Як не отримати підвищення на роботі: антипорадник для працівників

Рух по кар’єрній драбинці та професійне підвищення є очевидним наслідком розвитку ваших компетенцій, розширення знань та зміцнення позицій у компанії. Однак є люди, які хоч і багато років працюють в одній організації, ніколи не отримували і, мабуть, ніколи не отримають, пропозицій про кар’єрний ріст  і підвищення. Це відбувається не лише із суто об’єктивних причин.

У цій статті ми розглянемо найбільш вірогідні причини, чому керівники не пропонують просування по службі своїм підлеглим.

Відсутність лідерських якостей

Це дуже серйозна проблема, яка на практиці перешкоджає підвищенню, і, безумовно, керівній посаді. Людина, яка не має лідерських рис характеру, не зможе керувати роботою колективу. Такий директор не матиме відповідного  авторитету в очах своїх підлеглих, він не зможе правильно мотивувати підлеглих до ефективної роботи, не спонукатиме до більшої участі та зацікавленості у виконанні обов’язків. Роботодавці це добре знають і, як правило, не пропонують підвищення тихеньким «сірим мишам».

«Солом’яна» активність

Дуже часто трапляється, що працівник аж надто сильно розраховує на підвищення. Він зарекомендував себе у реалізації ключового проекту. Однак така людина не зауважує, що її діяльність нагадує синусоїду - один день працівник знаходиться на дуже високому рівні, на другий - його ефективність, успішність  різко падають. А згодом працівник навіть демотивує інших членів команди. З точки зору власника бізнесу, керівника, така людина взагалі не підходить для відповідальної посади, оскільки вона непередбачувана і не постійна.

Коректність і нічого іншого

Напевно, кожна компанія цінує виважених, відповідальних, надійних, сумлінних людей, які завжди виконують доручене їм завдання. Однак ми у цьому випадку говоримо про звичайних працівників, які просто не підходять для керівних посад. Такі люди почуваються комфортно, виконуючи вказівки керівництва, за своєю природою їм набагато легше бути у підпорядкуванні, а не нести відповідальність та приймати рішення. Вони не є природними лідерами і не відчувають потреби зробити більше, чим від них очікують.

Конфліктність

Складний і конфліктний характер практично завжди виключає можливість пропозиції підвищення, особливо на керівну посаду. Роботодавці не хочуть створювати собі лишні проблеми у майбутньому, а вони, безумовно, виникли б, якщо підрозділ чи відділ очолила складна і конфліктна особа. Окрім того, таке призначення може спричинити бунт серед працівників, порушення роботи колективу, а це останнє, про що мріє підприємець.