Резюме "Керівник виробництва" в Києві
Бажане місто роботи : Київ
Дата народження: 25 грудня 1970 (53 року)
Стать: Чоловік
Сімейний стан: Не вказано
Діти: Не вказано
Бобров Інжиніринг ТОВ, Киів
(Основною діяльністю компанії було проектування та виготовлення броньового захисту й інтер'єру салону для а/м VIP класу. До початку 2011 року основним замовником виступала компанія АТЗТ НВО «Практика» м. Київ. Разом з нею розроблялися такі моделі автомобілів як: Toyota Land Cruiser 100/200; BMW X5 (Е53); Cadillac Escalade (GMT900); Mercedes Benz G500 Brabus (W463]; Chevrolet Suburban (GMT830]; Mercedes Benz S (W221).) Проводилося обслуговування та ремонт бронеавтомобілів завезених з-за кордону.
З початку 2012 року компанія самостійно займалася виготовленням бронезахисту для а/м VIP класу: Mercedes-Benz S (W221); Mercedes-Benz G63 AMG (W463); Cadillac Escalade ESV (GMT900). Крім цього виготовлялися спеціалізовані автомобілі для потреб міністерства оборони (пересувні радіолабораторії), для медицини (машини швидкої невідкладної допомоги), для бізнесу - мобільні офіси на шасі автомобілів Lexus серії LX.
Працюючи над різними проектами потрібно було виконання допоміжних робіт із встановлення різноманітного устаткування. Це і системи вентиляції, кондиціювання повітря, опалення, охоронні комплекси, системи кругового огляду, систем GPS та багато іншого.)
Аверс-Центр ТОВ, Київ
(Перехід у цю компанію розглядався як альтернатива попередньої компанії (АОЗТ HВO «Практика») у питанні виготовлення VIP автомобілів. При підборі персоналу, оцінюючи професійні навички, було сформовано команду фахівців з обробки індивідуальних салонів легкових автомобілів та позашляховиків. Виробництво включало: кузовний, малярський, пошивальний та столярний цехи. До моїх обов'язків належало: робота із залучення замовників, обговорення майбутніх проектів, їх промальовування на папері, а також повне забезпечення матеріалами та необхідним додатковим обладнанням.
Працюючи в цій компанії, мною був отриманий неоціненний досвід у будівництві та оздобленні салонів дорогих машин, що в подальшому дозволило його застосування при самостійному виготовленні як звичайних, так і броньованих автомобілів.)
Практика АОЗТ HВO, Київ
(До цієї компанії було запрошено для запуску повноцінного виробництва інкасаторських автомобілів на потужностях вже створеного підприємства. Для повноцінного випуску бронеавтомобілів було організовано окреме виробництво, включаючи ділянку арматури, оздоблення та розкрою бронесталі. Крім управління цехом займався конструкторською розробкою всіх автомобілів, що випускаються, підготовкою КД до отримання відповідних сертифікатів.
Для просування бронетехніки, що випускається, як фахівець у цій галузі, брав участь у спеціалізованих виставках в Україні та в Європі. За підсумками виставки в м. Ессен (Західна Німеччина, 2004 р.), де ми представили інкасаторський бронеавтомобіль на шасі новинки року – а/м Volkswagen T5, компанія отримала замовлення на постачання броньовиків до Азії (Пакистану) та Африки (Нігерії). Брав участь у підготовці до тендерів з держ. закупівлям для НБУ, УДСО та приватним банкам.
Працюючи в цій компанії, мною був отриманий неоціненний досвід в організації виробництва, досконалого оволодіння техпроцесом, та виготовлення бронеавтомобілів будь-якої складності.)
Техніка 3AТ ВО, Москва
(Роботу в цій компанії почав як робітник на виробництві інкасаторських автомобілів. За внесення раціоналізаторських пропозицій, щодо вдосконалення технології виготовлення та якості техніки, що випускається, до кінця року, було переведено в дослідно-експериментальний цех з розробки нових, перспективних моделей. Працюючи в тісному контакті з конструкторським складом, у травні 2000 р. був призначений керівником цього цеху. Далі, все більше беручи участь у розробках та виконанні конструкторської документації, у 2001 р. був призначений керівником СКБ «Бронетехніка» (спеціальне конструкторське бюро), де й пропрацював до звільнення, у зв'язку з переїздом до м. Києва.
За час роботи набув неоціненного досвіду у проектуванні, технології виготовлення броне захисту та комплектації автомобілів спеціальними системами.)
Гірничі машини і комплекси, гірничий інженер-механік, м. Алчевськ (Комунарськ) (Україна)
російська — вільно