Резюме "Менеджер проектів" в Житомирі
Більше резюме і контактна інформація кандидатів
будуть доступні тільки після реєстрації компанії
Зареєструватися
Опубліковано 03 серпня 2022р.
Савіцький Олександр
Активно шукаю роботу
Менеджер проектів, 1 грн
Віддалена робота
Бажане місто роботи : Житомир
Дата народження: Немає даних
Стать: Чоловік
Сімейний стан: Не вказано
Діти: Не вказано
Бажане місто роботи : Житомир
Дата народження: Немає даних
Стать: Чоловік
Сімейний стан: Не вказано
Діти: Не вказано
Мета
Маю солідний досвід постановки обліку "з нуля" та створення конфігурацій облікових систем. Шукаю фірму або команду, зацікавлену у створенні новітньої облікової системи, яка задовільнить будь яке підприємство малого та середнього бізнесу в сфері виробництва, надання послуг та торгівлі. Узагальнивши отриманий за 30 років досвід, зміг створити конфігурацію, яка без суттєвих змін може бути використана практично на будь якому підприємстві у будь якій країні. Конфігурація буде "відкритою", тобто матиме програмний інтерфейс для взаємодії із зовнішними модулями, такими як CRM, BPMS, HRMS, ERP, модулями eCommerce, електронного банкінгу та іншими подібними системами, в тому числі обліковими, за умови їх "відкритості". Фактично вона є ядром або базою більш широкої управлінської системи, на яку надбудовуються спеціалізовані модулі і яка фіксує та зберігає результати роботи підприємства.
Якщо зацікавлені - пишіть на електронную пошту.
Досвід роботи
менеджер проек
з 06.2015 по поточний час (9 років 5 місяців)
проєкт Salesman, Житомир
проєкт Salesman, Житомир
менеджер, бухгалтер
з 09.2012 по поточний час (12 років 2 місяці)
проєкт PalmOrder, Житомир
проєкт PalmOrder, Житомир
головний бухгалтер
з 05.1999 по 12.2014 (15 років 6 місяців)
Классік, ТОВ, Житомир
Классік, ТОВ, Житомир
Освіта
МІНХ ім. Плєханова
вища
, с 1982 по 1988 (6 років)
Фінансовий - фінанси та кредит, Москва (СРСР)
Фінансовий - фінанси та кредит, Москва (СРСР)
Володіння мовами
Українська — досвідчений
Російська — вільно
Англійська — базовий
Російська — вільно
Англійська — базовий