Бізнес більше не буде як раніше: як грати за новими правилами
Для бізнесу 2020 рік став переломним. Коронавірусние криза прискорила перехід в онлайн і перевернув традиційні уявлення про маркетинг. Що відбувається на ринку e-commerce і як пристосуватися до змін, говориться в новому дослідженні Google.
У Медіа Група Локомотив (Locomotive Media Group) вибрали найважливіші моменти.
На прикладі США за перші місяці карантину частка e-commerce зросла більше, ніж за останні 10 років: з 16% до майже 30%. Ця тенденція збережеться і в довгостроковій перспективі.
Будь-який бізнес сьогодні потребує цифровий трансформації. І мова не тільки про ефективне інтернет-сайті, а й про нові Діджитал-інструментах аналізу і просування.
Аналізуючи пошукові запити, можна передбачити поведінку споживачів і уникнути збитків.
Сучасні користувачі піклуються про свою конфіденційності, тому нав'язлива реклама може викликати у них відторгнення. У нових умовах краще працює осмислений маркетинг, націлений на глибинні людські бажання. Меседжі, які надихають споживачів і дають їм відчути власну значимість, на 30% підвищують кількість кліків і більш ніж на 15% - намір зробити покупку (у порівнянні зі звичайною рекламою).
Джерело: https://economics.segodnya.ua/economics/enews/biznes-bolshe-ne-budet-prezhnim-kak-igrat-po-novym-pravilam-1490758.html