Резюме "Менеджер з відділу підтримки, контролю. Фахівець служби підтримки/контролю" в Киеве
Желаемый город работы : Киев
Дата рождения: 16 сентября 1987 (37 лет)
Пол: Женщина
Семейное положение: не заміжня
Дети: не маю
Туроператор Tez Tour, Київ
(• Технічна підтримка, допомога агенту у разі виникнення складнощів отримання польотних документів з кабінету агентства.
• Технічна підтримка агента при блокуванні доступу до бронювання.
• Консультація клієнтів у телефонному та письмовому режимі щодо умов співпраці.
• Перевірка документів, супровід агента на всіх етапах укладання договору до фінального підписання та надання доступів до бронювання.
• Консультація агентств у телефонному та письмовому режимі з питань/умов Гарантійних листів.
• Контроль за оформленням гарантійних листів, а також їх обробка шляхом внесення відкладених платежів до системи ERP.
• Технічна підтримка, допомога агенту у разі виникнення складнощів, пов'язаних з завантаженням Банківських гарантій до кабінету агентства.
• Внесення\оновлення Банківських гарантій, розблокування доступів до бронювання.
• Вивантаження з бази ERP та формування аналітичної таблиці в Excel всіх неоплачених заявок по Київському регіону щодня.
• Коригування контактних даних агентств (ERP і 1С).
• Інформування (телефон, електронна пошта) агентств про майбутні заходи (Роуд шоу, Ворк шоп, Дейтінги, Сніданки).
• Участь у заходах компанії – Роуд шоу, Ворк шоп, Дейтінг тощо (зустріч, реєстрація).
• Контроль за наявністю оплат та всіх надрукованих агентствами документів Київського регіону за всіма рейсами за добу до вильоту.)
Хімагромаркетинг, Київ
(• Забезпечення господарсько-адміністративних потреб офісу.
• Прийом/відправка, реєстрація вхідної/вихідної кореспонденції та розподіл її по відповідним відділам.
• Супровід гостей офісу Компанії.
• Робота з кур'єрськими службами.
• Координація роботи офісних водіїв.
• Підготовка конференц-залу для проведення Нарад, Наукових Рад, Конференцій, Семінарів, Корпоративних свят.
• Виконання доручень керівника.
• Підготовка Щомісячного Бюджету у програмі 1С для АХО за погодженням з керівником.
• Інформування співробітника офісу про відвідувача, що прийшов до нього та отримання дозволу на його перепустку до офісу.
• Прийом вхідних дзвінків та їх розподіл за потреби.)
McDonald's, Харків, Київ
(• Чемне, коректне спілкування та обслуговування відвідувачів (дорослих та дітей);
• Прийом, збір та надання замовлення, прийом оплати;
• Спілкування з відвідувачами, надання повної інформації про новинки;
• Досягнення:
* Успішний досвід роботи з різними категоріями людей (різний вік, настрій, виховання, внутрішні цінності тощо);
* Висока стресостійкість, вміння швидко реагувати, не допускати конфліктних ситуацій, здатність знаходити компроміс;
* Вміння швидко встановлювати контакт з людиною, створювати доброзичливу, легку та дружню атмосферу;
* Творчий підхід у вирішенні поставлених завдань;
* Успішний досвід роботи у команді.)
Досвідчений користувач ПК (MS Office, 1С, ERP). Навички роботи у CRM-системі. Володіння офісною технікою: сканер, принтер, копір. Навички ефективної взаємодії та спілкування з людьми.
Я відповідальна та швидко навчаюсь. Постійно підвищую свій особистісний та професійний рівень. Уважна до деталей, тактовна, доброзичлива. Маю позитивне мислення, комунікабельна, націлена на результат. До роботи ставлюсь з максимальною віддачею. Веду здоровий спосіб життя. Танцюю бачату)
Соціально-психологічний факультет, Практична психологія, Харків (Україна)
Українська — опытный
Русский — опытный