Опубликовано 25 октября 2021г.
Кirichenkova Лариса
Активно ищу работу
Керівник проекту, керівник напряму, 30000 грн
Полная занятость, Удаленная работа, Свободный график
Желаемый город работы : Киев
Дата рождения: Нет данных
Пол: Женщина
Семейное положение: Не указано
Дети: Не указано
Желаемый город работы : Киев
Дата рождения: Нет данных
Пол: Женщина
Семейное положение: Не указано
Дети: Не указано
Цель
Бажана з/пл
30 000 грн.
Дополнительные сведения
Досвід роботи
2020-2021– головний редактор електронного порталу, експерт електронного видання для бухгалтерів;
2012-2019 – головний редактор електронного видання, директор юридичного департаменту, юрист-адміністратор;
2011-2012 – заступник начальника юридичного управління-начальник відділу інформаційно-аналітичного забезпечення центрального органу виконавчої влади;
2010-2011 – юрист Державного комітету з питань науки, інновацій та інформатизації;
2009-2010 – юрисконсульт Державного комітету інформатизації України;
2005-2007 – начальник юридичного відділу райдержадміністрації;
2000-2005 – юрист, відповідальний секретар Ради сільгостоваровиробників
1997- юрисконсульт приватного підприємства;
1996- заступник директора приватного підприємства по закупівлям;
1993-1996- секретар судових засідань;
Додаткові відомості щодо підвищення кваліфікації
Постійно: література по саморозвитку (Кові, Керолайн Ліф, Дахігг, Докінз, Фрайд та Хенсон, Піко Айєр, Берг, Манн, Сазерленд, Ерік Берн, Брайан Трейсі, ін.);
2020 Мегатренінг 2020 Іцхака Пінтосевіча;
2019 бізнес-конструктор Куніцина;
2018 Чейндж Федоріва;
2018-2019 онлайн - тренінги Брайан Тресі, Джон Грей, Маршал Голдсміт, курси Академия SEO.
Професійні навички
Е-КОМЕРЦІЯ:
створення, написання концепції, впровадження, функціонування та просування інтернет-ресурсу;
здійснення керівництва роботою контент-менеджерів, копірайтерів, редакторів, маркетологів, seo-спеціалістів, SMM-менеджерів, відділу продажу;
підбір кадрів, координація роботи редакції з компаніями та спеціалістами з технічного обслуговування сайту;
Google Analytics;
забезпечення мультимедійного контенту та його професійного розміщення на сайті;
участь у написанні технічного завдання та розробці дизайну, структури та навігації сайту;
створення та впровадження семантичного ядра;
складання тематичної матриці з урахуванням календарного графіка роботи бухгалтера на рік і програми розвитку видання;
підбір ключових запитів для написання seo- текстів;
впровадження seo оптимізації (сайту, текстів);
консультування клієнтів: з юридичних та бухгалтерських питань (щоденно);
сео аналітика конкуретнів;
забезпечення інтерактивності сайту, координування роботи модераторів за допомогою системи Бітрікс24;
написання аналітичних матеріалів щодо законопроектів та інших нормативно-правових актів;
контроль за дотриманням стандартів, технічних умов та інших нормативних матеріалів з підготовки та випуску видань, технічних вимог до контенту;
розробка та впровадження установчих, розпорядчих та регуляторних документів:
статуту, протоколів, угоди користувача, стратегії роботи на рік, наказів по спрямованій діяльності, інструкцій для працівників відділів;
розробка та впровадження розділу Правової бази електронної системи;
ведення договірної роботи на підприємстві;
реєстрація торгових марок;
написання маркетингових планів;
укладання та написання Спецпроектів: uteka.ua/ua/special
7 кроків до прибутковості підприємства
uteka.ua/special/naccp-7-krokiv-ptybutkovisti-pidpryjemstva/;
Перевірки в Україні
uteka.ua/special/perenirky-v-ukrajini/;
Роль фінансової звітності в управлінні підприємством
uteka.ua/special/rol-finansovoyi-zvitnosti-v-upravlinni-pidpryyemstvom/;
РРО: пуівник для юридичних осіб та ФОП
uteka.ua/special/rro-putevoditel-dlya-yuridicheskix-lic-i-flp/ та інших.
Авторські статті:
Моделювання своєї поведінки як інструмент саморозвитку
Подробнее по ссылке: community.uteka.ua/ua/publication/life-21-moya-zhizn-63-modelirovanie-svoego-povedeniya-kak-instrument-samorazvitiya
Як досягти успіху: нетривіальні поради для саморозвитку бухгалтера
Подробнее по ссылке: community.uteka.ua/ua/publication/life-21-moya-zhizn-63-kak-dostich-uspexa-netrivialnye-sovety-dlya-samorazvitiya-buxgaltera
Новий Статут для ТОВ
Подробнее по ссылке: uteka.ua/ua/publication/commerce-12-pravovie-soveti-67-novyj-ustav-dlya-ooo
Ліквідація: як спосіб припинення діяльності ТОВ/ТДВ
Подробнее по ссылке: uteka.ua/ua/publication/commerce-12-pravovie-soveti-67-likvidaciya-kak-sposob-prekrashheniya-deyatelnosti-oooodo
Ризики при складанні нового Статуту. Приклади документів
Подробнее по ссылке: uteka.ua/ua/publication/commerce-12-pravovie-soveti-67-riski-pri-sostavlenii-novogo-ustava-primery-dokumentov
Як правильно організувати зовнішньоекономічну діяльність в рамках змін нинішнього законодавства
Подробнее по ссылке: uteka.ua/ua/publication/commerce-12-ved-i-valyutnye-operacii-7-kak-pravilno-organizovat-vneshneekonomicheskuyu-deyatelnost-v-ramkax-izmenenij-nyneshnego-zakonodatelstva
Як відобразити в обліку ліквідаційну вартість об’єкта, якщо закінчився строк його експлуатації
ebudget.mcfr.ua/851560
Чи можна призначити на декретну посаду держслужби у період карантину
ebudget.mcfr.ua/851555
Як передати майно спільної власності у новоутворених районах
ebudget.mcfr.ua/852933
Списуємо держмайно простіше. П’ять змін від КМУ
ebudget.mcfr.ua/845198
Реорганізація бюджетних установ у новостворених районах
ebudget.mcfr.ua/851552
Як оплатити роботу членів виборчих комісій та залучених осіб
ebudget.mcfr.ua/846625
П’ять акцентів для ефективної інвентаризації
ebudget.mcfr.ua/849669
Як надавати ревізорам електронні документи
ebudget.mcfr.ua/841747
Держслужба:
дотримання законності діяльності;
розробка нормативно-правових актів;
організація проведення державної реєстрації нормативно-правових актів центрального органу виконавчої влади у Міністерстві юстиції України;
представлення інтересів центрального органу виконавчої влади в суді, арбітражі, а також інших державних і громадських організаціях у процесі розгляду правових питань;
юридична експертиза, розроблення проектів нормативно-правових актів;
супровід та правова експертиза договорів;
розробка методичних рекомендації щодо підготовки нормативно-правових актів в центральному органі виконавчої влади;
адміністрування рубрик власного та урядового веб-сайтві «Громадянське суспільство і влада»;
організація роботи та контроль за діяльністю юридичного відділу;
підготовка питань до розгляду в КМУ;
аналітична робота щодо стану підготовки, супроводу та подання на розгляд Кабінету Міністрів України проектів законів України, та інших актів;
здійснення перевірок на підприємствах, щоналежать до сфери управління - юридичний аудит;
розробка колективних договорів, контрактів, трудових, цивільних та господарських договорів;
розробка проектів розпорядчих документів;
підготовка до видачі документів дозвільного характеру в сфері господарської діяльності;
організація роботи веб-сайту органу виконавчої влади.
Досвід роботи з організації реєстрації, реорганізації, ліквідації юридичних осіб.
2020-2021– головний редактор електронного порталу, експерт електронного видання для бухгалтерів;
2012-2019 – головний редактор електронного видання, директор юридичного департаменту, юрист-адміністратор;
2011-2012 – заступник начальника юридичного управління-начальник відділу інформаційно-аналітичного забезпечення центрального органу виконавчої влади;
2010-2011 – юрист Державного комітету з питань науки, інновацій та інформатизації;
2009-2010 – юрисконсульт Державного комітету інформатизації України;
2005-2007 – начальник юридичного відділу райдержадміністрації;
2000-2005 – юрист, відповідальний секретар Ради сільгостоваровиробників
1997- юрисконсульт приватного підприємства;
1996- заступник директора приватного підприємства по закупівлям;
1993-1996- секретар судових засідань;
Додаткові відомості щодо підвищення кваліфікації
Постійно: література по саморозвитку (Кові, Керолайн Ліф, Дахігг, Докінз, Фрайд та Хенсон, Піко Айєр, Берг, Манн, Сазерленд, Ерік Берн, Брайан Трейсі, ін.);
2020 Мегатренінг 2020 Іцхака Пінтосевіча;
2019 бізнес-конструктор Куніцина;
2018 Чейндж Федоріва;
2018-2019 онлайн - тренінги Брайан Тресі, Джон Грей, Маршал Голдсміт, курси Академия SEO.
Професійні навички
Е-КОМЕРЦІЯ:
створення, написання концепції, впровадження, функціонування та просування інтернет-ресурсу;
здійснення керівництва роботою контент-менеджерів, копірайтерів, редакторів, маркетологів, seo-спеціалістів, SMM-менеджерів, відділу продажу;
підбір кадрів, координація роботи редакції з компаніями та спеціалістами з технічного обслуговування сайту;
Google Analytics;
забезпечення мультимедійного контенту та його професійного розміщення на сайті;
участь у написанні технічного завдання та розробці дизайну, структури та навігації сайту;
створення та впровадження семантичного ядра;
складання тематичної матриці з урахуванням календарного графіка роботи бухгалтера на рік і програми розвитку видання;
підбір ключових запитів для написання seo- текстів;
впровадження seo оптимізації (сайту, текстів);
консультування клієнтів: з юридичних та бухгалтерських питань (щоденно);
сео аналітика конкуретнів;
забезпечення інтерактивності сайту, координування роботи модераторів за допомогою системи Бітрікс24;
написання аналітичних матеріалів щодо законопроектів та інших нормативно-правових актів;
контроль за дотриманням стандартів, технічних умов та інших нормативних матеріалів з підготовки та випуску видань, технічних вимог до контенту;
розробка та впровадження установчих, розпорядчих та регуляторних документів:
статуту, протоколів, угоди користувача, стратегії роботи на рік, наказів по спрямованій діяльності, інструкцій для працівників відділів;
розробка та впровадження розділу Правової бази електронної системи;
ведення договірної роботи на підприємстві;
реєстрація торгових марок;
написання маркетингових планів;
укладання та написання Спецпроектів: uteka.ua/ua/special
7 кроків до прибутковості підприємства
uteka.ua/special/naccp-7-krokiv-ptybutkovisti-pidpryjemstva/;
Перевірки в Україні
uteka.ua/special/perenirky-v-ukrajini/;
Роль фінансової звітності в управлінні підприємством
uteka.ua/special/rol-finansovoyi-zvitnosti-v-upravlinni-pidpryyemstvom/;
РРО: пуівник для юридичних осіб та ФОП
uteka.ua/special/rro-putevoditel-dlya-yuridicheskix-lic-i-flp/ та інших.
Авторські статті:
Моделювання своєї поведінки як інструмент саморозвитку
Подробнее по ссылке: community.uteka.ua/ua/publication/life-21-moya-zhizn-63-modelirovanie-svoego-povedeniya-kak-instrument-samorazvitiya
Як досягти успіху: нетривіальні поради для саморозвитку бухгалтера
Подробнее по ссылке: community.uteka.ua/ua/publication/life-21-moya-zhizn-63-kak-dostich-uspexa-netrivialnye-sovety-dlya-samorazvitiya-buxgaltera
Новий Статут для ТОВ
Подробнее по ссылке: uteka.ua/ua/publication/commerce-12-pravovie-soveti-67-novyj-ustav-dlya-ooo
Ліквідація: як спосіб припинення діяльності ТОВ/ТДВ
Подробнее по ссылке: uteka.ua/ua/publication/commerce-12-pravovie-soveti-67-likvidaciya-kak-sposob-prekrashheniya-deyatelnosti-oooodo
Ризики при складанні нового Статуту. Приклади документів
Подробнее по ссылке: uteka.ua/ua/publication/commerce-12-pravovie-soveti-67-riski-pri-sostavlenii-novogo-ustava-primery-dokumentov
Як правильно організувати зовнішньоекономічну діяльність в рамках змін нинішнього законодавства
Подробнее по ссылке: uteka.ua/ua/publication/commerce-12-ved-i-valyutnye-operacii-7-kak-pravilno-organizovat-vneshneekonomicheskuyu-deyatelnost-v-ramkax-izmenenij-nyneshnego-zakonodatelstva
Як відобразити в обліку ліквідаційну вартість об’єкта, якщо закінчився строк його експлуатації
ebudget.mcfr.ua/851560
Чи можна призначити на декретну посаду держслужби у період карантину
ebudget.mcfr.ua/851555
Як передати майно спільної власності у новоутворених районах
ebudget.mcfr.ua/852933
Списуємо держмайно простіше. П’ять змін від КМУ
ebudget.mcfr.ua/845198
Реорганізація бюджетних установ у новостворених районах
ebudget.mcfr.ua/851552
Як оплатити роботу членів виборчих комісій та залучених осіб
ebudget.mcfr.ua/846625
П’ять акцентів для ефективної інвентаризації
ebudget.mcfr.ua/849669
Як надавати ревізорам електронні документи
ebudget.mcfr.ua/841747
Держслужба:
дотримання законності діяльності;
розробка нормативно-правових актів;
організація проведення державної реєстрації нормативно-правових актів центрального органу виконавчої влади у Міністерстві юстиції України;
представлення інтересів центрального органу виконавчої влади в суді, арбітражі, а також інших державних і громадських організаціях у процесі розгляду правових питань;
юридична експертиза, розроблення проектів нормативно-правових актів;
супровід та правова експертиза договорів;
розробка методичних рекомендації щодо підготовки нормативно-правових актів в центральному органі виконавчої влади;
адміністрування рубрик власного та урядового веб-сайтві «Громадянське суспільство і влада»;
організація роботи та контроль за діяльністю юридичного відділу;
підготовка питань до розгляду в КМУ;
аналітична робота щодо стану підготовки, супроводу та подання на розгляд Кабінету Міністрів України проектів законів України, та інших актів;
здійснення перевірок на підприємствах, щоналежать до сфери управління - юридичний аудит;
розробка колективних договорів, контрактів, трудових, цивільних та господарських договорів;
розробка проектів розпорядчих документів;
підготовка до видачі документів дозвільного характеру в сфері господарської діяльності;
організація роботи веб-сайту органу виконавчої влади.
Досвід роботи з організації реєстрації, реорганізації, ліквідації юридичних осіб.
Образование
-
высшее
Курсы и тренинги
Додаткові відомості щодо підвищення кваліфікації:
Постійно: література по саморозвитку (Кові, Керолайн Ліф, Дахігг, Докінз, Фрайд та Хенсон, Піко Айєр, Берг, Манн, Сазерленд, Ерік Берн, Брайан Трейсі, ін.);
2020 Мегатренінг 2020 Іцхака Пінтосевіча;
2019 бізнес-конструктор Куніцина;
2018 Чейндж Федоріва;
2018-2019 онлайн - тренінги Брайан Тресі, Джон Грей, Маршал Голдсміт, курси Академия SEO.
Курси:
- підприємництво та малий бізнес;
- бізнес-планування;
- маркетинг;
- фінансове планування та фінансова документація;
- досвід супроводу діяльності суб’єктів господарської діяльності.