Бажане місто роботи : Київ
Дата народження: 18 березня 1981 (43 року)
Стать: Жінка
Сімейний стан: Заміжня
Діти: Син
(Надаю бухгалтерські послуги для ТОВ та ФОП будь-якої системи оподаткування.
Аутсорсинг, віддалено, сумісництво. Реєстрація ФОП 3 група ставка 5% (КВЕД 69.20, 70.22).
Працюю з різними видами бізнесу. Маю досвід роботи: представництва, іноземні підприємства, ІТ, газ природний, виробництво/продаж виробів медичного призначення, виробництво/продаж меблів офісних, виробництво/продаж паперу обгорткового та підпергаменту, сільське господарство, транспортні послуги, СТО, будівництво, інтернет-магазини та ін.).
Виїзд до вас в офіс по необхідності або в певні дні.
Відновлення обліку. Консультації. Навчання.
Комплексне ведення бухгалтерського та податкового обліку.
До бухгалтерських послуг входить: - своєчасне і якісне оформлення первинних документів; - ведення обліку основних засобів, нарахування амортизації основних засобів і нематеріальних активів; - формування касових документів; - формування авансових звітів; - виписка документів по реалізації готової продукції, товарів і послуг; - формування і реєстрація податкових накладних; - опрацювання вхідних накладних (прихід товарів, матеріалів і послуг) ; - внесення вхідних податкових накладних, перевірка їх в правильності складання; - проведення актів звірок з контрагентами; - контроль розрахунків з бюджетом; - ведення ЗЕД (імпорт, експорт, курсові різниці); - проведення банківських виписок; - проведення оплат через клієнт-банк, сплата податків; - розрахунок і виплата заробітної плати; - нарахування і виплата відпусток, лікарняних; - проведення річної інвентаризації; - кадрова документація.
Підготовка і здача звітності: - фінансової звітності (баланс, звіт про фінансові результати, та ін.) ; - податкової звітності (декларація з податку на прибуток, декларація з ПДВ, 4-ДФ, декларація земельного податку, екологічного податку та ін.) ; - статистичної звітності.
Комплексне бухгалтерське обслуговування ФОП. Реєстрація/ліквідація ФОП.
Надання консультацій: 1) в області бухгалтерського, податкового обліку;
2) в сфері організації і ведення бізнесу;
3) в області економіки і управлінського обліку;
4) в сфері податкового планування.
Успішний досвід проходження податкових перевірок та перевірок Держпраці. Успішне проходження аудиторських перевірок щодо підтвердження фінансової звітності. Виведення товариства з ризикових, розблокування податкових накладних та розрахунків коригувань. Розробка та постановка технічних завдань для програмістів, супроводження впровадження в облік. Відслідковування змін у законодавстві. Знання всіх ділянок бухгалтерського обліку. Розробка облікової політики підприємства згідно національних стандартів бухгалтерського обліку. Проведення внутрішнього аудиту (бухгалтерський, податковий облік) попередніх періодів з поданням уточнень. Запуск виробництва з нуля. Робота з банками (оформлення та супроводження інвестиційних кредитів, овердрафтів, гарантій). Взаємодія та врегулювання питань з контролюючими органами в цілому. Вміння знаходити рішення в складних ситуаціях.
Відмінне володіння: 1С Підприємство 7.7, 8.0, 8.3 УТП, 1С 7 Заробітна плата та кадри, Клієнт-Банк, MS Office, Excel: Бізнес-аналіз та прогнозування, Медок, Арт-Звіт, Соната, Електронний кабінет платника. Наявність свого ПК, оргтехніки, бухгалтерських програм, нормативної бази.
Досвід роботи більше 16 років, вища економічна освіта.
Адекватні ціни.
Завжди на зв'язку!
м. Київ, Голосіївський р-н.
Зв’язатись зі мною Ви можете за номером:
+380931539383 Viber Telegram WhatsApp)