Опубликовано 16 сентября 2021г.
Зоріна Людмила
Активно ищу работу
Головний бухгалтер
Неполная занятость, Удаленная работа, Свободный график
Желаемый город работы : Киев
Дата рождения: Нет данных
Пол: Женщина
Семейное положение: Состою в браке
Дети: Есть дети
Желаемый город работы : Киев
Дата рождения: Нет данных
Пол: Женщина
Семейное положение: Состою в браке
Дети: Есть дети
Цель
Шукаю роботу де зможу реалізувати наступні види діяльності:
Надання бухгалтерських послуг для ТОВ та ФОП будь-якої системи оподаткування.
Аутсорсинг, віддалено, сумісництво. Реєстрація ФОП 3 група ставка 5% (КВЕД 69.20, 70.22).
Праця з різними видами бізнесу.
Робота на представництва, іноземні підприємства, ІТ, газ природний, виробництво/продаж виробів медичного призначення, виробництво/продаж меблів офісних, виробництво/продаж паперу обгорткового та підпергаменту, сільське господарство, транспортні послуги, СТО, будівництво, інтернет-магазини та ін.).
Виїзд в офіс по необхідності або в певні дні.
Відновлення обліку. Консультації. Навчання.
Комплексне ведення бухгалтерського та податкового обліку.
Дополнительные сведения
Компетенції:
- своєчасне і якісне оформлення первинних документів;
- ведення обліку основних засобів, нарахування амортизації основних засобів і нематеріальних активів;
- формування касових документів;
- формування авансових звітів;
- виписка документів по реалізації готової продукції, товарів і послуг;
- формування і реєстрація податкових накладних;
- опрацювання вхідних накладних (прихід товарів, матеріалів і послуг) ;
- внесення вхідних податкових накладних, перевірка їх в правильності складання;
- проведення актів звірок з контрагентами;
- контроль розрахунків з бюджетом;
- ведення ЗЕД (імпорт, експорт, курсові різниці);
- проведення банківських виписок;
- проведення оплат через клієнт-банк, сплата податків;
- розрахунок і виплата заробітної плати;
- нарахування і виплата відпусток, лікарняних;
- проведення річної інвентаризації;
- кадрова документація.
Підготовка і здача звітності:
- фінансової звітності (баланс, звіт про фінансові результати, та ін.) ;
- податкової звітності (декларація з податку на прибуток, декларація з ПДВ, 4-ДФ, декларація земельного податку, екологічного податку та ін.) ;
- статистичної звітності.
Комплексне бухгалтерське обслуговування ФОП. Реєстрація/ліквідація ФОП.
Надання консультацій:
1) в області бухгалтерського, податкового обліку;
2) в сфері організації і ведення бізнесу;
3) в області економіки і управлінського обліку;
4) в сфері податкового планування.
Успішний досвід проходження податкових перевірок та перевірок Держпраці. Успішне проходження аудиторських перевірок щодо підтвердження фінансової звітності. Виведення товариства з ризикових, розблокування податкових накладних та розрахунків коригувань. Розробка та постановка технічних завдань для програмістів, супроводження впровадження в облік. Відслідковування змін у законодавстві. Знання всіх ділянок бухгалтерського обліку. Розробка облікової політики підприємства згідно національних стандартів бухгалтерського обліку.
Проведення внутрішнього аудиту (бухгалтерський, податковий облік) попередніх періодів з поданням уточнень. Запуск виробництва з нуля. Робота з банками (оформлення та супроводження інвестиційних кредитів, овердрафтів, гарантій). Взаємодія та врегулювання питань з контролюючими органами в цілому. Вміння знаходити рішення в складних ситуаціях.Відмінне володіння: 1С Підприємство 7.7, 8.0, 8.3 УТП, 1С 7 Заробітна плата та кадри, Клієнт-Банк, MS Office, Excel: Бізнес-аналіз та прогнозування, Медок, Арт-Звіт, Соната, Електронний кабінет платника. Наявність свого ПК, оргтехніки, бухгалтерських програм, нормативної бази.
Досвід роботи більше 16 років, вища економічна освіта.
- своєчасне і якісне оформлення первинних документів;
- ведення обліку основних засобів, нарахування амортизації основних засобів і нематеріальних активів;
- формування касових документів;
- формування авансових звітів;
- виписка документів по реалізації готової продукції, товарів і послуг;
- формування і реєстрація податкових накладних;
- опрацювання вхідних накладних (прихід товарів, матеріалів і послуг) ;
- внесення вхідних податкових накладних, перевірка їх в правильності складання;
- проведення актів звірок з контрагентами;
- контроль розрахунків з бюджетом;
- ведення ЗЕД (імпорт, експорт, курсові різниці);
- проведення банківських виписок;
- проведення оплат через клієнт-банк, сплата податків;
- розрахунок і виплата заробітної плати;
- нарахування і виплата відпусток, лікарняних;
- проведення річної інвентаризації;
- кадрова документація.
Підготовка і здача звітності:
- фінансової звітності (баланс, звіт про фінансові результати, та ін.) ;
- податкової звітності (декларація з податку на прибуток, декларація з ПДВ, 4-ДФ, декларація земельного податку, екологічного податку та ін.) ;
- статистичної звітності.
Комплексне бухгалтерське обслуговування ФОП. Реєстрація/ліквідація ФОП.
Надання консультацій:
1) в області бухгалтерського, податкового обліку;
2) в сфері організації і ведення бізнесу;
3) в області економіки і управлінського обліку;
4) в сфері податкового планування.
Успішний досвід проходження податкових перевірок та перевірок Держпраці. Успішне проходження аудиторських перевірок щодо підтвердження фінансової звітності. Виведення товариства з ризикових, розблокування податкових накладних та розрахунків коригувань. Розробка та постановка технічних завдань для програмістів, супроводження впровадження в облік. Відслідковування змін у законодавстві. Знання всіх ділянок бухгалтерського обліку. Розробка облікової політики підприємства згідно національних стандартів бухгалтерського обліку.
Проведення внутрішнього аудиту (бухгалтерський, податковий облік) попередніх періодів з поданням уточнень. Запуск виробництва з нуля. Робота з банками (оформлення та супроводження інвестиційних кредитів, овердрафтів, гарантій). Взаємодія та врегулювання питань з контролюючими органами в цілому. Вміння знаходити рішення в складних ситуаціях.Відмінне володіння: 1С Підприємство 7.7, 8.0, 8.3 УТП, 1С 7 Заробітна плата та кадри, Клієнт-Банк, MS Office, Excel: Бізнес-аналіз та прогнозування, Медок, Арт-Звіт, Соната, Електронний кабінет платника. Наявність свого ПК, оргтехніки, бухгалтерських програм, нормативної бази.
Досвід роботи більше 16 років, вища економічна освіта.
Образование
-
высшее