Бажане місто роботи : Житомир
Дата народження: Немає даних
Стать: Чоловік
Сімейний стан: Состою в браке
Діти: Есть дети
ПрАТ «ПБК «Радомишль» (виробництво пива та слабоалкогольних напоїв), Житомирська область, м. Радомишль.
(Обов’язки:
планування діяльності складу тари.
забезпечення оптимізації фінансових та матеріальних витрат виробництва, в частині приймання, сортування, зберігання та передачі на виробництво тари.
дотримання корпоративної культури та належного рівня трудової дисципліни працівників складу для реалізації планових та стратегічних задач.
аналіз залишків зворотної тари в мережах КР (національні мережі – такі як АТБ, Сільпо та інші), та на складах дистриб’юторів, проведення взаєморозрахунків та їх контроль в частині зворотної тари.
аналітика забезпечення тарою цеху розливу комбінату на коротко та довгостроковий період. Загальний балансовий залишок зворотної тари комбінату – більше 200 тисяч одиниць.
- проведення інвентаризацій.
керівництво персоналом складу, контроль діяльності підлеглих (правильність та коректність приймання, оприбуткування, та переміщення ТМЦ), облік робочого часу підлеглих та контроль КРІ.
Кількість підлеглих: 13 чоловік.)
ДП «Радомілк» (виробництво продуктів харчування), Житомирська область, м. Радомишль.
(Обов’язки:
проведення безготівкових розрахунків в Клієнт Банках, рознесення виписок в базі 1С, облік руху готівкових коштів, авансові звіти.
виписка видаткових накладних дистриб’юторам (оптова та роздрібна реалізація готової продукції), контроль погашення дебіторської заборгованості.
щоденний контроль правильності оприбуткування і обліку сировини і матеріалів на виробництві, в т.ч. робота з давальницькою сировиною.
Проведення взаєморозрахунків із постачальниками, оформлення і проведення актів звірок по 361 та 631 рахунках. Щоденна звітність директору підприємства по вказаних вище залишках. Робота з 23, 25, 29 рахунком виробничих підрозділів. Складання та ведення специфікацій та кошторисів на ГП.
Облік ПММ на транспорті підприємства. Контроль залишків пального, раціонального використання.
- Проведення інвентаризацій.
- Виконання інших вказівок головного бухгалтера.)
ПрАТ «ПБК «Радомишль» (виробництво пива та слабоалкогольних напоїв), Житомирська область, м. Радомишль.
(Обов’язки:
планування діяльності складу готової продукції.
забезпечення оптимізації фінансових та матеріальних витрат виробництва, в частині приймання, зберігання та відвантаження готової продукції.
дотримання корпоративної культури та належного рівня трудової дисципліни працівників складу для реалізації планових та стратегічних задач.
керівництво персоналом складу.
Кількість підлеглих: 45 чоловік.)
ПП «Радомишльський аграрний навчально – виробничий центр» (надання послуг), Житомирська область, м. Радомишль.
(Обов’язки:
Ведення податкового, управлінського та бухгалтерського обліку ПП (платник ПДВ) та ФОП (єдиний податок).
Ведення кадрового обліку, штат – 18 чоловік, організація та контроль договірної роботи.
Кількість підлеглих: 4 чоловіки.)
ПАТ «ПБК «Радомишль» (виробництво пива та слабоалкогольних напоїв), Житомирська область, м. Радомишль.
(Обов’язки:
забезпечення безперебійного виробництва, в частині організації надходження, розміщення і зберігання готової продукції.
ведення складського обліку, контроль за достовірністю ведення документообігу.
організація розвантаження та завантаження транспортних засобів (включно для країн ЄС).
керівництво персоналом складу.
Кількість підлеглих: 55 чоловік.)
ДП «Радомілк» (виробництво продуктів харчування), Житомирська область, м. Радомишль.
(Обов’язки:
організація, розміщення і зберігання готової продукції.
ведення складського обліку.
організація розвантаження та завантаження транспортних засобів.
керівництво персоналом складу.
Кількість підлеглих: 18 чоловік.)
Знання основ економіки, організації виробництва, праці та управління; основ трудового законодавства; правил та норм охорони праці, знання принципів формування заробітної плати, методів матеріального і нематеріального стимулювання, вміння працювати в великому колективі, навики керівництва підлеглим персоналом, вміння конкретизувати поставлені перед собою цілі та навики їх реалізації.
Особисті якості: порядність, відповідальність, дисциплінованість, організаційні здібності, досвід роботи з великими масивами даних.
Досвід організації та проведення інвентаризації ТМЦ на підприємствах як з колективною так і індивідуальною матеріальною відповідальністю, реалізації матеріалів перевірок.
Досвід роботи з готівковими коштами.
Знання побудови та аналізу основних управлінських звітів: P&L, Cash Flow, Баланс, звіти по KPI.
ПК – досвідчений користувач (Программа 1С Бухгалтерия 8.2, MS Excel (Power Query и Power Pivot, формули масиву, візуалізація даних, план-факт аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства), Google Таблиці, Парус-Підприємство 7.20; програми: «Банк-Кліент»; Медок; 1С-Звіт, «ЛІГА» «Дозор», - програми MS Office, інтернет).
Водійські права. Авто у власності.
Бажаю навчатись новому та реалізувати здобуті навички, готовий до відряджень.
Фізично і емоційно стійкий, вимогливий як до себе так і до підлеглих.
Ступінь: магістр, назва спеціальності – фінанси. Ступінь: спеціаліст, назва спеціальності – облік і аудит. Ступінь: бакалавр, назва спеціальності – економіка і підприємництво., м. Ірпінь, Київська область.