Хочете справити добре враження на співрозмовника? У вас є всього 11 секунд

Стільки часу потрібно, щоб захопитися книгою після огляду обкладинки, залишитися на незнайомому сайті і зацікавитися новим співрозмовником. Дослідження показують, що в перші кілька секунд знайомства людина підсвідомо оцінює два пункти, які вплинуть на ваші відносини: наскільки ви симпатичні і заслуговуєте ви довіри.

Якщо співрозмовнику ви сподобалися, він буде позитивно і по-дружньому налаштований до вас. Якщо він вважає, що ви заслуговуєте довіри, у нього не буде сумнівів щодо ваших намірів і компетентності. Ці два критерії складають 80-90% від сукупного першого враження. І на це є всього 11 секунд. Після них думки про вас буде набагато складніше змінити.

Якщо використовувати модифікований принцип Парето в побудові відносин, то перше враження це 1%, який забезпечує 99% ефекту. Всі люди схильні до оцінювання. У переважній більшості випадків вони роблять це абсолютно неусвідомлено, керуючись культурними, сімейними поглядами. Наприклад, чоловіки з вищою освітою сприймаються жінками набагато краще, ніж вони є насправді, також люди більш привабливі зовні завжди справляють гарне перше враження. І хоча останнім буває часто помилковим, воно відіграє велику роль. Знаючи правила, що визначають це явище, ви можете уникати небажаних наслідків.


Щоб сподобатися, потрібно:

1. Посміхатися і бути позитивним. Цим ви не тільки поліпшите перше враження про вас, але і будете фізично і психологічно здоровішими.

2. Доторкніться до співрозмовника культурно, прийнятним способом. Так само, як одна картина коштує тисячі слів, так один дотик - тисячі картин.

3. Не відволікайтеся і максимально сконцентруйте свою увагу. Не бігайте очима з боку в бік, уважно слухайте співрозмовника «Як відповідати на« каверзні »питання роботодавця?», Не перебивайте і відповідайте на його питання.

4. Займіть стійке і відкрите положення тіла. «Вимірювання» поглядом співрозмовника викличе страх негативної оцінки, а закрите положення призведе до негативного настрою.


Щоб вам повірили, потрібно:

1. Вибрати той же стиль поведінки і розмови, як у співрозмовника. Кожна людина відчуває себе комфортніше в суспільстві людей схожих.

2. Підібрати одяг, що відповідає ситуації. Кандидат на посаду «Як перевірити чесність кандидата» старшого співробітника, одягнений в спортивну форму, буде так само негативно сприйнятий, як і чоловік в діловому костюмі, що йде на молодіжну вечірку.

3. Бути самокритичні. Зазвичай, люди довіряють тим, хто може усвідомити свої негативні риси і помилки, а не тим, хто лише демонструє досконалість. Не будьте самовпевненими!

4. Потурбується про себе. Привабливий зовнішній вигляд автоматично додає вам позитивних вражень про вас.


Якщо ви через якісь причини не створили хорошого першого враження, пам'ятайте, що змінити його можливо, коли ви на практиці продемонструєте позитивні приклади вашої діяльності. Тільки тоді думки співрозмовника про вас можуть зміниться.