Резюме "Менеджер" в Харкові
Бажане місто роботи : Харків
Дата народження: 24 травня 1970 (54 року)
Стать: Чоловік
Сімейний стан: Не вказано
Діти: Не вказано
ПАТ Мегабанк, Харків
(До обов'язків та завдань входило здійснення організації та загального керівництва роботою юридичних підрозділів головного банку та філій, здійснення керівництва юридичними підрозділами за для виконання ними поставлених завдань за напрямками судової та поза судової роботи, договірно-правового забезпечення діяльності. Участь в організації та забезпеченні правильного застосування чинного законодавства.
Безпосередньо приймав участь у програмі Міжнародної фінансової корпорації з організації системи корпоративного управління, завдяки якій Мегабанк один із перших в Україні банків змінив структуру органів управління, статутні та нормативні документи щодо організації управління.
Приймав участь в забезпеченні отримання фінансування від західних інвесторів та кредиторів.
Одним із найперших в Україні впроваджено позасудові механізми стягнення заборгованості та модерації з питань її погашення.
У підпорядкуванні було понад 40 працівників. Організовано роботу з правового забезпечення філіальної мережі. Створено систему звітності, навчання, підбору фахівців та контролю за здійсненням ним діяльності.)
ТОВ ДП ЛОТ, Харьков
(Керівництво туристичною компанією, впровадження CRM системи, розробка, впровадження та удосконалення договірної бази, з інтеграцією ii в CRM систему. Виведено компанію на беззбитковий рівень роботи.)
ТОВ ФК Інвеста, Харьков
(Модерация та врегулювання заборгованості групи компаній, вирішення питань погашення заборгованості, ведення переговорного процесу та документальне оформлення із зазначених питань.)
Слідчо-криміналістичний, правознавство, Харьков (Україна)
Українська — вільно
- Финансовый менеджер, финансовый аналитик (Київ)
- Контент-менеджер интернет магазина (Кременчук)
- Менеджер со знанием английского (Кременчук)
- Секретар, офіс-менеджер, асистент, адміністратор, оператор ПК (Кропивницький (Кіровоград))
- Одесса. Помощник бухгалтера по первичной документации. Менеджер по работе с Клиентами. Приёмщик заказов. Администратор, оператор ПК, диспетчер (ТТН). Резюме 18000 грн (Одеса)
- Одесса. Администратор медицинского центра, стоматологической клиники. Медицинский регистратор. Менеджер по продажам медицинских товаров и услуг. Резюме 16000 грн (Одеса)
- Офис-менеджер, диспетчер, оператор 1С, помощник бухгалтера по первичной документации, менеджер по работе с Клиентами, оператор складского учёта 18000 грн (Одеса)
- Одесса. Менеджер по работе с Клиентами, оперативный (операционный) менеджер, менеджер по приёму заказов, оператор 1С, помощник бухгалтера по первичной документации, диспетчер (ТТН), администратор. Резюме 18000 грн (Одеса)
- Менеджер з продажу 30000 грн (Одеса)
- Менеджер email- маркетингу 16000 грн (Робота за кордоном)