Резюме "Керівник проекту, керівник напряму" в Києві
Більше резюме і контактна інформація кандидатів
будуть доступні тільки після реєстрації компанії
Зареєструватися
Опубліковано 25 жовтня 2021р.
Кirichenkova Лариса
Активно шукаю роботу
Керівник проекту, керівник напряму, 30000 грн
Повна зайнятість, Віддалена робота, Вільний графік
Бажане місто роботи : Київ
Дата народження: Немає даних
Стать: Жінка
Сімейний стан: Не вказано
Діти: Не вказано
Бажане місто роботи : Київ
Дата народження: Немає даних
Стать: Жінка
Сімейний стан: Не вказано
Діти: Не вказано
Мета
Бажана з/пл
30 000 грн.
Додаткові відомості
Досвід роботи
2020-2021– головний редактор електронного порталу, експерт електронного видання для бухгалтерів;
2012-2019 – головний редактор електронного видання, директор юридичного департаменту, юрист-адміністратор;
2011-2012 – заступник начальника юридичного управління-начальник відділу інформаційно-аналітичного забезпечення центрального органу виконавчої влади;
2010-2011 – юрист Державного комітету з питань науки, інновацій та інформатизації;
2009-2010 – юрисконсульт Державного комітету інформатизації України;
2005-2007 – начальник юридичного відділу райдержадміністрації;
2000-2005 – юрист, відповідальний секретар Ради сільгостоваровиробників
1997- юрисконсульт приватного підприємства;
1996- заступник директора приватного підприємства по закупівлям;
1993-1996- секретар судових засідань;
Додаткові відомості щодо підвищення кваліфікації
Постійно: література по саморозвитку (Кові, Керолайн Ліф, Дахігг, Докінз, Фрайд та Хенсон, Піко Айєр, Берг, Манн, Сазерленд, Ерік Берн, Брайан Трейсі, ін.);
2020 Мегатренінг 2020 Іцхака Пінтосевіча;
2019 бізнес-конструктор Куніцина;
2018 Чейндж Федоріва;
2018-2019 онлайн - тренінги Брайан Тресі, Джон Грей, Маршал Голдсміт, курси Академия SEO.
Професійні навички
Е-КОМЕРЦІЯ:
створення, написання концепції, впровадження, функціонування та просування інтернет-ресурсу;
здійснення керівництва роботою контент-менеджерів, копірайтерів, редакторів, маркетологів, seo-спеціалістів, SMM-менеджерів, відділу продажу;
підбір кадрів, координація роботи редакції з компаніями та спеціалістами з технічного обслуговування сайту;
Google Analytics;
забезпечення мультимедійного контенту та його професійного розміщення на сайті;
участь у написанні технічного завдання та розробці дизайну, структури та навігації сайту;
створення та впровадження семантичного ядра;
складання тематичної матриці з урахуванням календарного графіка роботи бухгалтера на рік і програми розвитку видання;
підбір ключових запитів для написання seo- текстів;
впровадження seo оптимізації (сайту, текстів);
консультування клієнтів: з юридичних та бухгалтерських питань (щоденно);
сео аналітика конкуретнів;
забезпечення інтерактивності сайту, координування роботи модераторів за допомогою системи Бітрікс24;
написання аналітичних матеріалів щодо законопроектів та інших нормативно-правових актів;
контроль за дотриманням стандартів, технічних умов та інших нормативних матеріалів з підготовки та випуску видань, технічних вимог до контенту;
розробка та впровадження установчих, розпорядчих та регуляторних документів:
статуту, протоколів, угоди користувача, стратегії роботи на рік, наказів по спрямованій діяльності, інструкцій для працівників відділів;
розробка та впровадження розділу Правової бази електронної системи;
ведення договірної роботи на підприємстві;
реєстрація торгових марок;
написання маркетингових планів;
укладання та написання Спецпроектів: uteka.ua/ua/special
7 кроків до прибутковості підприємства
uteka.ua/special/naccp-7-krokiv-ptybutkovisti-pidpryjemstva/;
Перевірки в Україні
uteka.ua/special/perenirky-v-ukrajini/;
Роль фінансової звітності в управлінні підприємством
uteka.ua/special/rol-finansovoyi-zvitnosti-v-upravlinni-pidpryyemstvom/;
РРО: пуівник для юридичних осіб та ФОП
uteka.ua/special/rro-putevoditel-dlya-yuridicheskix-lic-i-flp/ та інших.
Авторські статті:
Моделювання своєї поведінки як інструмент саморозвитку
Подробнее по ссылке: community.uteka.ua/ua/publication/life-21-moya-zhizn-63-modelirovanie-svoego-povedeniya-kak-instrument-samorazvitiya
Як досягти успіху: нетривіальні поради для саморозвитку бухгалтера
Подробнее по ссылке: community.uteka.ua/ua/publication/life-21-moya-zhizn-63-kak-dostich-uspexa-netrivialnye-sovety-dlya-samorazvitiya-buxgaltera
Новий Статут для ТОВ
Подробнее по ссылке: uteka.ua/ua/publication/commerce-12-pravovie-soveti-67-novyj-ustav-dlya-ooo
Ліквідація: як спосіб припинення діяльності ТОВ/ТДВ
Подробнее по ссылке: uteka.ua/ua/publication/commerce-12-pravovie-soveti-67-likvidaciya-kak-sposob-prekrashheniya-deyatelnosti-oooodo
Ризики при складанні нового Статуту. Приклади документів
Подробнее по ссылке: uteka.ua/ua/publication/commerce-12-pravovie-soveti-67-riski-pri-sostavlenii-novogo-ustava-primery-dokumentov
Як правильно організувати зовнішньоекономічну діяльність в рамках змін нинішнього законодавства
Подробнее по ссылке: uteka.ua/ua/publication/commerce-12-ved-i-valyutnye-operacii-7-kak-pravilno-organizovat-vneshneekonomicheskuyu-deyatelnost-v-ramkax-izmenenij-nyneshnego-zakonodatelstva
Як відобразити в обліку ліквідаційну вартість об’єкта, якщо закінчився строк його експлуатації
ebudget.mcfr.ua/851560
Чи можна призначити на декретну посаду держслужби у період карантину
ebudget.mcfr.ua/851555
Як передати майно спільної власності у новоутворених районах
ebudget.mcfr.ua/852933
Списуємо держмайно простіше. П’ять змін від КМУ
ebudget.mcfr.ua/845198
Реорганізація бюджетних установ у новостворених районах
ebudget.mcfr.ua/851552
Як оплатити роботу членів виборчих комісій та залучених осіб
ebudget.mcfr.ua/846625
П’ять акцентів для ефективної інвентаризації
ebudget.mcfr.ua/849669
Як надавати ревізорам електронні документи
ebudget.mcfr.ua/841747
Держслужба:
дотримання законності діяльності;
розробка нормативно-правових актів;
організація проведення державної реєстрації нормативно-правових актів центрального органу виконавчої влади у Міністерстві юстиції України;
представлення інтересів центрального органу виконавчої влади в суді, арбітражі, а також інших державних і громадських організаціях у процесі розгляду правових питань;
юридична експертиза, розроблення проектів нормативно-правових актів;
супровід та правова експертиза договорів;
розробка методичних рекомендації щодо підготовки нормативно-правових актів в центральному органі виконавчої влади;
адміністрування рубрик власного та урядового веб-сайтві «Громадянське суспільство і влада»;
організація роботи та контроль за діяльністю юридичного відділу;
підготовка питань до розгляду в КМУ;
аналітична робота щодо стану підготовки, супроводу та подання на розгляд Кабінету Міністрів України проектів законів України, та інших актів;
здійснення перевірок на підприємствах, щоналежать до сфери управління - юридичний аудит;
розробка колективних договорів, контрактів, трудових, цивільних та господарських договорів;
розробка проектів розпорядчих документів;
підготовка до видачі документів дозвільного характеру в сфері господарської діяльності;
організація роботи веб-сайту органу виконавчої влади.
Досвід роботи з організації реєстрації, реорганізації, ліквідації юридичних осіб.
2020-2021– головний редактор електронного порталу, експерт електронного видання для бухгалтерів;
2012-2019 – головний редактор електронного видання, директор юридичного департаменту, юрист-адміністратор;
2011-2012 – заступник начальника юридичного управління-начальник відділу інформаційно-аналітичного забезпечення центрального органу виконавчої влади;
2010-2011 – юрист Державного комітету з питань науки, інновацій та інформатизації;
2009-2010 – юрисконсульт Державного комітету інформатизації України;
2005-2007 – начальник юридичного відділу райдержадміністрації;
2000-2005 – юрист, відповідальний секретар Ради сільгостоваровиробників
1997- юрисконсульт приватного підприємства;
1996- заступник директора приватного підприємства по закупівлям;
1993-1996- секретар судових засідань;
Додаткові відомості щодо підвищення кваліфікації
Постійно: література по саморозвитку (Кові, Керолайн Ліф, Дахігг, Докінз, Фрайд та Хенсон, Піко Айєр, Берг, Манн, Сазерленд, Ерік Берн, Брайан Трейсі, ін.);
2020 Мегатренінг 2020 Іцхака Пінтосевіча;
2019 бізнес-конструктор Куніцина;
2018 Чейндж Федоріва;
2018-2019 онлайн - тренінги Брайан Тресі, Джон Грей, Маршал Голдсміт, курси Академия SEO.
Професійні навички
Е-КОМЕРЦІЯ:
створення, написання концепції, впровадження, функціонування та просування інтернет-ресурсу;
здійснення керівництва роботою контент-менеджерів, копірайтерів, редакторів, маркетологів, seo-спеціалістів, SMM-менеджерів, відділу продажу;
підбір кадрів, координація роботи редакції з компаніями та спеціалістами з технічного обслуговування сайту;
Google Analytics;
забезпечення мультимедійного контенту та його професійного розміщення на сайті;
участь у написанні технічного завдання та розробці дизайну, структури та навігації сайту;
створення та впровадження семантичного ядра;
складання тематичної матриці з урахуванням календарного графіка роботи бухгалтера на рік і програми розвитку видання;
підбір ключових запитів для написання seo- текстів;
впровадження seo оптимізації (сайту, текстів);
консультування клієнтів: з юридичних та бухгалтерських питань (щоденно);
сео аналітика конкуретнів;
забезпечення інтерактивності сайту, координування роботи модераторів за допомогою системи Бітрікс24;
написання аналітичних матеріалів щодо законопроектів та інших нормативно-правових актів;
контроль за дотриманням стандартів, технічних умов та інших нормативних матеріалів з підготовки та випуску видань, технічних вимог до контенту;
розробка та впровадження установчих, розпорядчих та регуляторних документів:
статуту, протоколів, угоди користувача, стратегії роботи на рік, наказів по спрямованій діяльності, інструкцій для працівників відділів;
розробка та впровадження розділу Правової бази електронної системи;
ведення договірної роботи на підприємстві;
реєстрація торгових марок;
написання маркетингових планів;
укладання та написання Спецпроектів: uteka.ua/ua/special
7 кроків до прибутковості підприємства
uteka.ua/special/naccp-7-krokiv-ptybutkovisti-pidpryjemstva/;
Перевірки в Україні
uteka.ua/special/perenirky-v-ukrajini/;
Роль фінансової звітності в управлінні підприємством
uteka.ua/special/rol-finansovoyi-zvitnosti-v-upravlinni-pidpryyemstvom/;
РРО: пуівник для юридичних осіб та ФОП
uteka.ua/special/rro-putevoditel-dlya-yuridicheskix-lic-i-flp/ та інших.
Авторські статті:
Моделювання своєї поведінки як інструмент саморозвитку
Подробнее по ссылке: community.uteka.ua/ua/publication/life-21-moya-zhizn-63-modelirovanie-svoego-povedeniya-kak-instrument-samorazvitiya
Як досягти успіху: нетривіальні поради для саморозвитку бухгалтера
Подробнее по ссылке: community.uteka.ua/ua/publication/life-21-moya-zhizn-63-kak-dostich-uspexa-netrivialnye-sovety-dlya-samorazvitiya-buxgaltera
Новий Статут для ТОВ
Подробнее по ссылке: uteka.ua/ua/publication/commerce-12-pravovie-soveti-67-novyj-ustav-dlya-ooo
Ліквідація: як спосіб припинення діяльності ТОВ/ТДВ
Подробнее по ссылке: uteka.ua/ua/publication/commerce-12-pravovie-soveti-67-likvidaciya-kak-sposob-prekrashheniya-deyatelnosti-oooodo
Ризики при складанні нового Статуту. Приклади документів
Подробнее по ссылке: uteka.ua/ua/publication/commerce-12-pravovie-soveti-67-riski-pri-sostavlenii-novogo-ustava-primery-dokumentov
Як правильно організувати зовнішньоекономічну діяльність в рамках змін нинішнього законодавства
Подробнее по ссылке: uteka.ua/ua/publication/commerce-12-ved-i-valyutnye-operacii-7-kak-pravilno-organizovat-vneshneekonomicheskuyu-deyatelnost-v-ramkax-izmenenij-nyneshnego-zakonodatelstva
Як відобразити в обліку ліквідаційну вартість об’єкта, якщо закінчився строк його експлуатації
ebudget.mcfr.ua/851560
Чи можна призначити на декретну посаду держслужби у період карантину
ebudget.mcfr.ua/851555
Як передати майно спільної власності у новоутворених районах
ebudget.mcfr.ua/852933
Списуємо держмайно простіше. П’ять змін від КМУ
ebudget.mcfr.ua/845198
Реорганізація бюджетних установ у новостворених районах
ebudget.mcfr.ua/851552
Як оплатити роботу членів виборчих комісій та залучених осіб
ebudget.mcfr.ua/846625
П’ять акцентів для ефективної інвентаризації
ebudget.mcfr.ua/849669
Як надавати ревізорам електронні документи
ebudget.mcfr.ua/841747
Держслужба:
дотримання законності діяльності;
розробка нормативно-правових актів;
організація проведення державної реєстрації нормативно-правових актів центрального органу виконавчої влади у Міністерстві юстиції України;
представлення інтересів центрального органу виконавчої влади в суді, арбітражі, а також інших державних і громадських організаціях у процесі розгляду правових питань;
юридична експертиза, розроблення проектів нормативно-правових актів;
супровід та правова експертиза договорів;
розробка методичних рекомендації щодо підготовки нормативно-правових актів в центральному органі виконавчої влади;
адміністрування рубрик власного та урядового веб-сайтві «Громадянське суспільство і влада»;
організація роботи та контроль за діяльністю юридичного відділу;
підготовка питань до розгляду в КМУ;
аналітична робота щодо стану підготовки, супроводу та подання на розгляд Кабінету Міністрів України проектів законів України, та інших актів;
здійснення перевірок на підприємствах, щоналежать до сфери управління - юридичний аудит;
розробка колективних договорів, контрактів, трудових, цивільних та господарських договорів;
розробка проектів розпорядчих документів;
підготовка до видачі документів дозвільного характеру в сфері господарської діяльності;
організація роботи веб-сайту органу виконавчої влади.
Досвід роботи з організації реєстрації, реорганізації, ліквідації юридичних осіб.
Освіта
-
вища
Курси та тренінги
Додаткові відомості щодо підвищення кваліфікації:
Постійно: література по саморозвитку (Кові, Керолайн Ліф, Дахігг, Докінз, Фрайд та Хенсон, Піко Айєр, Берг, Манн, Сазерленд, Ерік Берн, Брайан Трейсі, ін.);
2020 Мегатренінг 2020 Іцхака Пінтосевіча;
2019 бізнес-конструктор Куніцина;
2018 Чейндж Федоріва;
2018-2019 онлайн - тренінги Брайан Тресі, Джон Грей, Маршал Голдсміт, курси Академия SEO.
Курси:
- підприємництво та малий бізнес;
- бізнес-планування;
- маркетинг;
- фінансове планування та фінансова документація;
- досвід супроводу діяльності суб’єктів господарської діяльності.