Оператор в Call-центр Сервісного Центру з Ремонту Техніки
Про FixPulse:
FixPulse - це новий гравець на ринку ремонту побутової техніки в США, який прагне змінити уявлення про сервісну підтримку. Наша мета - максимально якісно та швидко проводити ремонт техніки. У зв'язку з початком нашої діяльності ми шукаємо спеціалістів, готових долучитися до команди та розвиватися разом з нами.
Наші побажання до кандидата:
Вільне володіння англійською мовою - обов'язково ;
Високі комунікативні здібності;
Впевнене користування ПК;
Досвід роботи в call-центрі;
Вміння працювати із запереченнями;
Знання принципів роботи побутової техніки буде вашим перевагою;
Наявність ноутбука або ПК зі стабільним інтернетом.
Ваші обов'язки:
Прийом вхідних дзвінків та заявок на ремонт від клієнтів зі США;
Надання консультацій щодо ремонту техніки;
Робота із CRM-системою;
Координація роботи техніків та розподіл між ними завдань;
Здійснення вихідних дзвінків клієнтам за потреби;
Надання відповідей на відгуки клієнтів у Google.
Графік роботи: Понеділок-П'ятниця, з 16:00 до 01:00.
Що ми пропонуємо:
Можливість бути частиною стартапу у США з великими амбіціями;
Конкурентну заробітну плату (верхній поріг не обмежений);
Віддалену роботу, що дає свободу та гнучкість;
Широкі можливості для кар'єрного та професійного зростання;
Дружню атмосферу та підтримку з боку команди.
Як подати заявку:
Якщо ви відчуваєте, що готові приєднатися до команди FixPulse, надішліть своє резюме та супровідний лист на адресу [email protected]. Ми обов'язково з вами зв'яжемося!