Як поводитися на корпоративі, щоб не створити собі проблеми на роботі?
Багато компаній інвестують у розвиток корпоративної культури свого персоналу. Підтримка і встановлення стосунків між працівниками є дуже важливими, оскільки гарантують ефективну реалізацію проекту фірми та хорошу атмосферу, що, в свою чергу, перетворюється на задоволення від роботи та формує позитивну думку про роботодавця.
Основним способом підтримки позитивного клімату у колективі є регулярна організація корпоративних заходів.
Можливо, ви саме зараз готуєтесь до першої такої події у своєму професійному житті? Ми підкажемо, як поводитись на такому заході, щоб не зашкодити своїй репутації.
Будьте обережні з алкоголем
Зазвичай, алкоголь присутній практично на кожному корпоративному заході. Звичайно, бувають і виключення, особливо в останні роки, коли все більша роль відводиться здоровому способу життя, а люди відмовляються від міцних напоїв. Якщо керівник і більшість персоналу також ведуть такий спосіб життя, на вечірках чи зібраннях алкоголю може й не бути взагалі.
Але припустимо, що під час корпоративу у вашій компанії таки є алкоголь. Незалежно від того, як ваш організм реагує на такі напої, будьте обережні та контролюйте себе, щоб не випити забагато. Усім відомо, що міцні напої «розв’язують язик», роблять вас сміливим і самовпевненим. Але найчастіше саме у такому стані люди роблять багато дурниць. Тому щоб не червоніти наступного дня перед керівництвом та колегами, чи, ще гірше, не бути звільненим через невідповідну поведінку, варто випити зовсім небагато. Обмежтеся двома келихами вина чи одним пивом. Заодно і збережете своє здоров‘я.
Відповідне вбрання
Є одне правило, яким варто керуватися у житті, воно стосується і професійної сфери: якщо ви не знаєте, як поводитися - поводьтеся гідно. Дуже добре пасує це твердження і до проблеми вибору одягу на корпоратив. Сьогодні, зазвичай, запрошення на вечірки уже містять пораду, в якому стилі одягу потрібно бути на заході. Останнім часом все популярнішими стали тематичні вечірки. Наприклад, на вечірку у стилі ретро потрібно приходити у вбранні минулих років. Інколи у запрошенні лише вказано, що стиль одягу – неофіційний, довільний чи повсякденний, тоді кожен працівник повинен самостійно продумати свій образ.
Однак у такому випадку будьте обережні. Існує великий ризик зрозуміти цей пункт невірно. "Повсякденний одяг" - це не шорти, шльопанці та гавайська сорочка. Це скоріше повсякденний офіційний стиль – саме останній варіант дуже безпечний, тому що ви будете виглядати одночасно елегантно і досить розкуто, щоб не привертати лишню увагу до себе та не стати об’єктом насмішок.
Не спізнюйтеся
Маємо надію, що про це варто згадати лише коротко і формально, оскільки пунктуальність повинна бути обов’язковою рисою кожного працівника. Не забувайте, що, хоча вас запросили на вечірку, ви все одно будете перебувати в корпоративному колі, де присутнє ваше керівництво, колеги, партнери. Тому краще прийти трохи раніше, щоб показати, що ви серйозно ставитесь до свого роботодавця та організатора заходу. У такому випадку ви ще й не пропустите «надважливі» промови.
З партнером чи без нього?
Це залежить від того, яка умова застосовується до конкретного корпоративного заходу. Як правило, якщо в запрошенні не згадується, що можна чи навіть потрібно приходити зі своєю дружиною чи чоловіком, ви приїжджаєте одні. Також існує варіант наперед узгодити, чи можна відвідати вечірку із своєю другою половинкою. Краще вирішити це питання заздалегідь, щоб потім не опинитися в незручній ситуації.