Як досягти успіху у продажах: 7 секретних рад

Рівень продажів залежить не тільки від якості послуги або продукту. Професіоналізм, зацікавленість і бажання продавця також впливають на результати.

Постійна робота над собою і придбання нових знань допоможуть заробляти все більше і більше.

Коли шукаєте роботу, подумайте про те, що вам найбільше подобається: оплата і премії, відрядження, можливості працевлаштування в авторитетної компанії або, можливо, кар'єра? Визначивши свої цілі, ви отримаєте мотивацію для розвитку і більш ефективних дій.

Ви робите перші кроки в професії торговця? У вас є багаторічний досвід, але ви не задоволені своєю професійною позицією? Ви хочете досягти вражаючих результатів? Приватне і професійний розвиток - це робота, яка ніколи не закінчується, тому незалежно від того, на якому етапі ви заходите, прислухайтеся до наших порад.


1. Працюйте над своєю самооцінкою і вірте в себе

Експерти твердять, що найважливішим фактором, що визначає успіх продажів, незалежно від ринку, промисловості, продукту або послуги, є почуття впевненості в собі. Віра в себе і ваші можливості успіху означає, що ніщо не зможе зупинити вас. І тут мова йде не про те, щоб сліпо вірити в свою безпомилковість і зверхність.

Однією з основ успіху є самоповага. Завдяки цьому ви позитивніше дивіться на навколишній світ, і цим же створюєте симпатію до себе.


2. Будьте надійні

Продавець, який хвалить свій товар, а на обличчі у нього розчарування і вимушена посмішка, ніколи не буде переконливим. Маючи справу з такою людиною, клієнт може втратити інтерес до покупок і довіру до бренду. Мобільний сайт залежить від вашого ставлення і від того, ідентифікуєте ви себе з компанією і її пропозицією, чи вірите в якість і зручність використання продуктів.

Якщо ви думаєте, що продається вами продукт не коштує багато чого, тоді в ваших словах легко можна відчути фальш.


3. Будьте компетентні в своїй сфері

Продавець повинен бути фахівцем в тій області, де він працює. Потрібно вміти надавати інформацію і відповідати на конкретні запитання клієнтів. Наприклад, якщо ви продаєте автозапчастини, тоді ви повинні знати про них все. В іншому випадку питання можуть виявити вашу недостатню компетентність.

Продавець також повинен вказати клієнту, що саме він отримає, якщо скористається пропозицією. Він також повинен містити потребах співрозмовника.


4. Встановіть контакт з клієнтом

Сьогодні через незвичайну складності сучасного ринку і високого рівня конкурентоспроможності необхідно провести в середньому від чотирьох до п'яти зустрічей, перш ніж продати свій продукт. І на кожній з цих зустрічей існує ризик появи нової інформації, яка зупинить весь процес продажів.

Ефективний продавець знає, що клієнт, якому приділяється увага, може і хоче купувати багато і часто. Потрібно інвестувати час в побудову відносин і завоювання довіри. Під час розмови уважно і з інтересом слухайте і показуйте споживачеві, що його або її потреби важливі.

Найголовніше - вступити в діалог з клієнтом, а потім дозволити йому висловити свою думку. Якщо ви занадто багато говорите, співрозмовник починає нудьгувати, і це не добре.


5. Розширюйте свої знання в сфері психології

Щоб побудувати міцні відносини з клієнтами, вам необхідно володіти знаннями в області психології продажів. Знання механізмів, які керують людською психікою, допомагає зрозуміти потреби і мотивацію клієнтів. Важливо, щоб продавець знав, наприклад, принцип взаємності. У чому його суть? Коли хтось для вас ввічливий і приємний, робить вам послугу або дарує подарунок, ви повинні відповідати взаємністю. Наприклад, якщо продавець запрошує клієнта на зустріч і надає знижку на покупку, клієнт може «віддячити» його, купуючи товар.


6. Визначте свої схильності

Деякі експерти стверджують, що результати продажу в основному обумовлені вродженими навичками. Іноді кажуть, що хтось «народився бути продавцем» і через це їм легко даються продажу. Це пов'язано, наприклад, з такими рисами характеру, як товариськість, чарівність, харизма, вміння переконувати.


7. Розвивайте ключові якості

Відмінний продавець повинен бути амбіційний, мужній, відданий своїй роботі, професійний, відповідальний, прекрасно підготовлений до кожної зустрічі, яка прагне постійно здобувати знання. Розробка цих функцій вимагає постійної роботи над собою. Однак такі зусилля принесуть свої результати. Ефективний менеджер з продажу може розраховувати не тільки на хороші доходи, але і на перспективи кар'єрного росту.