Резюме "Офісний робітник" в Києві
Більше резюме і контактна інформація кандидатів
        будуть доступні тільки після реєстрації компанії
        Зареєструватися
    Опубліковано 11 січня 2022р.
            Муляревич Леся 
                Активно шукаю роботу
                                Офісний робітник
                
                    Повна зайнятість, Неповна зайнятість
Бажане місто роботи : Київ
Дата народження: Немає даних
Стать: Жінка
Сімейний стан: Не вказано
Діти: Не вказано
                
                                    
                            Бажане місто роботи : Київ
Дата народження: Немає даних
Стать: Жінка
Сімейний стан: Не вказано
Діти: Не вказано
Мета
        
            Працевлаштування офісним співробітником, пакувальником, маркувальником, прибиральницею на неповний робочий день в ранковий час чи до обіду.Розгляну всі пропозиції.
        
    Досвід роботи
                    Технік в відділ зовнішньої комплектації та кооперації
        АТ «Київський завод «Радар», Киев
    
            (Посада: Технік в відділ зовнішньої комплектації та кооперації. В 2005 році переведена техніком 1 категорії, 2008 рік переведена інженером, 2017 рік - переведена інженером 2 категорії, 2019 рік - переведена начальником бюро у тому ж відділі по сьогоднішній день, також за сумісництвом завідуюча складом.)
Додаткові відомості
        
            Додаткові відомості
досвідчений користувач (Microsoft Office )
Знання оргтехніки (міні-атс, ксерокс, факс, принтер, сканер).
Особисті якості
Уважність та відповідальність, пунктуальність, люблю порядок у всьому, здатність до навчання, системне мислення, неконфліктність. Роботу шукаю на постійній основі.
Причина зміни роботи
велика затримка заробітної платні
Сертифіката о вакцинації не маю.
Професійні навички
Документоведення в повному обсязі, ведення ділового листування.
Координація роботи офісу.
Досвід збору і обробки інформації .
Пошук нових клієнтів та поточна робота з існуючими.
Заохочення клієнтів до співпраці та укладення з ними договорів.
Комплектування виробів, видача по призначенню товарів чи виробів та багато іншого.
Закупка всього приладдя для відділу.
    досвідчений користувач (Microsoft Office )
Знання оргтехніки (міні-атс, ксерокс, факс, принтер, сканер).
Особисті якості
Уважність та відповідальність, пунктуальність, люблю порядок у всьому, здатність до навчання, системне мислення, неконфліктність. Роботу шукаю на постійній основі.
Причина зміни роботи
велика затримка заробітної платні
Сертифіката о вакцинації не маю.
Професійні навички
Документоведення в повному обсязі, ведення ділового листування.
Координація роботи офісу.
Досвід збору і обробки інформації .
Пошук нових клієнтів та поточна робота з існуючими.
Заохочення клієнтів до співпраці та укладення з ними договорів.
Комплектування виробів, видача по призначенню товарів чи виробів та багато іншого.
Закупка всього приладдя для відділу.
Освіта
                    професійне-технічне училище №32
    середня спеціальна
            , с 2003 по  
        
оператора комп’ютерного набору, секретаря керівника., Киев (Украина)
                    оператора комп’ютерного набору, секретаря керівника., Киев (Украина)
«Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
    незакінчена вища
            , с 2011 по 2015 (4 року)
        
ступінь бакалавра за напрямом підготовки «Маркетинг» та кваліфікацію бакалавр з маркетингу, Киев (Украина)
            ступінь бакалавра за напрямом підготовки «Маркетинг» та кваліфікацію бакалавр з маркетингу, Киев (Украина)
 
                             
                        