Коли доцільно подаватися на кілька вакансій в одну компанію. Розповідають рекрутери

Чому небажано подавати резюме одразу на кілька вакансій всередині однієї компанії?

Пояснює колишня корпоративна рекрутерка й засновниця Briefcase Coach Сара Джонстон.

Водному місці можуть бути розміщені кілька пропозицій роботи, які здаються цікавими та відповідають рівню кваліфікації.

Пошукачі інколи подають резюме на кілька вакансій всередині компанії, якщо хочуть показати, як сильно вони хочуть працювати саме тут.

"Кандидати можуть претендувати на кілька відкритих вакансій, тому що вони дійсно захоплюються компанією та хочуть увійти в неї", – каже вона.

Але є межа, між сильним бажанням та відчаєм, коли кандидат на посади буде виглядати як той, хто не має кваліфікації.

"Подача заявки на 15 різних робіт не показує, наскільки ви віддані справі, вона просто говорить, що ви не знаєте, чого хочете, але хочете, щоб ми з'ясували це за вас", – каже тренерка з пошуку роботи й колишня корпоративна рекрутерка Ешлі Уоткінс.

Резюме необхідно робити цільовим

Сара Джонсон розповіла, що бачила подібну помилку у медсестер-початківців.

"Вони подали 50 заявок. Це зробило їх резюме нецільовим та показало, що їм банально не вистачало уваги", – розповіла вона.

Ешлі Уоткінс сказала, що відповідь на багато вакансій всередині компанії може посилати негативні сигнали майбутнього підходу до роботи.

"Якщо ви будете всюди, перш ніж потрапити в компанію, що ви збираєтеся робити, коли потрапите туди?

Чи збираєтеся ви бути всюди, не зосереджуватися, не бути в змозі присвятити себе тільки одному проєкту?" – говорить вона.

Якщо виникли проблеми з визначенням, на яку роботу краще податися, Ешлі Уоткінс рекомендує вирішити для себе, чим хотілося б займатися в довгостроковій перспективі.

Можна спробувати подати резюме відразу на кілька вакансій, в разі, якщо є впевненість, що відділ компанії розширюється, або ці кілька вакансій схожі за об'ємом та зобов'язаннями.

"Якщо ви збираєтеся виконувати кілька ролей, переконайтеся, що вони дуже схожі, й ви дійсно не можете обрати ні те, ні інше", – сказала Уоткінс.

Вона навела приклад того, як людина претендувала на посаду спеціаліста та координатора у відділі маркетингу.

"Це засудили трошки менше. Проте, в таких ситуаціях я закликаю людей подати заявку на посаду, яка найбільше відповідає їхнім потребам", – сказала вона.

Якщо у вас є сумніви – радьтеся

Коли виникають сумніви стосовно вакансії, чи бажання бути поміченим, експерти радять поговорити з однією людиною, яка вже у ній працює.

Ця людина зможе надати необхідну інформацію, а у деяких випадках навіть поручитись. 

"Те, що ви повинні слідувати системі й подавати заявку онлайн, не заважає вам будувати стосунки всередині компанії, тому що люди все ще наймають людей, яких вони знають, люблять і яким довіряють.

Вони не зможуть побудувати з вами цей зв'язок, якщо ви просто аркуш паперу", - сказала Уоткінс.

"Якщо ви подаєте заявку через систему, ви резюме, ви листок паперу. Людського зв'язку в такому випадку не існує".


Джерело: https://life.pravda.com.ua/society/2020/02/11/239867/