5 способів залучення працівників до навчання онлайн
Час, коли достатньо було здобути одну освіту та єдиний фах на все життя минули. Сьогодні усі безперервно вчаться, розвиваються, змінюються, пізнають інші сфери діяльності та набувають нових компетенцій. Це рецепт успішного та ефективного працівника.
В межах однієї компанії директори також зацікавлені організовувати різноманітні тренінги, курси та навчальні програми, щоб персонал не стояв на місці, а постійно вдосконалювався та приносив гарні результати.
Вам цікаво, як можна заохочувати працівників до електронного навчання? Нижче ви знайдете 5 надійних способів зробити цей процес цікавим та захоплюючим, щоб ніхто й не позіхнув під час тренувань.
Варіант 1: Слухайте свою аудиторію
Немає більшої загрози для цікавого та ефективного навчання, ніж відсутність контакту з кінцевим одержувачем. Необхідно запитати слухача тренінгу чи курсів не лише про уподобання щодо змісту навчання, а й про його форму! Це буде надзвичайно цінною інформацією для людей, які проводять заняття, обирають тематику, формують план викладу, манеру подачі інформації. Завдяки такому свого роду feed back можна підібрати найбільш відповідну форму проведення навчання.
Варіант 2: Не слухайте свою аудиторію
Парадокс? Не обов'язково. Прислухайтесь до очікувань своєї аудиторії, але не приймайте рішень виключно виходячи лише з їхніх думок! Тут потрібен поглиблений аналіз.
Чи знали ви, що працівники часто взагалі не хочуть ніякого навчання? Навчання традиційне часто нудне та монотонне, уже відомо, чого чекати від нього: ви легко орієнтуєтеся, знаєте, що робити, щоб витратити на нові знання якомога менше часу. Деякі працівники розглядають навчання як необхідне зло. Тут діє принцип, що відоме пекло краще, ніж невідоме небо. Але від вас залежить, чи зміниться такий підхід!
Варіант 3: Надихайте інших та дозвольте себе надихати
Співпрацюючи над впровадженням електронного навчання, не бійтеся допомагати людям своїми ідеями, які розробляють тренінг. Наприклад, вам надовго запам’яталося захоплююче відео з YouTube? А може ви згадали чудові рішення, які колись самі отримали під час навчання? Поділіться цим досвідом з тими, хто реалізує проєкт. Пам’ятайте, що «мати бачення в голові» - це половина справи, інша половина - це знайти шлях, як його реалізувати.
Що ж робити, якщо ваше бачення ще не сформоване, ви не маєте чіткого уявлення та ідеї? У такому випадку скористайтеся енергетикою, діяльністю та ідеями тренерів. Можливо, саме вони стануть вашим джерелом натхнення? Запитайте про їх найпривабливіші та успішні проєкти, уважно послухайте ці історії успіху. Чим кращою є ваша співпраця, тим більшим буде ефект і для вас.
Варіант 4: Експеримент
Коли метою є проведення цікавого електронного навчання, що є його найлютішим ворогом? Так, це нудьга. Саме тому в освіту були введені такі інструменти, як гейміфікація, ігри, інтерактивні фільми та анімація. Деякі форми розроблені для того, щоб залучати більше, ніж інші. Рутина вкладає у мозок сон, і будь-яка втеча від цього є хорошою ідеєю. Робіть ставку на експеримент. Виберіть форми, які вам здаються найбільш цікавими. Ніколи не думайте, що ваші працівники будуть брати участь у навчанні, якщо ви самі позіхаєте після першого модуля. Будьте лакмусовим папірцем - перевірте на себі тренування, якщо хочете аби інші його пройшли із задоволенням.
Спосіб 5: Додайте емоцій
Що б ви не вибрали, пам’ятайте: емоції є ключовими для навчання. Здоровий мозок налаштований на те, щоб пам’ятати про добре й забувати негативні переживання. Завдяки цьому нам легше працювати з багажем досвіду. Чим більше позитивних прикладів на тренінгу вплинуть на емоції одержувача або персонажів, з якими він зможе ідентифікуватись, тим більше шансів краще запам’ятати матеріал. Ніхто ніколи не ідентифікувався з текстом на приємному кольоровому фоні. Якщо ці елементи складають e-learning, до якого всі звикли, ми маємо точну відповідь на те, яким не повинно бути захоплююче електронне навчання.