Майже третина українських фрілансерів подалися в дизайнери: названі причини
Дизайн є найпопулярнішою спеціалізацією на українському ринку фрілансу. Майже третина (32%) виконавців працюють над створенням графіки. Про це свідчать дані сервісу Freelancehunt.
Зі свого боку, фрілансери-дизайнери полюють за замовленнями по створенню логотипів. На один запропонований проект відгукуються близько 40 виконавців. Також попитом користуються замовлення на дизайн сайтів і візиток.
Фахівці пояснюють високу популярність цієї спеціалізації серед фрілансерів порівняно легкої підготовкою - спочатку досить навчитися працювати з графікою.
"Головне для дизайнера - мати почуття смаку і навчитися працювати з графічними редакторами, решта приходить з досвідом. У той час як, наприклад, освоїти програмування набагато складніше: розробці потрібно довго вчитися в теорії, а після - практикуватися", - підкреслює директор сервісу Валентин Зюзін.
Що стосується замовників, то 42% всіх пропозицій доводиться на розробку, а дизайн знаходиться на другому місці, так як візуальні проекти замовляють в два рази рідше.
До того ж більше половини коштів від усіх замовлень також доводиться на програмування, а дизайнерам потрапляє лише 12% від загального фінансування проектів.
Нагадаємо, рівно половина українських фрілансерів, які працюють з європейськими клієнтами, у вересні відзначили, що з березня поточного року попит на їхні послуги навіть на тлі поширення коронавируса не змінився. У той же час 56% українських фрілансерів, які працюють з клієнтами з США, відзначили, що попит зріс або залишився на колишньому рівні.
Джерело: https://ubr.ua/labor-market/ukrainian-labor-market/pochti-tret-ukrainskikh-frilanserov-podalis-v-dizajnery-nazvany-prichiny-3896653