Резюме "Таможенный брокер, менеджер по логистике" в Одесі
Бажане місто роботи : Одеса
Дата народження: Немає даних
Стать: Чоловік
Сімейний стан: Не вказано
Діти: Не вказано
в крюїнговій компанії «Акмартранспорт»
(Обов'язки: Заповнення підфлажних документів. Перевірка рівня володіння англійської мови у моряків. Взаємодія з морськими медичними центрами. Пошук кандидатів на різні типи і види суден, перевірка відгуків на моряків у судновласників, заповнення індивідуальних форм, згідно з вимогами конкретної компанії, для подачі моряків на розгляд. Робота з морськими документами.)
в крюїнговій компанії «Danica crewing services»
(Обов'язки: ведення обліку в бухгалтерській програмі Microsoft Dynamics Navision: заведення банківських операцій, нарахування та виплати заробітної плати моряків, обробка судових касових звітів, вхідних рахунків від агентів і рахунків, які перевиставляються на судновласників.
Робота в CRM програмі компанії(FIS): наповнення бази моряків, заведення нових постачальників і клієнтів, фінансові операції, пов'язані з судами.
Побудова зведених таблиць і використання різних формул в Excel.
Щомісяця складання звітів за видатками судновласника, для того щоб запросити у клієнта скоригований аванс на майбутній місяць. В даний час веду 13 суден в програмі Microsoft Dynamics Navision.
Формування балансу в розрізі суден, постачальників і клієнтів щоквартально.
Ведення ділової переписки з судновласниками і рішення різних проблем, що виникають в роботі.)
в крюїнговій компанії «Акмартранспорт»
(Обов'язки: пошук кандидатів на різні типи і види суден, перевірка відгуків на моряків у судновласників, заповнення індивідуальних форм, згідно з вимогами конкретної компанії, для подачі моряків на розгляд. Робота з морськими документами. Звірка анкети відповідно до прописок з послужної книги або паспорта моряка.)
«Оксфорд Медікал-Одеса»
(Обов'язки: ведення касової книги, робота в клієнт-банку. Рознесення витрат і доходів в програмі 1С, звірка взаєморозрахунків з контрагентами, робота з первинною документацією, робота зі страховими компаніями.)
КУ «Міський центр гуманітарної допомоги, інформаційного та господарського забезпечення»
(Обов'язки: робота з Казначейством, реєстрація юридичних зобов'язань, фінансових зобов'язань і оплата платіжних доручень.)
Знання іноземних мов: Англійська мова: Intermediate.
Професійні навички :
•Знання бухгалтерських проводок, стандартів бухгалтерського
обліку, навички ведення касової книги, навички роботи з первинною документацією, хороші теоретичні знання економічних дисциплін. Робота в клієнт-банку, в програмі 1С, звірка взаєморозрахунків з контрагентами.
•Ведення обліку в бухгалтерській програмі Microsoft Dynamics
Navision: заведення банківських операцій, нарахування та виплати заробітної плати моряків, обробка судових касових звітів, , вхідних рахунків від агентів і рахунків, які перевиставляються на судновласників
•Аналіз своєї роботи шляхом складання видаткових таблиць,
формування балансів в розрізі суден, постачальників і клієнтів щомісячно і щоквартально.
•Побудова зведених таблиць і використання різних формул в Excel.
•Ведення ділової переписки з іноземними клієнтами.
•Вироблений навик в пошуку моряків, уважність і посидючість.
•Робота з морськими документами.
•Робота з базою моряків і морськими сайтами для пошуку і залучення
нових кандидатів.
Особисті якості - відповідальний, комунікабельний і цілеспрямований молодий чоловік. Маю педантичний характер, намагаюся завжди виконувати роботу в строк, швидко навчаюся.
Отримав диплом молодшого спеціаліста з відзнакою. Спеціальність: бухгалтерський облік Форма навчання: очна,
Диплом магістра c відзнакою. Факультет: обліково-економічний Спеціальність: облік і аудит Напрямок: економічний аналіз. Форма навчання: очна,
Факультет: підготовка офіцерів запасу Спеціальність: організація забезпечення матеріально-технічними засобами паливно-мастильних матеріалів.,