Резюме "Головний економіст" в Херсоні
Бажане місто роботи : Херсон
Дата народження: Немає даних
Стать: Жінка
Сімейний стан: Не вказано
Діти: Не вказано
(Складання та надання управлінської звітності.
Забезпечення взаємодії відповідних служб регіонального управління.
Аналіз отриманих документів від підпорядкованих ТВБВ.
Контроль відповідності змісту договорів.
Моніторинг та аналіз кредитного портфеля обласного управління.
Ведення бази даних у CRM-системі.
Консультування та ведення переговорів з клієнтами, партнерами.
Розрахунок планового та поточного фінансового стану клієнтів.
Перевірка, аналіз та супровід документів.
Підготовка проектів кредитних договорів.
Формування та ведення кредитних справ.
Організація роботи зі здійснення страхування під час проведення кредитних операцій із клієнтами.
Навчання та консультування працівників відділень з питань кредитування фізичних осіб.
Робота із заставами. Перевірка станів застав.
Ведення протоколів кредитного комітету управління.)
(Проведення операцій розрахунків, відображення їх в 1С.
Формування звітів, первинних документів.
Ведення касової книги, звітності по ділянці "каса".
Звірка взаєморозрахунків з постачальниками і клієнтами.)
Порядність, цілеспрямованість, енергійність, стресостійкість, оперативність.
Гарна пам'ять та аналітичний склад розуму.
Пунктуальність, перфекционизм (дуже люблю порядок в усьому).
Здатність до навчання та самоосвіти, уміння швидко орієнтуватися в ситуації, що склалася, швидка адаптація в нових умовах.
Додатково!
По квітень 2021 знаходилась у відпустці по догляду за дитиною.
Після другої декретної відпустки знаходжусь в пошуку нового стабільного і перспективного місця роботи.
Із задоволенням поділюсь власним досвідом і отримаю новий.
Старша дочка - студентка.
Молодший син відвідує дитячий садочок.
Досвід роботи у сфері кредитування фізичних осіб.
досвід взаємодії зі структурними підрозділами. комунікабельність, командна робота.
навички продажів і переговорів з клієнтами та партнерами.
досвід ділового спілкування і листування.
навички оперативного пошуку і систематизації даних.
досвід ведення документації та подання звітів.
досвід успішного проходження перевірок контролюючими органами.
уміння вирішувати конфлікти. досвід роботи з запереченнями.
вміння працювати з великим обсягом інформації.
впевнений користувач пк офіс, інтернет. (з цікавістю вивчу нові пз)
“Економіка і підприємництво”/ “економіка підприємства”,
Економіка і підприємництво/ “фінанси”,
“Бухгалтерський облік”,