Чому так складно знайти хороших співробітників?

Все частіше керівники та власники бізнесу скаржаться, що знайти професійних, ефективних та якісних фахівців дуже важко. Кількість кадрових агентств стрімко зростає, а підібрати хороших працівників досить важко.

Кожен керівник хоче знайти співробітників, які готові працювати на благо компанії, вносити свою лепту в її діяльність, і самі розвиватися.


Для пошуку хороших, продуктивних фахівців потрібно зробити такі кроки:

1. Не забувати про постійне підвищення рівня своїх знань, вчитися у успішних людей. 

Необхідно самому ходити на тренінги, презентації до спікерів, які мають реальний позитивний досвід і можуть ним поділитися. Наприклад, якщо ви прийшли на курси до викладача, який все знає лише в теорії, не досяг жодних успіхів у бізнесі, а розповідає як відкрити свій магазин, краще відмовитися від таких занять. Шукайте успішних людей, які поділяться реальним досвідом.

2. Перевагу віддавайте молодим і амбітним кандидатам.

Як показує практика, люди середнього віку менш гнучкі і активні. Їм важко змінити звичний порядок виконання обов'язків. Молоді спеціалісти більш схильні до професійного зростання, вони хочуть розвиватися і вчитися чомусь новому.

3. Забезпечте можливість кар'єрного росту.

Подаючи оголошення з пошуку персоналу обов'язково потрібно вказати, що у вашої компанії є перспектива кар'єрного росту, професійного розвитку. Для співробітників руководство організовує тренінги, курси підвищення кваліфікації, навчання.

4. Покажіть, що у вашій фірмі співробітник реально може досягти успіху.

Опишіть, як це він може зробити, яких показників домогтися, щоб його підвищили.

5. Організуйте ефективне і якісне навчання персоналу.

Можна укласти договори з тренінговими центрами або, безпосередньо з успішними бізнесменами і регулярно проводити заняття для співробітників.