7 головних помилок на співбесіді

Навіть найдосвідченіший і високопрофесійний фахівець може втратити шанс на працевлаштування, якщо погано зарекомендує себе на співбесіді. Чого ж потрібно уникати, щоб не налаштувати проти себе потенційного роботодавця? Експерти по рекрутингу виділяють 7 головних помилок, які кандидати найчастіше допускають під час бесіди з влаштування на роботу.

1. Критика колишнього роботодавця

Можливо, роботодавець, у якого ви шукаєте роботу, є хорошим другом людини, про який ви погано говорите. Але і це не найстрашніше. Критика колишнього керівника в першу чергу негативно вплине на загальне враження про вас. Хто хотів би найняти співробітника, який проявляє нелояльність, невдячність і невдоволення?

Запам'ятайте: про колишнього роботодавця потрібно говорити добре або не говорити взагалі. Краще розкажіть про обов'язки, виконаних проектах або навичках, придбаних в попередній компанії.

2. Непунктуальність

Запізнення на зустріч - один з найефективніших способів вивести рекрутера з рівноваги. І це помилка, яка не може бути виправдана. Ось чому важливо заздалегідь обговорити час співбесіди. Краще приїхати раніше і трохи почекати біля офісу компанії (приходити на співбесіду набагато раніше також не потрібно), ніж спізнитися.

3. Зарозумілість

Роботодавці цінують впевнених в собі співробітників. Але не забувайте, що грань між рішучістю, сміливістю і зарозумілістю дуже тонка. Ви можете підкреслити свої сильні сторони і професійний досвід, але не перестарайтеся. Як підкреслюють рекрутери, одним з найпоширеніших проявів зарозумілості є відповідь по телефону під час інтерв'ю.

4. Незнання компанії

Майбутній роботодавець має право припускати, що людина, яка претендує на посаду, дізнався хоча б елементарну інформацію про компанію, в якій хотів би працювати. Тому вам можуть задати питання: що ви знаєте про нашу фірму? Необхідно мати загальні знання про галузь, де працює компанія, або про продукти, з якими вона має справу. Цей вид підготовки є не тільки ознакою поваги до роботодавця, але показує ваші особисті якості: надійність і працьовитість. Люди, які претендують на роботу також повинні вміти пояснити, чому вони хочуть працевлаштуватися в тій чи іншій компанії.

5. Поганий «мову тіла»

Фахівці з персоналу підкреслюють, що невербальне спілкування відіграє дуже велику роль в міжособистісних стосунках. Передбачається, що слова становлять лише 7% нашого спілкування. Кандидати часто забувають контролювати поведінку свого тіла. Неадекватна міміка або жести сигналізують про нервозності і невпевненості в собі, а також часто призводять до поганого першому враженню.

6. Болтливость

Під час співбесіди кандидат повинен уважно вислухати співрозмовника і відповідати конкретно. Добре коли людина висловлює інтерес, задає питання про роботу, але коли він говорить занадто багато, це помилка. Зазвичай, рекрутера така ситуація дратує, і найняти цього кандидата - останнє, що може прийти йому в голову.

7. Відсутність ентузіазму

Під час співбесіди кандидат повинен показати, що він хоче працювати. Однією з найбільших помилок, допущених претендентами, є недостатній інтерес і відсутність ентузіазму. Навіщо роботодавцю наймати таку людину в компанію, якщо у нього створюється враження, що він не зацікавлений у працевлаштуванні?