Резюме "Бухгалтер" в Кременчуці
Бажане місто роботи : Кременчук
Дата народження: 28 вересня 1968 (56 років)
Стать: Жінка
Сімейний стан: Состою в браке
Діти: Есть дети
ЗАТ «Птахофабрика Росія», с.Потоки,Кременчуцького району.
(Функціональні обов’язки:
— касові операції
—облік основних засобів;
— бух облік сировини та матеріалів;)
ТОВ «Текро-Дніпро», с.Потоки,Кременчуцького району.
(Функціональні обов’язки:
— ведення бухгалтерського обліку в повному обсязі;
— відновлення обліку;
— постановка обліку виробничих операцій;
— складання бухгалтерської та податкової звітності;
— ведення кадрової документації;
— розрахунок заробітної плати;
— укладання договорів.
— контроль складських залишків, контроль за списанням товару зі складу;
— ведення операцій по руху ТМЦ, облік надходження, реалізації товару;
— прийом, контроль і обробка первинної документації;
— ведення документів по складу;
— формування документації по списанню товарів;
— участь в проведенні інвентаризації.
— ведення бухгалтерського та податкового обліку;
— здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;
— надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів,
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
— податкове планування; розрахунок і перерахування податкових платежів, складання і здача податкової та бухгалтерської звітності;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
— взаємодія з податковими органами, бюджетними фондами;
— облік ТМЦ, витрат, ведення касових та банківських операцій, нарахування і розрахунок зарплати;
— участь у перевірці та погодження договорів з контрагентами і пов’язаних з ними документів;
— підготовка регулярної звітності по ключовим показникам роботи;
— керівництво відділом (4 чол.).)
— володію комп’ютером (Знання MS Office, 1С: Бухгалтерія, Медок.);
— володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання, офісна АТС;
— досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів;
— досвід роботи з контролюючими органами та зовнішніми аудиторами;
— досвід проходження перевірок контролюючими органами;
— уміння працювати в системах «Банк-Клієнт», «Інтернет-банк»;
— досвід формування платіжних доручень і вимог;
— досвід підготовки та підписання контрактів;
— знання податкового законодавства;
— уміння працювати в команді;
— навички управління персоналом;
— навички ведення податкової звітності;
— атестат професійного бухгалтера;
— грамотна письмова і усна мова;
— знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію;
Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: заміжня.
Діти: так/дорослі/
Водійські права:так
Можливість відряджень: так.
факультет «Автомобілебудування», спеціальність «Технік-механік», диплом (вечірня форма навчання).,
факультет «Бухгалтерський облік», спеціальність «Бухгалтер», диплом (заочна форма навчання).,
факультет «Економіка і підприємництво», спеціальність «Бакалавр з обліку і аудиту», диплом (заочна форма навчання).,
факультет«Облік і аудит»,спеціальність«Спеціаліст з обліку і аудиту» диплом (заочна форма навчання).,
- Главный бухгалтер 40000 грн (Київ)
- Главный бухгалтер (Київ)
- Глав.бухгалтер по совместительству 3500 грн (Дніпро)
- Бухгалтер 8000 грн (Тернопіль)
- Бухгалтер 8000 грн (Тернопіль)
- Бухгалтер 8000 грн (Тернопіль)
- Бухгалтер первичная документация 20000 грн (Київ)
- Бухгалтер первичная документация 20000 грн (Київ)
- Одесса. Менеджер по работе с Клиентами, оперативный (операционный) менеджер, менеджер по приёму заказов, оператор 1С, помощник бухгалтера по первичной документации, диспетчер (ТТН), администратор. Резюме 11000 грн (Одеса)
- Офис-менеджер, диспетчер, оператор 1С, помощник бухгалтера по первичной документации, менеджер по работе с Клиентами, оператор складского учёта 11000 грн (Одеса)