Резюме "Бренд-менеджер, руководитель отдела маркетинга" в Харкові
Бажане місто роботи : Харків
Дата народження: 26 листопада 1983 (40 років)
Стать: Жінка
Сімейний стан: Не вказано
Діти: Не вказано
Компания, Харьков
(ОПЕРАЦІЙНИЙ МАРКЕТИНГ:
• Складання працюючого маркетингового бюджету (планування, виконання та контролю);
• Відкриття та ребрендинг книгарень;
• Продаж рекламних послуг;
• Формування акційних пропозицій на дні відкриття магазину, пошук і відбір каналів просування,
організація святкових заходів на точці, аналіз ефективності;
• Розробка POS-матеріалів разом з дизайнером та виробництво (за допомогою підрядників) рекламних
продуктів, друкованої продукції та ін..;
• Контроль за станом зовнішніх і внутрішніх рекламних носіїв, своєчасне відновлення
пошкоджених рекламних носіїв;
• Оформлення дозвільних документів по зовнішній рекламі;
• Забезпечення співробітників компанії брендовим одягом;
• Підготовка технічного завдання для дизайнерів:
- контроль за термінами виконання встановлених в рамках технічного завдання dedline(ів);
• Пошук оптимальних підрядників для поточної діяльності підрозділу;
• Аналіз ринків збуту як в online та offline форматах;
• Моніторинг рекламної діяльності конкурентів;
• Організація різноманітних презентаційних і корпоративних заходів;
• Проведення благодійних акцій;
• Маркетинговий аналіз ключових ринків збуту;
• Крос-маркетинг. Пошук партнерів, розробка механік, переговори, супровід активності, аналіз
ефективності;
• Підготовка презентацій;
• Аналіз ринку та конкурентів;
• Участь в налаштуванні та систематизації бізнес-процесів;
• Аналіз маркетингових показників.
СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ:
• Розробка заходів для збільшення лояльності до бренду компанії;
• Розробка позиціонування бренду компанії;
• Розробка brand-book та фірмового стилю компанії;
• Формування договірних переваг співробітництва компанії із постачальниками, підрядниками,
рекламними агентствами та ін;
• Розробка та реалізація online та offline маркетингових заходів: стратегія, планування;
• Розробка та реалізація маркетингового плану просування компанії;
• Організація маркетингових активностей в рамках різних каналів збуту;
• Створення стратегій розвитку;
• Відстеження ринкових тенденцій;
• Формування УТП та позиціонування бренду;
• Сегментація аудиторій клієнтів;
ІНТЕРНЕТ-МЕНЕДЖМЕНТ
• Візуальна та структурна концепція сайту;
• Інформаційний вміст для соц. Мереж;
• Розробка стратегії інтернет-маркетингу як частини загальної маркетингової стратегії бізнесу та плану її
реалізації;
• Розробка планів та ТЗ для фахівців, підрядників, блогерів;
• Контроль ефективності обраної стратегії та результатів.)