Кольори організації, які визначають діяльність

Кожен підприємець повинен думати про розвиток свого бізнесу. Керівник хоче керувати так, щоб всі співпрацювали якнайкраще, завдяки чому легше домогтися реального успіху.

У книзі «Працювати по-іншому. Інноваційна організаційна модель, натхненна наступною стадією людської свідомості »відомий бізнес-тренер і коуч, Фредерік Лалу, описав кольору організації. Це свого роду етапи розвитку бізнесу - від найпростіших до складних.

Які кольори може мати організація?

Кольори організації - який колір визначає ваш бізнес?

Фредерік Лалу виділяв такі кольори: червоний, бурштиновий, помаранчевий, зелений і бірюзовий. Давайте представимо їх характеристики.

«Червона» організація

У червоній організації бос насправді є диктатором. Всі його бояться. Влада централізована повністю в його руках. Страх - це постійний стан всіх співробітників. Вони знають, що вони не більше ніж підлеглі.

«Бурштинова» організація

Ієрархія в такій організації все ще сильна. Рішення приймаються керівниками. У цій компанії присутні жорсткі правила, яких кожен повинен строго дотримуватися.

«Помаранчева» організація

Хоча ієрархія все ще існує, організація все більше орієнтується на цілі. Однак співробітники стають більш відповідальними, очікується, що вони будуть більш креативні, і їм буде надана велика свобода дій.

«Зелена» організація

У цьому випадку компанія все більше покладається на цінності своїх співробітників. Ці організації хочуть, щоб працівник виявляв творчий підхід, використовував свої захоплення, був активним і зацікавленим в роботі. Найголовніше, щоб клієнт був задоволений.

«Бірюзова» організація

Заключний етап - бірюзова організація. Перш за все, ієрархія повністю зникає, діяльність не фокусується на тому, які посади займають співробітники - їх функції є найбільш важливими. Кожен несе відповідальність за свої дії, кожен в рівній мірі залучений і вирішує сам.

Хоча кольори організації досить точно описують спосіб управління нею, не завжди можна відразу визначити, який колір вона представляє і який обсяг роботи попереду. На якому етапі ваша організація знаходимося

Ви вже знаєте, як виглядають кольори організації. Однак не завжди можна чітко визначити, на якому етапі ви знаходитеся і скільки роботи має бути ще. У цьому випадку може допомогти профіль цінностей Graves.

Щоб з'ясувати, що з себе представляє ваша фірма, слід провести опитування на основі дослідження професора психології в Union College - Клер У. Грейвс. Він розширив піраміду потреб Маслоу і спробував визначити, що означає, що особистість є зрілою. Він також представив 8 систем цінностей стимулів.

Мотиваційні системи цінностей

Грейвс думав, що чим більше у вас досвіду, тим більше ви усвідомлюєте, тим вище рівень мотиваційних цінностей.

Бежевий рівень - заснований на виживання і задоволенні найосновніших потреб людини.

Фіолетовий рівень - в ньому цінності, орієнтовані не на окрему людину, а на групу. Тут цінності належать суспільству, родині або безпеки, що забезпечується іншими.

Червоний рівень - підрозділи в групі починають виділятися над натовпом, що знову ж таки пов'язано з орієнтацією на окремих людей. Таким чином, цінності - це сила, лідерство або контроль.

Синій рівень - коли є кілька людей, які очолюють групи, вони повинні зазначити область своєї роботи. Цінності на цьому рівні - це підпорядкування іншим або завоювання авторитету в очах інших.

Помаранчевий рівень - ви знову повертаєтеся до того, щоб зосередитися на людях і успіху. До уваги береться технологія. Люди починають змагатися один з одним і завойовують авторитет, наприклад, завдяки своїм фінансів.

Зелений рівень - це знову фокус на групі. На цьому рівні важливі співпрацю і позитивний вплив на інших людей. Цінності - це хороші відносини з оточуючими, гармонія, співпраця і толерантність.

Жовтий рівень - на цьому рівні група починає зв'язуватися один з одним, синергія важлива. У свою чергу, цінностями є спонтанність, свобода або гнучкість.

Бірюзовий рівень - восьмий рівень. У ньому гармонія і мир - найважливіші речі. Тоді ви мислите глобально, бачите більш ранні стадії, дієте цілісно.

Коли ви дізнаєтеся на якому рівні знаходиться ваша організація, то будете знати, над чим працювати. Ці системи досліджуються за допомогою опитувань, заснованих на дослідженнях Грейвса.

Якщо ви перевірите рівень системи цінностей і мотивації, то дізнаєтеся, в чому полягають проблеми, як вони можуть бути вирішені і що впливає на мотивацію ваших співробітників. Це може виразно допомогти вам створити ефективну організацію.