6 золотих правил, як полюбити свою роботу
Вам надзвичайно пощастило, якщо ваша робота вам подобається і ви мріяли про неї практично з дитинства. Усі хочуть цього, така ситуація – ідеальний варіант. Звичайно, вам можуть не подобатися певні завдання, або окремі обов’язки ви виконуєте з меншим ентузіазмом. Однак, це не впливає на загальну картину й не залежить від виду виконуваної роботи.
Що ж зробити, аби полюбити свою поточну роботу, яка ніколи не була об’єктом ваших мрій?
Бажана робота
Дослідження, проведені фахівцями ринку праці показують, що найчастіше невдоволення роботою виникає через відсутність можливостей для розвитку, низький заробіток, незадоволення посадою, невідповідність виконуваної роботи обсягу відповідальності, поганою атмосферою в колективі.
На багато з вище перерахованих факторів ми не маємо впливу, але над деякими моментами співробітники можуть попрацювати, щоб почувати себе краще. Це буде особливо корисно для того, хто не може відразу звільнитися та змінити роботу.
Правило 1. Визначте стиль своєї роботи
Якщо у вас немає контролю над своїми трудовими обов’язками, ви маєте право вибирати, як виконувати робочі завдання. Часто нудні й нецікаві обов’язки створюють рутину. Кожного дня все одне й те ж, думка в голові єдина - «аби якось дотягнути до п’ятниці».
Щоб змінити це, подивіться на свої обов’язки під іншим кутом зору. Поміркуйте, як їх можна урізноманітнити, вибрати інший підхід чи спосіб виконання. Думайте про робочі справи з радістю, доброю енергією та не так, як ви звикли. Подивіться, як зміни вплинули на вас, проаналізуйте своє відношення до роботи після цього. Ми впевнені, що вдало виконане завдання, захоплення та посмішка ваших колег також принесуть і вам задоволення.
Правило 2. Визначте, чого ви хочете досягти
Безцільно ходити на роботу – велика помилка. Ранковий підйом та робочий день з 8.00 до 16.00 не принесуть вам задоволення, а тим більше підвищення. І це також стосується людей, які мають власний бізнес. Якщо робити те саме знову й знову, дотримуючись абсолютного мінімуму, це не принесе вам очікуваних результатів. Визначте часові рамки, кінцеву мету праці: наприклад, кількість клієнтів, що обслуговуються щодня, зроблені дзвінки, завершені проєкти та інше. Чітко встановлена ціль допомагає у роботі, полегшує її та робить результативною. При плануванні та досягненні мети вам неодмінно знадобиться щоденник, який полегшить систематичну роботу.
Правило 3. Не нарікайте!
У вас є робота, ви отримуєте за неї гроші – не розповідайте усім знайомим та рідним, як все погано. Намагайтеся знайти позитивні моменти в цій діяльності. Коли ви йдете на роботу, зосередьте думки на хороших моментах. Якщо вас щось не влаштовує, спробуйте всі можливі шляхи, аби це змінити.
Правило 4. Дотримуйтеся порядку
Наведіть лад на письмовому столі, зробіть ваше робоче місце «приємним для ока». Поставте поряд вазон, або приберіть зайві предмети, якщо вони вам заважають. Створіть таку атмосферу, щоб працювати було приємно та ефективно. Наприклад, придбайте в офіс симпатичний кухлик. Можливість випити кави або чаю з улюбленого та милого горнятка створить позитивний настрій.
Правило 5. Перетворіть своє улюблене заняття в роботу
Так, це часто важко. Але якщо порахувати, скільки років, місяців чи днів ви проводите на роботі, і якщо ця діяльність викликає у вас відчуття дарма втраченого часу, то варто задуматися про зміну «курсу». Особливо, якщо вам близько 30 років, до пенсії ще ой як довго! Це ваші дні, і лише від вас залежить, як ви будете їх проводити – працювати, отримуючи задоволення, чи постійно скаржитися на невідповідну роботу.
Правило 6. Доведіть до завершення усі розпочаті справи
Це дуже важливе правило, яке дозволить вам полюбити свою роботу. Якщо певний проєкт ви тягнете місяцями, а його можна було б давно закінчити – зробіть це! Навчіться завершувати усе, що розпочали робити. Адже будь-які незакриті справи відволікають вас, демотивують, створюють враження про вашу непрофесійність та невміння робити будь що. Якщо на сьогодні у вас зібралася ціла гора таких справ, створіть з них список, перелічіть усі завдання та спокійно виконуйте одне за одним.