Желаемый город работы : Киев
Дата рождения: Нет данных
Пол: Мужчина
Семейное положение: Не указано
Дети: Не указано
(Організація роботи мережі відділень поштового зв'язку (в підпорядкуванні 536 відділень), підготовка до відкриття та відкриття відділень нового формату (відкриття 19 відділень, рефрешінг більше 28 відділень).
Підготовка та проведення заходів, направлених на зростання клієнтської бази Філії (як фізичних, так і юридичних осіб), налагодження взаємовигідних стосунків з діючими та новими клієнтами.
Розробка та захист стратегічного плану розвитку мережі регіону.
Розробка та впровадження системи стимулювання збуту і системи оцінки його ефективності у філії.
Участь у формуванні бюджету витрат, пов'язаних з розвитком мережі та контроль його виконання.
Організація та контроль впровадження сучасних технологій обслуговування клієнтів, методів контролю та дотримання стандартів обслуговування, ключових показників ефективності обслуговування клієнтів для покращення якості та підвищення ефективності продажу послуг.
Виконання показників операційної ефективності відділень щодо збільшення доходів і скорочення операційних витрат.
Аналіз сегментів ринку послуг.
Опрацювання матеріалів, складання звітів, первинних та інших документів з напрямку розвитку мережі.)
(В підпорядкуванні - 106 співробітників.
Досягнення:
Виведення філії зі статусу збиткової (- 300000 грн.) до беззбиткової.
Виведення філії з трійки гірших до п'ятірки кращих за показниками прибутковості.
На кінець 2013 року депозитний портфель близько 110 млн. гривень еквівалента, кредитний приблизно 70 млн. гривень.
Відкриття 15 нових відділень.)
керівництво всім циклом роботи структурного підрозділу, філії;
ефективна кадрова політика (планування штатної чисельності, призначення, переміщення та звільнення працівників, їх мотивація та притягнення до дисциплінарної відповідальності);
забезпечення збільшення клієнтської та ресурсної бази підпорядкованого підрозділу;
ефективне управління мережею - в підпорядкуванні - 536 відділень поштового зв’язку (штат- 2780 співробітників);
розвиток мережі - відкриття нових відділень (відкриття 19 нових відділень, рефрешінг 28 відділень).
Професійні якості
Професійні обов'язки, що виконувалися в банківській системі:
керівництво всім циклом роботи структурного підрозділу, філії;
ефективна кадрова політика (планування штатної чисельності, призначення, переміщення та звільнення працівників, їх мотивація та притягнення до дисциплінарної відповідальності);
забезпечення збільшення клієнтської та ресурсної бази підпорядкованого підрозділу;
здійснення залучення клієнтів за продуктами та послугами Банку, відповідно до діючих регламентів, положень, порядків, інших покладених організаційно-функціональних завдань;
організація роботи з простроченою заборгованістю в дирекції;
забезпечення надання відповідей клієнтам на офіційні звернення / скарги та вирішення спірних ситуацій в дирекції;
забезпечення здійснення та відповідне оформлення операцій з Клієнтами відповідно до дозволу на проведення банківських операцій, у відповідності до внутрішніх документів Банку, нормативних документів НБУ;
Додаткові відомості
вільне володіння ПК, з використанням інтернет ресурсів, відмінне володіння операційною системою Windows (Word, Excel, Access, Power Point, Outlook, Photoshop), Western Union, Клиент-Банк та ін.;
досвід продажів банківських продуктів, супроводження угод, підготовка відповідних документів;
вміння ведення переговорів, будування довгострокових відносин з клієнтами;
вміння працювати з великою кількістю інформації;
ефективне планування часу та ціле планування;
керівництво командою та наставництво.
Особисті якості
цілеспрямований, комунікабельний, пунктуальний, енергійний, ініціативний, стресоустойчівий, вміння працювати в режимі багатозадачності, відповідальний, коректний у спілкуванні з людьми, здатний працювати на результат, прагнення до підвищення рейтингу особистого росту.
Менеджер-економіст, Николаев