку, як керівника.
Це звучить дивно і дещо загадково, але за мить все стане зрозуміло.
Для більшості поганих працівників характерні абсолютно однакові міркування, що в цілому шкодять компанії, у якій вони працюють. Нижче ми наведемо конкретні приклади.
«Я – незамінний»
Здається, усі вже і так знають, що незамінних людей немає. Але незважаючи на це, трапляються працівники, які чомусь думають саме у цьому руслі. Така людина перестає ефективно працювати, не розвивається, його амбіції згасають, у той же час, вона впевнена, що є важливою для компанії і виконана нею робота завжди успішна. Про такого працівника можна сказати, що він не працює - він ходить на роботу. Напевно, не варто й говорити, що абсолютно ніякої критики чи зауважень з боку колег та роботодавця цей працівник не бере до уваги.
Іноді такий спосіб мислення є результатом минулого досвіду, де насправді таку людину цінували і вважали успішним працівником. Можливо, це був просто збіг обставин, або людина направду викладалася, заробивши собі гарний авторитет, а сьогодні від цього залишилися лише самовпевненість та егоїзм. Але не слід забувати, що часто після сприятливих часів настають гірші. Тоді невиправдана і нічим не підкріплена впевненість у собі чарівним чином швидко зникає.
«Мій начальник повинен бути вдячний мені за те, що я взагалі прийшов працювати»
Поводження з роботодавцем як з «дійною коровою», є поширеним явищем серед поганих працівників. Вони не розуміють, що компанія може обійтися і без них, але вони не завжди зможуть обійтися без компанії.
Співробітники, що виявляють зневажливе ставлення до своїх обов’язків, самі ж створюють собі проблеми. Такі ситуації зазвичай завжди закінчуються звільненням і поганими відгуками про людину, як працівника. Врахуйте це, адже дуже імовірно, що ваше зневажливе відношення до теперішнього керівника обернеться для вас подальшими проблемами і небажанням наймати вас іншими компаніями.
«Оскільки я ходжу на роботу, я приношу користь компанії»
Ще один приклад безглуздого, абсолютно ірраціонального мислення. Компанії не платять лише за те, що ви прийшли в їхній офіс. Вони вимагають і очікують від працівника відповідних дій, які принесуть дохід власнику бізнесу. Якщо людина імітує роботу, використовує всі можливості, щоб ухилитися від робочих обов’язків, рано чи пізно роботодавець звільнить такого працівника і найме того, хто справді буде працювати.
«Це просто робота. Я не збираюся змінювати своє життя через неї»
Зрозуміло, що робота не повинна бути цілим життям для людини, займати весь час її і думки. Але тим не менше потрібно, щоб робота приносила задоволення, давала можливість саморозвитку та реалізації власних амбіцій. Це в першу чергу важливо для працівника, його сприятливого психологічного стану і гарного настрою. Адже коли ви із задоволенням ідете зранку на роботу, вам цікаві ваші функції, ви отримуєте від цього заряд позитиву. Коли ж ці елементи відсутні, залишається лише рутина, як до того ж пригнічує вас і несе один негатив.
Типовим поглядом у поганих працівників є думка, що робота - це лише спосіб заробити собі на проживання, не більше. Це є великою помилкою. Такі люди не відчувають жодної мотивації підвищувати свою кваліфікацію, розвиватися, змінюватися, бо те, що вони мають, їм достатньо, а на інше все можна просто поскаржитися.