Резюме "Водій автобуса СК з автоматичною трансмісією" в Днепре
Больше резюме и контактная информация кандидатов
будут доступны только после регистрации компании
Зарегистрироваться
Опубликовано 28 июля 2025г.
Николаевич Николай
Активно ищу работу
Водій автобуса СК з автоматичною трансмісією
Свободный график, Неполная занятость
Желаемый город работы : Днепр
Дата рождения: 1 мая 1968 (57 лет)
Пол: Мужчина
Семейное положение: Не указано
Дети: Не указано
Желаемый город работы : Днепр
Дата рождения: 1 мая 1968 (57 лет)
Пол: Мужчина
Семейное положение: Не указано
Дети: Не указано
Цель
Шукаю роботу водія вантажного, вантажно-пассажирського автобуса середнього классу, з автоматичною/безступінчастою трансмісією (ГМП, электрична). Або електробуса.
Дополнительные сведения
Шукаю роботу водія вантажного, вантажно-пассажирського автобуса середнього классу, з автоматичною/безступінчастою трансмісією (ГМП, электрична). Або електробуса.
Категории "С" або "Д" (та супутнього пакету документів) на разі немае, але за бажанням зацікавленого роботодавця та його впевненій необхідній допомогі, цілком можливо їх надбання (у т.ч. з урахуванням взаемної домовленності).
У зв`язку з рядом сьогоденних обставин, бажано щоб вакансія відповідала деякім вимогам:
- або не маршрутного призначення: службового, розвізного, тощо;
- або маршрутного призначення по передмісті та області;
- робота по принципу "одна машина - один водiй";
- бажано (але не конче обов´язково) наявнiсть вiдеорегiстратора;
- без нав`язування самостiйного виконання та/або оплати ТО, з/ч чи палива;
- неповний робочий день, з вільним погодинним графіком.
- регулярна оплата щонедільно або щодекадно, на основі погодинного нарахування.
Зважаючи на непродуктивну роботу місцевих ТЦК (військоматів), що викликає надмірні черги та/або багаторазові безцільні відвідування, то якщо це буде потрібно, від роботодавця очикуеться необхідна допомога у взаємодії з ними!
Чоловік, 58 р., без в/п.
Категории "С" або "Д" (та супутнього пакету документів) на разі немае, але за бажанням зацікавленого роботодавця та його впевненій необхідній допомогі, цілком можливо їх надбання (у т.ч. з урахуванням взаемної домовленності).
У зв`язку з рядом сьогоденних обставин, бажано щоб вакансія відповідала деякім вимогам:
- або не маршрутного призначення: службового, розвізного, тощо;
- або маршрутного призначення по передмісті та області;
- робота по принципу "одна машина - один водiй";
- бажано (але не конче обов´язково) наявнiсть вiдеорегiстратора;
- без нав`язування самостiйного виконання та/або оплати ТО, з/ч чи палива;
- неповний робочий день, з вільним погодинним графіком.
- регулярна оплата щонедільно або щодекадно, на основі погодинного нарахування.
Зважаючи на непродуктивну роботу місцевих ТЦК (військоматів), що викликає надмірні черги та/або багаторазові безцільні відвідування, то якщо це буде потрібно, від роботодавця очикуеться необхідна допомога у взаємодії з ними!
Чоловік, 58 р., без в/п.
Образование
ХГАГХ
среднее специальное
электротранспорт,
электротранспорт,