Теми, які краще не обговорювати на роботі

Атмосфера на робочому місці дуже важлива. Ви цінуєте компанію, де працюєте з радістю, вам подобаються колеги, ви знаєте, що можете говорити з ними практично про все, у вас хороші стосунки. Останнє дуже важливо в бізнесі, тому що хороші відносини зміцнюють взаємну довіру. Люди, які симпатизують один одному, краще працюють разом. Звичайно, розмови, які виходять за рамки робочих тем, сприяють цьому процесу. Однак буває так, що раптово піднімається тема, яку ви вважали за краще б не чути.

Є теми, які краще не обговорювати з колегами по офісу. Які це теми і чому не варто їх піднімати? Ми порадимо в нашій статті!

Теми, які краще не обговорювати на роботі

Під час перерви на каву ви весело щось обговорюєте з колегами. Дискусія розвивається, і раптом звучить репліка, що змушує вас повністю зупинити цю розмову. Це може бентежити вас, змушувати нервувати і навіть погано подумати про таку людину. Це може і нічого різкого, але є теми, які краще не зачіпати на роботі. Вони можуть викликати конфлікти, неприємні ситуації, змінити ваше ставлення до колег. Так про що ж краще не говорити?

Про політику і релігію

Політичні погляди і релігія - дуже складні теми. Вони викликають сварки не тільки під час сімейних розмов. Деякі люди надають великого значення тому, у що вони вірять і які політичні погляди їм близькі, вони грунтують все своє життя на цьому. Якщо у когось абсолютно інший світогляд, така людина може повністю змінити свою думку про колегу. Після таких конфліктів співпрацювати буде не зовсім комфортно.

Ось чому краще тримати думки на ці теми при собі. Завдяки цьому «блаженному» незнанню людину будуть оцінювати тільки через призму того, ким вона є, як себе веде і працює, а не виходячи з її світогляду.

Про сексуальне життя

Ви можете подумати, що якщо ви з колегами говорите практично про все, зустрічаєтеся після роботи і т. д., ви нікого не здивуєте, якщо трохи поговорите про сексуальне життя. У такій ситуації ви повинні взяти до уваги межі інших співробітників, які не дозволяють їм обговорювати своє особисте життя. Для багатьох ця тема досить делікатна, краще її взагалі не піднімати в робочій обстановці.

Також не варто коментувати сексуальне життя інших співробітників. Ви можете щось знати, мати деякі припущення, але не потрібно розповідати іншим цього, залиште такі думки при собі. Сексуальне життя кожного співробітника - це його особиста справа, і ви повинні це пам'ятати.

Про те, що шукаєте нову роботу

Часто трапляється, що ви перебуваєте в пошуку нової роботи, ходите на співбесіди, переглядаєте вакансії. Ви ще не завершили свою нинішню роботу, але вас щось не влаштовує, або ви просто хочете піти далі або змінити сферу зайнятості. Не говоріть зі своїми колегами про це, такі розмови можуть негативно вплинути на вашу поточну роботу.

Співробітники можуть передати цю інформацію керівництву, а це не буде вам на руку. Краще самі повідомте про зміну роботи, коли вже точно все вирішите.

Що вам не подобається чужа робота

Вам може не подобатися чийсь стиль роботи, ви можете думати, що у когось немає компетенції виконувати свої обов'язки, але такі думки не повинні бути озвучені вами на роботі.

Інша справа у випадку керівників чи осіб, які приймають рішення, вони, звичайно, повинні інформувати співробітників, що останні не виконують завдання на відповідному рівні. Однак, якщо це не так, утримайтеся від суджень про своїх колег.

Про життя інших співробітників

Плітки ніколи не були хорошою ідеєю. Особливо, якщо інформація виявляється помилковою або перебільшеною. Тому вам безумовно слід уникати обговорення життя інших співробітників, їх вибору, поглядів, якщо, звичайно, вони особисто не запитають вас про думку з цього питання. Ви ж не хочете, щоб вас судили інші, тому не робіть цього і ви.

Про те, скільки ви заробляєте

Питання про заробіток також не варто піднімати. А раптом виявиться, що у людей в одному і тому ж положенні різні зарплати? Це може привести до непотрібних конфліктів, колеги починають дивитися зі злостю один на одного, ставлячи собі питання, чому вони заробляють менше, що вплинуло на це.

Що вам не подобається ваша робота

Вам може не подобатися ваша робота, ви незадоволені і втомлені, але залиште цю інформацію для своїх рідних чи друзів. Якщо у вас немає аргументів на підтримку вашої тези, ви не знаєте, що можна зробити, щоб це виправити, тим більше не варто колегам говорити про це. Якщо такий стан викликаний виключно вашим небажанням до роботи, краще мовчати на цю тему.

Про божевільні вечірки

Те, що ви дорослі люди, які багато працюють, не означає, що слід повністю втратити молодий дух і ніколи більше не ходити на веселі вечірки. Однак історії вашого бурхливого відпочинку, пригод - не найкращі теми для розмови в робочій обстановці. Залиште їх для більш близьких вам людей.

Бесіди з колегами не обов'язково повинні бути повністю нейтральними, але є теми, які краще не піднімати на роботі. Уникаючи їх, ви знайдете спокій і матимете хорошу репутацію.