Менеджер з підтримки клієнтів (Polish Speaking)
Ringostat зараз у пошуках Менеджера з підтримки клієнтів, котрий допоможе нашим клієнтам у використанні сервісу :)
Останні 1,5 року ми щоквартально отримуємо нагороду «High Performer» на авторитетному сервісі відгуків G2 і входимо до 15 найкращих сервісів у світі в нашій категорії. Ми є єдиним офіційним технологічним партнером Google Analytics серед аналогічних сервісів у Східній Європі.
Наша місія: покращити бізнес клієнтів до найвищого рівня з усіх можливих!
Твої скіли:1. Вільне володіння польською мовою.
2. Навички та бажання спілкуватися з людьми.
3. Здатність швидко навчатися.
4. Тактичність й вміння слухати та вести бесіду.
5. Гарне почуття гумору.
Якщо ти вмієш більше — відмінно, значить тобі буде простіше.
Якщо ні — ми тебе навчимо і «проведемо за руку».
Команда чекає від тебе:1. Навчання клієнтів правильному та повноцінному користуванню сервісом.
2. Допомогу у впровадженні додаткових інструментів Ringostat для вирішення проблем клієнтів.
3. Комунікацію з клієнтами, розуміння їх потреб.
4. Проактивну реакцію на проблеми клієнтів та їх оперативне вирішення.
5. Допомогу у вирішенні спірних ситуацій. Опрацювання можливого негативного досвіду клієнта щодо використання сервісу.
Ми пропонуємо:1. Оплату — ставку + щомісячний бонус. Це означає, що ти сам впливаєш на свій дохід, але маєш «подушку безпеки» у вигляді фіксованої оплати.
2. Гнучкий графік роботи з можливістю починати робочий день із 8:00 до 10:00, та завершувати з 17:00 до 19:00.
3. Можливість працювати повністю віддалено або в офісі (Одеса, Київ, Харків, Черкаси, Ужгород, Львів, Рівне, Кривий Ріг). Офіси автономні на випадок відключення світла. Також ми допомагаємо із купівлею зарядних станцій.
4. Індивідуальну та групову роботу з корпоративним психологом.
5. Оплачувану відпустку (24 дні) та 5 лікарняних на рік.
6. Користування преміум версіями штучних інтелектів (типу ChatGPT).
7. Можливість навчання та розвитку: досвід та допомога наших співробітників, допомога в професійній адаптації та навчання куратора протягом усього випробувального терміну.
8. Внутрішні корпоративні знижки на різні послуги, у тому числі знижки на курси англійської.
9. Швидке прийняття рішень та тестування ідей — відсутність зайвої бюрократії та мікроменеджменту. Робота в компанії, у якій тебе чують і до тебе прислухаються, а керівник відкритий до діалогу та пропозицій.
10. Профільні івенти та чати для обміну досвідом у рамках групи компаній.
11. Корпоративні заходи та розваги. Навіть у складні часи, щоби підтримати настрій ми якось організували дзвінок з Антоном Птушкіним ;)
12. Систему гейміфікації, внутрішню валюту (нетпікси) та магазин «Netpeak Store» з мерчем, літературою та сертифікатами.
Ми не говоримо, що буде завжди легко, але ти отримаєш задоволення від роботи з нами та крутий досвід :)