Вакансія від 17.07.2023
Менеджер з підтримки клієнтів інтернет магазину (німецька мова)
Ставка+бонуси
Компанія:
CCIG Ukraine
Контактна особа:
CCIG Алла
Email:
Адреса:
м.Київ
Вид зайнятості:
Повна зайнятість, Неповна зайнятість, Віддалена робота
Освіта:
будь-яка
Вимоги:
будь-який досвід роботи
Відрядження:
неможливі
Опис вакансії:
CCIG Group — це унікальна організація, що працює в індустрії контакт-центрів, створена професіоналами, які спеціалізуються на багатоканальному спілкуванні з кінцевим клієнтом. Ми орієнтуємося на гнучкі процеси, сучасні технології та креативних людей. Ми є однією з найбільших ключових груп телефонних центрів у Польщі.
Ми шукаємо енергійного та відповідального менеджера з підтримки клієнтів інтернет-магазину. Ваша головна відповідальність полягатиме в забезпеченні якісної підтримки та задоволення потреб клієнтів.
Обов'язки:
- Відповідь на запити клієнтів інтернет-платформи одягу через електронну пошту та вхідні дзвінки (75% дзвінки, 25% листи);
- Розв'язання проблем клієнтів шляхом надання консультацій та рекомендацій;
- Консультування щодо замовлення та доставки товарів;
- Підтримка в повернені або обміні товарів;
- Забезпечення високого рівня задоволеності клієнтів та побудова довгострокових відносин з ними;
Вимоги:?
- ОБОВ’ЯЗКОВЕ володіння німецькою мовою — мінімальний рівень це С1 усний та письмовий;
- Відмінні комунікативні навички та вміння працювати в команді;
- Досвід роботи в клієнтській підтримці буде перевагою, але не є обов'язковим;
- Вміння працювати з комп'ютером на рівні користувача;
- Високий рівень відповідальності та орієнтація на результат;
Ми пропонуємо:
- Можливість працювати віддалено, все обладнання ми надаємо;
- Конкурентну заробітну плату та додаткові бонуси для мотивації; ?
- Графік роботи індивідуальний. Проєкт працює з понеділка по п'ятницю з 08:00 до 19:00 та в суботу з 09:00 до 14:00;
- Можливість кар'єрного росту;
- Повне навчання та підтримка з боку досвідчених тренерів та менеджерів?;
Якщо ви готові приєднатися до нашої команди та маєте бажання забезпечити якісну підтримку клієнтів, надсилайте своє резюме і ми з вами зв'яжемося для проведення співбесіди.