Метод Айві Лі - простий шлях до підвищення продуктивності

Якщо ви хочете підвищити і поліпшити свою продуктивність і ефективність, скористайтеся давнім, перевіреним способом, заснованим на дуже прості правила.

Ця методика називається Айві Лі, ім'ям його творця. Айві Лі жив на початку 20-го століття і був одним з найбільших фахівців в області продуктивності праці в той час. Він також вважається піонером того, що ми сьогодні називаємо зв'язками з громадськістю.

Одного разу багатий підприємець прийшов до Айві Лі і запитав, чи зможе він допомогти йому підвищити ефективність його співробітників. Айві Лі сказав, що йому потрібно всього лише 15 хвилин розмови з кожним з них. Він не буде брати за це ні копійки, і якщо власник компанії вважатиме, що його допомога була корисна, він зможе заплатити йому стільки, скільки захоче.

Підприємець погодився. Айві Лі провів розмови з людьми, і через три місяці отримав чек на 25 000 доларів.

Що Айві Лі сказав тим співробітникам, що заслужив такий гонорар?

Експерт використовував метод, що складається всього з трьох простих правил:

1. Співробітники в кінці кожного дня повинні були скласти список з 6 завдань на наступний день.

2. Завдання повинні бути розділені відповідно до їх обгрунтованістю, тобто кожної з задач повинен бути присвоєний рівень значущості та важливості.

3. Робочий день необхідно починати з виконання найважливіших проблем, роблячи роботу по черзі. Якщо співробітники не виконали завдання, якої вони раніше привласнили більш високий пріоритет, вони не могли перейти до наступних. Якщо хоча б одна завдання не було виконано, вона переходить на наступний день.

Чому це працює?

Можна сказати, що вище перераховані правила дуже прості. Так чому ж вони настільки ефективні?

На то є як мінімум чотири причини:

- ви вибираєте завдання напередодні - коли ви приходите на роботу вранці, ви не ставите питанням, що робити. Список завдань готовий, і ви можете відразу почати роботу;

- ви обмежуєте кількість завдань на даний день - Айві Лі розповів про 6 завданнях, але найголовніше - ввести тут чітке обмеження. Ви також можете обійтися 5 або навіть 3 пунктами. Проте, завдяки тому, що список буде коротким, ви не будете сильно стомлені;

- ви встановлюєте пріоритети - найважливіші речі повинні бути виконані в першу чергу. Навіть якщо ви не в змозі реалізувати все заплановане, Одну або дві важливі завдання ви точно зробите;

- ви зосереджуєтесь на одному - ви не робите двох речей одночасно, а вибираєте одну конкретну проблему і працюєте над нею, поки не вирішите її. Тоді переходите до наступної.

Хоча цього методу вже 100 років, він все ж має більшу ефективність сьогодні в багатьох областях діяльності. Дана методика особливо підійде людям творчим або працюють на себе, але напевно кожен може скористатися порадами Айві Лі.