Резюме "Менеджер по роботі з національними мережами, ключовими клієнтами" в Киеве
Желаемый город работы : Киев
Дата рождения: 3 мая 1984 (40 лет)
Пол: Мужчина
Семейное положение: Не указано
Дети: Не указано
ТОВ «ЕКО-Маркет», Київ
(1.Контроль діяльності комерційного департаменту:
- моніторінг вхідних цін від постачальників;
- проведення переговорів з постачальниками з приводу отримання компенсації за встановлені
порушення.
2.Перевірка договорів та контрагентів.
3.Здійснення контролю за використанням підзвітних коштів на закупівлю товару.
4.Здійснення контролю та проведення заходів щодо повернення дебіторської заборгованості.
5.Здійснення контролю при проведенні тендерів, перевірка контрагентів.
6.Вивчення актів виконаних робіт та проведення виплат по них(маркетинг).
7.Контроль поставок та закупок «Імпорт».
8.Перевірка роботи магазинів.
9.Проведення службових розслідувань при встановлені фактів зловживання при виконанні
функціональних обовязків працівниками компаніїї(комерційний відділ).)
ТОВ «Фуршет», Київ
(В підпорядкуванні – 1 співробітник.
Підпорядкування – фінансовий директор.
Задачі:
1.Стягнення проблемної кредиторської заборгованості та штрафних санкцій згідно умов договору:
- аналіз договорів та протоколів підписаних з постачальниками;
- відправка претензій постачальникам,аналіз відповідей,надання зворотнього зв’язку;
- контроль за наявністю документів підтверджуючих нарахування КЗ;
- контроль оборотності КЗ.
- телефонні переговори, організація та проведення зустрічей з постачальниками на різних рівнях відносно погашення кредиторської заборгованості та сплати штрафних санкцій за недопоставку товару;
- пошук оптимальних, компромісних рішень спільно з постачальником щодо сплати КЗ і штрафних санкцій;
- аналіз доцільності подання позову до суду.Прорахунок загального боргу компанії перед постачальником: пеня, 3% інфляції, 2НБУ інші ризики і боргу постачальника перед компанією.
- при подачі позову до суду, підготовка всіх необхідних документів для передачі в юридичний департамент.
- контроль виходу постачальників з мережі – закриття всіх боргів перед мережою, підписання обхідних листів.
2.Ведення переговорів з постачальниками, котрі збираються подати позов до суду на предмет мирного врегулювання питання.
Досягення домовленостей,підписання доп.угод, мирової угоди, контроль виконання домовленостей.
3.Участь у платіжному комітету.
Внесення пропозицій щодо подальшої роботи з контагентами(подача позову до суду, блокування оплат, поставок, інші питання), пропозицій щодо оплати заборгованості постачальникам на вигідних для мережі умовах, подання пропозицій, щодо більш ефективної роботи відділу.Відстоювання своєї позиції.
4.Підготовка звітності про виконану роботи.
Досягнення на займаной посаді: найкращі показники відділу за весь період існування. Максимальне відстоювання інтересів компанії.
Досвід: робота з великими масивами інформації, проведення успішних переговорів, робота з великою кількістю заперечень.)
ТОВ «Скріпка Плюс» (оптова торгівля канцелярією, господарчими товарами)., Київ
(Завдання: створення компанії, організація бізнесу з «0», керування компанією.
Кількість співробітників – 7 чоловік
Задачі:
- відкриття компанії з нуля
- впровадження стратегії розвитку компанії
- створення і управління відділами: продажів, закупівлі, логістики.
- оптимізація бізнес процесів;
- формування ціноутворення;
- створення інтернет магазину;
- підбір, адаптація,навчання персоналу та розробка мотивації;
- керування компанією.
1.Контроль за фінансово-економічними показниками:
-оцінювання, аналіз основних фінансово економічних показників компанії згідно фінансових результатів;
- мінімізація витрат;
- разробка та вживання заходів для збільшення прибутковості компанії.
2.Управління продажами:
- подбор,адаптація персаналу,написання регламенту відділу;
- стратигічне планування розвитку відділу та збільшення продаж;
- планування планів продаж, контроль за їх виконанням;;
- створення бази клієнтів з нуля;
- моніторинг конкурентів та їх активності.
- пошук/вивчення нових продуктів на ринку;
- постановка задач - контроль виконання, проміжний контроль поставлених задач;
-аналіз щомісячних показників відділу продажу, аналіз показників кожного менеджера,проведення нарад за підсумками результату;
- займався пошуком клієнтів - проведення переговорів на різних рівнях з топ клієнтами, аналіз та підписання договорів;
- контроль за дебіторською заборгованістю;
- контроль документообігу;
3.Управління закупівлею
- пошук постачальників
- проведення переговорів на різних рівнях, підготовка та укладення договорів
- забезпечення максимально вигідних умов закупівель для компанії
- контроль за своєчасністю платежів
- управління запасами.
4.Управління логістикою
- пошук перевізників, укладання договорів
- оптимізація затрат на логістику
- контроль руху вантажів і терміни відвантаження товарів на наші склади
- побудова маршрутів для відвантаження поставок
5.Вирішення конфліктних, спірних ситуацій з партнерами(постачальники, клієнти), вирішення інших робочих моментів пов’язаних з роботою компанії.
6.Підгтовка всієї необхідної звітності по роботі компанії.)
ТОВ «Технології мереж» (оптовий продаж мережевого обладнання)., Київ
(Задача: створення відділу по роботі з ДЗ, контроль за дебіторською заборгованістю в компанії та вживання заходів щодо її зменшення та недопущення.
- розробка регламенту по роботі з дебіторською заборгованістю в компанії;
- аналіз дебіторської заборгованості.
- разробка,здійснення заходів щодо її зменшення та запобігання;
- щоденний контроль за ДЗ;
- контроль роботи відділу продаж по відпрацюванню дебіторської заборгованості;
- проведення нарад з відділом продажу, директором компанії щодо стану дебіторської заборгованності в компанії та її запобіганню;
- контроль за наявністю всіх необхідних документів, що підтвержують відвантаження товару клієнту;
- перевірка нових контрагентів компанії - комплексне проведення перевірки інформації по контрагенту для зменшення ризиків виникнення проблем з оплатою при співпраці;
- контроль строків позовної давності.
- щомісячна перевірка клієнтів компанії щодо змін їхнього фінаносово-господарського становища.
- ведення звітності по дебіторській заборгованості,підготовка звітності для керівництва компанії.
Заходи по роботі з боржниками:
- Щоденний контроль ДЗ, ведення перемовин з контрагентами,контроль виконання домовленостей, тиск на боржників (в залежності від ситуації).
- Блокування поставок (при необхідності і доцільності).
- Відправка листів,претензій з вимогою закрити заборгованість
Вихід на особу, яка приймає рішення. Проведення переговорів, зустрічей. Розуміння в чому полягає проблема пов'язана з затримкою оплати та пошук шляхів її вирішення.
- Досягнення домовленостей з боржником щодо оплати заборгованості, контроль їх виконання (повна оплата,підписання графіків погашень, гарантійних листів, доп.угод, домовленості про часткову оплату - часткове відвантаження, закриття заборгованість товаром, пропозиції дисконту, інші варіанти.)
- Пошук додаткової інформації (при необхідності), яка дасть можливість вплинути на боржника:
• перевірка своєчасного подання звітності, обороти компаніі, наявність відкритих рахунків, виявлення контрагентів з якими співпрацює боржник, наявність інших компаній (бізнесу) у власника.
• пошук контактів;
• пошук майна;
• пошук родичів, друзів, співробітників,бізнес-партнерів боржника та їх контакти;
- Аналіз отриманої інформації, розробка плану дій по роботі з боржником для досягнення цілі.
Претензійно – позовна діяльність:
- написання претензій;
- написання позовів до суду;
- підготовка документів для передачі в юридичний відділ.
- написання заяв до правоохоронних органів;
- написання заяв до ВДВС;
- представлення інтересів компаніі в правоохоронних органах , ВДВС та в інших державних установах.)
ТОВ «Мій офіс» (оптова торгівля канцелярією, господарчими товарами)., Київ
(Функціональні обов`язки:
- контроль та аналіз дебіторської заборгованості в компанії, її зменшення та недопущення;
- контроль та дозвіл відвантажень товару контрагентам;
- контроль відвантажень товару по Ф2;
- встановлення кредитних лімітів та контроль їх додержання;
- встановлення блоку відвантажень;
- контроль за наявностю всіх необхідних документів,що підтверджують відвантаження;
- контроль відпрацювання відділом продаж дебіторської заборгованості;
- проведення роботи з контрагентами щодо недопущення виникнення заборгованості;
- проведення щоденної роботи з повернення заборгованості;
- проведення переговорів з боржниками,досягнення домовленостей про оплату заборгованості, контроль їх виконання;
- внесення пропозицій щодо доцільності подальшої співпраці з проблемними контрагентами,на яких умовах;
- аналіз проблемних контрагентів і внесення пропозицій відносно вчинення подальших дій щодо повернення заборгованості;
- щомісячна перевірка контрагентів на предмет їх фінансово - господарського стану;
- перевірка нових контрагентів на предмет благонадійності;
- написання та відправка претензій;
- контроль за строками позовної давності;
- підготовка документів для передачі в юридичний відділ;
- контроль передачі менеджером контрагентів до відділу по роботі з ДЗ (порядок, терміни);
- контроль передачі контрагента (ів) при звільнені співробітника (менеджера) -передача ДЗ, наявність акта звірки, наявність документів, що підтверджують відвантаження;
- нарахування штрафів менеджерам та їх керівникам за наявність простроченої дебіторської заборгованісті на кінець місяця, а також штрафів за неякісне відпрацювання проблемної заборгованості;
- планування надходжень коштів на рахунок компанії,надання інформації керівництву компанії;
- проведення службових розслідувань;
- перевірка співробітників на предмет судимості, ділової репутації;
- виконанняі інших поставлених задач керівником компанії;
- підготовка звітності для керівництва компанії.)
АТ «Дельта Банк», Київ
(Функціональні обов`язки:
1.Робота зі споживчими кредитами:
- відпрацювання проблемних споживчих кредитів;
- проведення переговорів з боржниками, третіми особами;
- пошук контактів боржників та пов’язаних з ними осіб по базам;
- виїзд до боржника за адресою проживання, за місцем роботи, з метою його розшуку,проведення переговорів по сплаті боргу;
- перевірка видачі кредитів,з метою запобігання шахрайства та ризиків неповернення кредиту.
2.Контроль та перевірка роботи кредитних інспекторів,територіальних менеджерів:
- проведення навчання кредитних інспекторів з блоку безпеки щодо запобіганню шахрайства,проведення роз’язнювальної роботи щодо вчиння не законних дій при видачі кредиту та наслідки таких дій;
- виїзд на точку видачі кредиту, перевірка роботи інспектора;
- контроль та аналіз видачі кредитів кредитними інспекторами;
- проведення щомісячних нарад з кредитними інспекторами та їхніми ТМ за підсумками місяця щодо виданих кредитів та показників їх погашення;
- нарахування штрафів інспекторам за підсумками місяця;
- проведення службових розслідувань по відношенню кредитного інспектора, якщо була підозра щодо вчинення ним порушень, шахрайських дій при видачі кредиту.
- проведення розслідувань щодо шахрайськийх дій при отриманні клієнтом кредиту, залучення правоохороні органи.
3.Перевірка кандидатів на роботу.
4.Перевірка СГД, які хочуть співпрацювати з банком.
5.Підготовка звітів про виконану роботу для керівництва.)
Державна податкова інспекція у Деснянському районі, м. Києва, Київ
ВАТ «БТА Банк»., Київ
Києво-Святошинське відділення Київської регіональної філії ВАТ КБ «Хрещатик»., Київ
Економіки, менеджмента та права. Правознавство., Київ (Україна)