Як контролювати щотижневий список справ та підвищувати ефективність роботи?
Більшість людей не люблять понеділок. Цей день вважається найскладнішим у тижні не лише тому, що він випадає відразу після вихідних, а й тому, що з нього починається весь список справ на цілий тиждень.
Якщо протягом тривалого часу ви помічаєте, що у вас аж надто багато професійних обов’язків, а ваша ефективність знижується, настав час внести суттєві зміни, які значно полегшать планування щотижневого переліку завдань та контроль за їх виконанням.
Радимо прочитати нашу статтю, де ми дамо вам кілька порад як розпланувати усе, що потрібно зробити протягом тижня.
Не починайте тиждень із найважчих завдань
Частою помилкою працівників є планування дуже складних задач на ранок понеділка. У результаті ви ще у недільний вечір відчуваєте зростаючу напругу і не можете зосередитися на відпочинку, а сам понеділок стає кошмаром. Але все може бути зовсім інакше.
Найскладніші завдання виконуйте в п’ятницю, або перенесіть їх на вівторок, в крайньому випадку – на понеділок після обіду. Почніть новий тиждень із простих, легших, але також необхідних завдань. Для прикладу, це може бути заміна тонера в принтері або написання електронних листів із пропозицією для клієнта. Завдяки цьому ви плавно увійдете в ритм роботи.
Не беріть надто багато на себе
Ми знаємо, що ця порада звучить дещо інфантильно, але подумайте, чи не створюєте ви самі ж собі аж надто амбіційний робочий план? Якщо ви заздалегідь припустили, що зможете виконати завдання за один тиждень, які інші виконують за два, не дивно, що ви відчуваєте стрес та хаос. Занадто багато обов’язків у щотижневому списку не мотивують, а навпаки, пригнічують. Можливо, спочатку ви зможете вирішити усе заплановане, але через кілька тижнів такої інтенсивної роботи у вас уже зникне бажання працювати, ви відчуватимете втому, злість, роздратування. Нестача відпочинку, фізичної активності, повноцінного харчування (адже на це просто не буде часу через величезну кількість роботи) негативно вплине і на вашу ефективність роботи, і загалом на здоров’я.
Складіть чіткий план завдань
Детальне планування та чіткий розклад допоможуть впоратися із виконанням списку завдань. Такий підхід до справи може значно полегшити ваше функціонування в компанії та допомогти підвищити ефективність. Суть полягає у тому, щоб мати все під контролем.
Найкраще скласти план дій на наступний тиждень у п’ятницю, перед тим як ви повернетеся додому. Завдяки цьому вам буде набагато легше контролювати свої обов'язки, ви не будете відчувати надмірного часового тиску, отримаєте можливість виваженого виконання завдань одне за одним, що завжди підвищує мотивацію.