Визначилися топ-сфери, в яких українці ведуть онлайн-бізнес
Жінки-підприємці частіше керують штатом від 10 осіб. А онлайн-бізнесом частіше займаються чоловіки. Про це свідчать результати опитування більше тисячі власників інтернет-бізнесів.
Середньостатистичний портрет онлайн-підприємця - це чоловік 25-44 років, який проживає в одному з міст Київської області, заробляє в інтернеті не менше 5 років, а починав для того, щоб мати додатковий заробіток для "більш комфортного життя", хоча в цілому грошей йому вистачало і без цього.
Під час карантину питання додаткового заробітку став більш гостро. Це видно і по кількості онлайн-підприємців. 15% з опитаних почали свою справу менше року тому, і 4% з них відкрили магазин під час коронакрізіса.
В цілому ж третина респондентів займаються онлайн-бізнесом в середньому більше 5 років.
Опитування показало, що більше половини онлайн-бізнесменів працюють самостійно, у 22% є один або кілька компаньйонів, 21% мають штат співробітників до 10 осіб, а у 6% - ще більше.
Чоловіки частіше керують магазинами в поодинці і мають невеликий штат співробітників. А ось жінки найчастіше працюють із одним або декількома партнерами, і працівників у них частіше більше.
Топ-3 сфери, в яких ведуть онлайн-бізнес на OLX:
- бізнес і послуги (25%);
- нерухомість (24%);
- будинок і сад (19%).
До переваг онлайн-бізнесу відносять не тільки можливість мати додатковий дохід, а й можливість працювати звідки завгодно. Останнє найважливіше жінкам-підприємцям. Для них же онлайн-заробіток виступив альтернативою неможливості знайти роботу на повний день.
Серед чоловіків подібні обставини зустрічаються лише в 5% випадків.
Для сильної статі важливіше було знайти додатковий заробіток. Вони частіше поєднують онлайн-роботу з основною. Хоча такі, звичайно ж, є і серед жінок.
Переважна більшість інтернет-підприємців користуються рекламними послугами для просування своїх товарів і послуг. Половина з них - робить це регулярно.
Більше половини опитаних готові вкладати в рекламу до 5% свого прибутку, близько чверті респондентів - від 5% до 10%, а кожен десятий - від 10% і більше.
При цьому карантин явно не позначився на планах з розвитку українського підприємництва. Більшість інтернет-бізнесменів хочуть нарощувати темпи і збільшувати обсяги продажів - переважно за рахунок нових товарів або послуг і, знову ж таки, за рахунок більш активного просування в інтернеті.
Як показало опитування, трохи менше третини підприємців впевнені, що розвивати онлайн-бізнес в Україні під час карантину легко, а ось 44% з цим не згодні.
При цьому головними труднощами для e-commerce називають високу конкуренцію, а також складності в пошуках і утриманні клієнтів.
Більше половини вважають, що без фізичного магазину їм не обійтися, і тільки 17% впевнені - для успіху онлайну цілком достатньо.
Джерело: https://ubr.ua/business-practice/top-sfery-v-kotorykh-vedut-onlajn-biznes-ukraintsy-3896903