Резюме "Водій автобуса СК з автоматичною трансмісією" в Дніпрі
Більше резюме і контактна інформація кандидатів
будуть доступні тільки після реєстрації компанії
Зареєструватися
Опубліковано 28 липня 2025р.
Николаевич Николай
Активно шукаю роботу
Водій автобуса СК з автоматичною трансмісією
Вільний графік, Неповна зайнятість
Бажане місто роботи : Дніпро
Дата народження: 1 травня 1968 (57 років)
Стать: Чоловік
Сімейний стан: Не вказано
Діти: Не вказано
Бажане місто роботи : Дніпро
Дата народження: 1 травня 1968 (57 років)
Стать: Чоловік
Сімейний стан: Не вказано
Діти: Не вказано
Мета
Шукаю роботу водія вантажного, вантажно-пассажирського автобуса середнього классу, з автоматичною/безступінчастою трансмісією (ГМП, электрична). Або електробуса.
Додаткові відомості
Шукаю роботу водія вантажного, вантажно-пассажирського автобуса середнього классу, з автоматичною/безступінчастою трансмісією (ГМП, электрична). Або електробуса.
Категории "С" або "Д" (та супутнього пакету документів) на разі немае, але за бажанням зацікавленого роботодавця та його впевненій необхідній допомогі, цілком можливо їх надбання (у т.ч. з урахуванням взаемної домовленності).
У зв`язку з рядом сьогоденних обставин, бажано щоб вакансія відповідала деякім вимогам:
- або не маршрутного призначення: службового, розвізного, тощо;
- або маршрутного призначення по передмісті та області;
- робота по принципу "одна машина - один водiй";
- бажано (але не конче обов´язково) наявнiсть вiдеорегiстратора;
- без нав`язування самостiйного виконання та/або оплати ТО, з/ч чи палива;
- неповний робочий день, з вільним погодинним графіком.
- регулярна оплата щонедільно або щодекадно, на основі погодинного нарахування.
Зважаючи на непродуктивну роботу місцевих ТЦК (військоматів), що викликає надмірні черги та/або багаторазові безцільні відвідування, то якщо це буде потрібно, від роботодавця очикуеться необхідна допомога у взаємодії з ними!
Чоловік, 58 р., без в/п.
Категории "С" або "Д" (та супутнього пакету документів) на разі немае, але за бажанням зацікавленого роботодавця та його впевненій необхідній допомогі, цілком можливо їх надбання (у т.ч. з урахуванням взаемної домовленності).
У зв`язку з рядом сьогоденних обставин, бажано щоб вакансія відповідала деякім вимогам:
- або не маршрутного призначення: службового, розвізного, тощо;
- або маршрутного призначення по передмісті та області;
- робота по принципу "одна машина - один водiй";
- бажано (але не конче обов´язково) наявнiсть вiдеорегiстратора;
- без нав`язування самостiйного виконання та/або оплати ТО, з/ч чи палива;
- неповний робочий день, з вільним погодинним графіком.
- регулярна оплата щонедільно або щодекадно, на основі погодинного нарахування.
Зважаючи на непродуктивну роботу місцевих ТЦК (військоматів), що викликає надмірні черги та/або багаторазові безцільні відвідування, то якщо це буде потрібно, від роботодавця очикуеться необхідна допомога у взаємодії з ними!
Чоловік, 58 р., без в/п.
Освіта
ХГАГХ
середня спеціальна
электротранспорт,
электротранспорт,