Несвідоме руйнування власної кар'єри: як цього уникнути?
Руйнування кар'єри може бути викликано багатьма факторами, які ви не завжди повністю усвідомлюєте. Звичайно, це часто очевидні причини: не можете стримати злості і висловлюєтеся нецензурно в розмові з керівництвом, вчинили шахрайство, повністю відмовилися від своїх обов'язків.
Однак руйнування кар'єри? часто буває без усвідомлення цього. Співробітник не знає, чому з кожним днем стає все гірше.
Що ж може спровокувати руйнування вашої професійної кар'єри?
Є багато способів поведінки, які можуть вплинути на це:
1. Ви занадто багато просите - ви знаєте, що компанія переживає найгірші часи, деякі зарплати були скорочені, щоб врятувати бізнес, всі працюють з усіх сил, щоб оговтатися від цього краху. Але, в той же час, ви просите підвищення або авансу, погрожуючи, що звільнитеся, якщо вам відмовлять.
На жаль, такі вимоги можуть закінчитися сумно. Навіть якщо ваші компетенції значимі і необхідні - з такою поведінкою ви можете відштовхнути від себе колег, керівництво і завершити роботу в даній компанії. Така поведінка безумовно впливає на руйнування кар'єри.
2. Ви постійно беретеся за нові завдання, хоча у вас вже і так багато зобов'язань. Це може привести до надмірного збільшення вашої роботи і її невиконання. Іноді вам здається, що ви повинні прийняти кожне нове завдання, незалежно від того, скільки робите в даний момент, тому що ніхто не зробить краще вас. В результаті таких дій часто виявляється, що ви не можете впоратися з таким об'ємом роботи, все більше і більше втомлюєтеся, виснажені, і ваша мотивація повністю знижується.
3. Впевненість у тому, що ніхто нічого не помітить - кожен іноді мріє скоротити шлях, який слід пройти, зробити щось швидше, менш ефективно, але в той же час, зробити вигляд, що все виконав правильно. Спробувавши одного разу так «схитрувати», ви будете продовжувати робити це і далі. Проте, варто розуміти, що це не так, і правда рано чи пізно «випливе». Ви не повинні бути впевнені, що всі навколо вас сліпі, і ви можете робити що захочете. Це швидкий шлях до кінця вашої професійної кар'єри.
4. В Інтернеті після роботи я можу робити все, що завгодно. Деякі з вас вважають, що їм потрібно підтримувати бездоганний імідж тільки в робочий час. Однак варто знати, думка про вас складається з декількох чинників, і в багатьох моментах ви повинні бути дуже обережні. Поширення неоднозначної інформації, наприклад, на вашій сторінці в соціальній мережі, може зіпсувати ваш хороший імідж. Запам'ятайте, що ви не анонімні і все, що робите, впливає на думку про вас.
5. Пасивність - ще один аспект, який може бути відповідальним за руйнування кар'єри. На роботі очікують, що у вас буде власна ініціатива - поділитися своїми ідеями, діями і амбіціями. На жаль, деякі люди все чекають слушного моменту, щоб представити свої плани і рішення, але вони постійно це відкладають, що робить їх пасивними. Не варто чекати ідеального моменту - якщо у вас є ідеї, діліться ними.
6. Плітки на роботі - розпускання чуток ніколи не вважалося доброю справою, тому остерігайтеся цього. Розмова про когось, плітки, передача неправдивої інформації - це точно негативно вплине на вашу кар'єру.
7. Відсутність віри в свої навички. Ви скаржитесь кожен раз, коли отримуєте нове завдання, що не зможете впоратися з ним? В такому разі не тільки ви будете вірити в це, але і інші колеги і керівництво. В результаті вас будуть сприймати як некомпетентного співробітника. Чи потрібні такі люди в компаніях?
8. Приписування собі заслуг інших - абсолютно неприпустимо користуватися успіхами колег. У брехні короткі ноги, і рано чи пізно з'ясується, хто дійсно подав чудову ідею або зробив ідеальний звіт. Якщо виявиться, що ви намагалися відібрати в когось результат роботи, вас будуть вважати шахраєм, що, безумовно, не обіцяє нічого хорошого в майбутньому.
9. Робота в компанії, яка вас пригнічує - хоча ви відчуваєте себе погано в компанії, все одно не шукаєте нову роботу, а з млявим виразом обличчя йдете в офіс кожен день і постійно скаржитеся. Це точно знизить вашу продуктивність і мотивацію до роботи.
10. Нездатність контролювати емоції - неконтрольовані спалахи гніву по відношенню до інших співробітників або керівництва, крики, сварки. Звичайно, є ситуації, в яких занадто сильні емоції неможливо стримати, але це не повинно відбуватися часто. На роботі потрібно вміти контролювати свою поведінку.
11. Спалювання мостів за собою - давайте згадаємо, що світ насправді маленький, і ви з великою ймовірністю можете зустріти колишнього колегу в іншому місці. Тому, якщо, наприклад, ви залишаєте компанію, варто робити це красиво. Якщо цього не відбудеться, погану думку про вас будуть поширювати колеги. Важко почати, коли у вас немає чистого аркуша. Тому варто підтримувати хороші відносини з людьми на роботі.