Маркетинг або IT: які спеціальності привабливіше в Україні?

Експерти досліджували, яких фахівців більше шукають українські роботодавці та що пропонують новачкам і професіоналам

Технічні спеціальності в IТ-сфері виглядають привабливіше гуманітарних напрямків за всіма критеріями. IT-фахівці також залишаються найбільш затребуваними фахівцями.

На IT-спеціалістів у цьому році припадало 15% від всіх розміщених вакансій. Маркетинг, куди також входять фахівці в сфері PR та комунікації, посів третє місце з показником 9% від усіх вакансій за 2019 рік.

Співвідношення кількості резюме до кількості вакансій протягом 2019 року в середньому знаходилося на позначці 3-3,5 резюме на одну вакансію. При цьому фахівцям в області програмування і розробки було простіше шукати роботу, так як на одне місце припадало 1,3 резюме. А ось серед PR-менеджерів конкуренція вище - в середньому два кандидата.

Гуманітаріям з невеликим досвідом виявилося простіше шукати роботу: початківця готові розглянути 17% роботодавців. З програмістом-новачком згодні провести співбесіду лише 10% наймачів.

Більше половини (53%) роботодавців пропонують маркетологам і піарникам з досвідом роботи близько трьох років від 8 300 до 16 000 грн. Програмісти з таким же стажем можуть отримувати від 13 800 до 26 500 грн (45% вакансій).

Досвідчені професіонали в маркетингу і піару більше шести років можуть заробляти багато, але таких вакансій дуже мало. Зарплату до 60 000 грн пропонували лише 7% вакансій. Більшість пропозицій знаходяться в діапазоні від 20 000 до 37 900 грн.

Розробники з досвідом більш шести років можуть розраховувати на дохід від 49 400 до 63 200 грн (35%), а в окремих випадках - до 150 000 грн (9% вакансій).


Джерело: https://tech.liga.net/technology/novosti/marketing-ili-it-kakie-spetsialnosti-privlekatelney-v-ukraine