Резюме "Управлінець" в Львові
Більше резюме і контактна інформація кандидатів
будуть доступні тільки після реєстрації компанії
Зареєструватися
Опубліковано 19 серпня 2021р.
Бонк Леся
Активно шукаю роботу
Управлінець, 50000 грн
Повна зайнятість
Бажане місто роботи : Львів
Дата народження: Немає даних
Стать: Жінка
Сімейний стан: Не вказано
Діти: Есть дети
Бажане місто роботи : Львів
Дата народження: Немає даних
Стать: Жінка
Сімейний стан: Не вказано
Діти: Есть дети
Додаткові відомості
Досвід роботи
Запуск кав’ярні – крамниці
Налагодження роботи з постачальниками, проведення переговорів, укладання договорів,
Активна робота з франчазером,
Розробка документації на встановлення додаткових торгівельних площ,
Підбір персоналу ‚навчання‘ створення мотиваційних програм по заробітній платі, розробка кар’єрних планів для працівників,контроль плинності кадрів та утримування рівня плинності в межах 10-15%,
Ведення обліково- звітної документації,
Бюджетування , контроль фінансів ,
Контроль за дотриманням технологій приготування страв, санітарних норм, правил безпеки закладу,
Налагодження роботи з гостями, контроль якості сервісу, участь в програмі лояльності
Організація кейтеренгових заходів
Управління HR напрямком компанії( кількість працівників 1500 осіб),
Впровадження HR політик компанії,
Активна рекрутингові діяльність ( активне відкриття нових, підтримка існуючих),
Моніторинг ринку праці
Розробка та впровадження мотиваційних та атестаційних програм
Розробка кар‘єрних планів
Розробка та впровадження стандартів роботи працівників різних ланок
Розробка та контроль за дотриманням якості роботи з гостями
Розробка та запуск внутрішніх HR проектів, в тому числі тренінгового центру, школи кухарів та ін.
Бюджетування, складання фінансових звітів,
Організація роботи структурних підрозділів, їх взаємодія,
Досвід роботи з контролюючими органами щодо санітарних норм, правил охорони праці, протипожежного захисту,
Управління колективом з розробкою мотиваційних та атестаційних програм,
Підтримка належного рівня обслуговування споживачів, контроль за технологією приготування та якістю виготовлення їжі,
Проведення банкетів, фуршетів,кейтерингових подій виконання стандартів компанії щодо роботи на кожному етапі росту( касир, інструктор з навчання працівників),
ведення відповідної касової документації,
навчання нових працівників з супроводом їх під час подальшої роботи,
контроль за рівнем списання продукції, ефективним замовленням продукції.
Водійські права категорії B
Користувач 1С
MS Word
MS Excel
Запуск кав’ярні – крамниці
Налагодження роботи з постачальниками, проведення переговорів, укладання договорів,
Активна робота з франчазером,
Розробка документації на встановлення додаткових торгівельних площ,
Підбір персоналу ‚навчання‘ створення мотиваційних програм по заробітній платі, розробка кар’єрних планів для працівників,контроль плинності кадрів та утримування рівня плинності в межах 10-15%,
Ведення обліково- звітної документації,
Бюджетування , контроль фінансів ,
Контроль за дотриманням технологій приготування страв, санітарних норм, правил безпеки закладу,
Налагодження роботи з гостями, контроль якості сервісу, участь в програмі лояльності
Організація кейтеренгових заходів
Управління HR напрямком компанії( кількість працівників 1500 осіб),
Впровадження HR політик компанії,
Активна рекрутингові діяльність ( активне відкриття нових, підтримка існуючих),
Моніторинг ринку праці
Розробка та впровадження мотиваційних та атестаційних програм
Розробка кар‘єрних планів
Розробка та впровадження стандартів роботи працівників різних ланок
Розробка та контроль за дотриманням якості роботи з гостями
Розробка та запуск внутрішніх HR проектів, в тому числі тренінгового центру, школи кухарів та ін.
Бюджетування, складання фінансових звітів,
Організація роботи структурних підрозділів, їх взаємодія,
Досвід роботи з контролюючими органами щодо санітарних норм, правил охорони праці, протипожежного захисту,
Управління колективом з розробкою мотиваційних та атестаційних програм,
Підтримка належного рівня обслуговування споживачів, контроль за технологією приготування та якістю виготовлення їжі,
Проведення банкетів, фуршетів,кейтерингових подій виконання стандартів компанії щодо роботи на кожному етапі росту( касир, інструктор з навчання працівників),
ведення відповідної касової документації,
навчання нових працівників з супроводом їх під час подальшої роботи,
контроль за рівнем списання продукції, ефективним замовленням продукції.
Водійські права категорії B
Користувач 1С
MS Word
MS Excel
Освіта
-
вища
Курси та тренінги
Навчальні програми з менеджменту в межах LvBS. Львів, 2010 - 2012рр.
«Теорія та практика управління за Іцхаком Адізесом:теорія життєвих циклів компанії та вітамінний коктейль керівника» , Михайло Винницький , 2010 р.
« Інтернет комунікації на користь бізнесу», Ярина Ключковська, 2010р.
«Довіра як основа побудови ефективності бізнесу» , Мартін Райзер, 2010р.
«Intro 2012: управління стратегіями та фінансами компаній в часи невизначеності та змін» , 2012р.
«Управління персоналом в період невизначеності» ,2012р.
«Побудова ефективної системи бюджетування в компанії», 2012р.
HR семінар: « Управління персоналом у період турбулентності», Анна Власова, 2013р.
«Ефективні навички тайм-менеджменту» П. Шеремета. Львів,2008р.
v Тренінг ефективного лідерства І. Адізес. Київ,2014р.
v Тренінг активних продажів . Тренінговий центр Львівської майстерні шоколаду.Ужгород, 2013р.
v «Управлінні рестораном», Олександр Мусатов.Львів,2011-2012рр.