Посмішка: чи має вона значення під час роботи?

Ви новий співробітник, приходите в офіс і бачите людей з похмурими обличчями, деякі виглядають нервовими, інші - сумними або байдужими. Раптово з'являється хтось, хто посміхається і просто випромінює позитив. Швидше за все, ця людина змусить вас зітхнути з полегшенням.

Уявіть, що ви продавець, і зустрічаєте клієнта з колегою. У друга поганий настрій, а ви прекрасно себе почуваєте. Як думаєте, з ким охочіше буде розмовляти клієнт і хто швидше переконає його користуватися вашими послугами?

Зовнішнє задоволення і позитив викликають симпатію та інтерес. Посмішка в роботі і бізнесі має велике значення.

Посмішка в бізнесі дуже важлива!

Наведені вище приклади показують, наскільки важлива посмішка в бізнесі. Завдяки їй ви завойовуєте симпатію, вселяєте довіру, співпраця з іншими йде краще, вас сприймають як дуже зацікавленого роботою, і це часто так і є.

Звичайно, мова йде не про умисну, штучну усмішку, яка зробить вас як мінімум дивним. Пам'ятайте, що щире задоволення можна побачити і в очах. Якщо ви не хочете посміхатися, значить і не повинні змушувати себе?

Є кілька способів, щоб посміхатися і бути щасливим.

Задоволення на вимогу?

Кажуть, люди посміхаються, коли щасливі. Однак варто знати, що коли ви посміхаєтеся, тоді можете стати щасливими. Коли ваш мозок отримує сигнал, що м'язи обличчя «складені» в посмішку, він відразу ж поводиться так, як ніби ви щасливі. Ось чому так багато говориться про цілющу силу посмішки. Звичайно, не завжди і не в кожній ситуації, але саме посмішка може створити вам гарний настрій, а не просто відбивати його.

Також було доведено, що на гарний настрій позитивно впливає повторення таких фраз: «я щасливий», «я задоволений», «у мене чудовий настрій». Спробуйте написати в блокноті такі речення і завжди мати їх під рукою. Це так просто, але дійсно може допомогти.

Посміхніться вже на першій зустрічі

Коли у роботодавця або рекрутера є два кандидати з однаковими або схожими навичками, вони виберуть того, хто частіше посміхається і виглядає більш задоволеним. Перш за все, такі люди зазвичай відразу викликають симпатію, роблять краще враження, вселяють довіру і показують, що у них позитивний настрій. Позитивне ставлення - непоганий початок залучення працівника в життя компанії і виконувані завдання, і, як ви знаєте, це дуже важливо. Коли компанія наймає когось, вона хоче, щоб вони залишалися в ній якомога довше та ідентифікували себе з цим місцем.

Тому вже на співбесіді покажіть, що ви позитивна і радісна людина. Мова йде не про вибухи сміху і широку посмішку протягом усієї розмови, а про щирі та радісні вирази обличчя. Рекрутери знають, наскільки важлива посмішка в роботі, і цінують це.

Звичайно, перед бесідою ви часто відчуваєте стрес, і вам важко бути радісним. Спробуйте поліпшити свій настрій перед розмовою: подивіться смішне відео, фотографію милого кота, зателефонуйте кому-небудь близькому. Це може здатися тривіальним, але дійсно допоможе створити щиру посмішку. Перше враження про людину дуже важливе.

Колеги і посмішка

Часто говорять про важливість здорової атмосфери на роботі. На жаль, багато співробітників зосереджені часто на скаргах, невдоволенні, пошуках негативів. Атмосфера стає напруженою, працівники не відчувають себе добре, постійно ниють, можна сказати, що такий негативний настрій дуже «заразний».

Тому «сонячний промінь» - це людина, яка захоче подарувати всім посмішку. Звичайно, все в межах розумного. Але якщо ви покажете, що у всього є хороші сторони, знайдете позитивні моменти, приступите до виконання своїх обов'язків з посмішкою на обличчі, цілком ймовірно, що ваші колеги спробують зробити те ж саме.

Посмішка на роботі і клієнти

Посмішка також дуже важлива в стосунках з клієнтами. Про це Ден Хілл розповідає в книзі «Про обличчя», в якій йдеться про те, як емоції впливають на рішення клієнтів про покупку. Хілл провів багато досліджень з цього питання, які показали, що коли продавець нещиро посміхається, то він не має високих результатів продажів, не робить клієнта більш задоволеним, не спонукає покупця до додаткових покупок. Ось чому роль саме щирої посмішки та істинного задоволення так підкреслюється.

Тому рекрутери, які шукають кандидатів на посади, пов'язані з торгівлею, роботою з клієнтом, продажами, уважно стежать за тим, чи посміхається кандидат, і як він це робить. Люди, які посміхаються, викликають симпатію і довіру, що надзвичайно важливо в цих професіях.

Деякі люди мають вираз обличчя, як ніби вони завжди щасливі. І це дійсно може сильно допомогти. Однак, не забувайте, що посмішка повинна бути щирою.