Поради «білим комірцям»: як не втратити інтерес до роботи

Мабуть вам знайомий той стан, коли на роботі нічого не хочеться робити. І справ ніби-то багато, але немає ні сил, ні бажання ними займатися. І час тягнеться так повільно...

Найобразливіше, якщо від ваших зусиль на роботі залежить і ваш заробіток. Особливо це актуально для тих, хто працює за відсотки від угод. Але де взяти відсотки, коли не знаєш, за що братися, не бачиш мети і перспективи? Коли сидиш перед комп’ютером, безцільно переходячи по посиланнях і читаючи нерозумні новини, мозок просто засинає!
Є цьому одне хороше і дієве рішення. Щоб не було нудно і одноманітно, скористайтеся схемою півгодинних робочих завдань.
Ця схема проста, як і усе геніальне. Не треба займатися однією і тією ж справою увесь робочий день безперервно. Ця одноманітність здатна “вбити” бажання виконувати навіть найцікавішу роботу. Навпаки - розділіть усі справи на дрібні завдання, якими ви займатиметеся щопівгодини.


Наведемо приклад такого робочого дня.
9.00 - 9.30 - пришли на роботу, прочитайте новини, перевірте пошту.
9.30 - 10.00 - почніть писати, приміром, статтю або звіт. Першу сторінку.
10.00 - 10.30 - зателефонуйте клієнтові і домовтеся про зустріч. Якщо залишився час - зателефонуйте ще одному чи двом.
10.30 - 11.00 - дайте відповідь на ті листи в пошті, які її потребують .
11.00 - 11.30 - розберіть на своєму столі папери і з’їжте яблуко.
11.30 - 12.00 - зателефонуйте в п’ять компаній з пропозицією послуг ...
... і так далі.

Найважливіше правило! Не робіть якусь справу більше ніж півгодини. Раз у вас заплановано далі щось інше - переходьте до цього. І виділите потім півгодини на доопрацювання попереднього завдання.
Правило 2. Не ставте відразу одне за одним одноманітні завдання. Наприклад, “зробити звіт по доходах за цей місяць” і далі - “зробити звіт по витратах”. Краще займіть наступний півгодинний період чимось протилежним, наприклад, прочитайте три сторінки книги з вашої спеціальності.
Правило 3. Якщо ви не встигаєте виконати завдання за півгодини, можна ним займатися і трохи довше, але це повинно бути виключенням, а не правилом.
Правило 4. Обов’язково робіть перерви на чай, спілкування в соціальних мережах, прогулянки  на вулицю і назад. Це не займе багато часу, але урізноманітить робочий день. До того ж у вас буде додатковий стимул чекати заповітного часу чаювання з колегою або 5-хвилинної засмаги надворі.  
Правило 5. Навіть якщо у вас немає настрою щось робити - робіть! Тільки так ви впораєтеся з неприємними справами, після яких зможете спокійно зітхнути і похвалити себе. Варто потерпіти усього лише півгодини заради задоволення, що ви це зробили!

Не забувайте, чим більше дрібних справ ви зробите, тим швидше пройде день. Він буде плідним і коротким, а ваш настрій піднесеним, тому що ви встигнете зробити багато справ, і при цьому  -  із задоволенням!
P.S. Ця схема працює для більшості офісних співробітників, але не факт, що вона підійде усім. Адже немає нічого ідеального. Коригуйте її, виходячи із специфіки вашої діяльності.