Country manager (Кантрі менеджер)
Міжнародна компанія EVERAD одна з найбільших СРА-мереж у ніші «Health&Beauty». Стартувавши у 2012 році як невелика команда, ми виросли в десятки разів, і сьогодні представлені у країнах Європи, Азії та Латинській Америці.Ми неодноразово отримували звання «Кращої Партнерської Мережі», а також 2 роки поспіль визнані одним із найкращих IT роботодавців в Україні за версією рейтингу DOU.
Команда EVERAD постійно розширюється та збільшує частку ринку за кордоном, а ми — шукаємо нові таланти. Зараз нам потрібен досвідчений Country Manager, який відповідатиме за успіх нашої експансії та контролюватиме всі аспекти бізнесу в певному регіоні.
Ця посада для вас, якщо ви орієнтовані на результат, маєте пристрасть до вивчення нових культур і взаємодії з ними, готові часто їздити у відрядження або жити за кордоном, а головне — готові вибудовувати бізнес з нуля.
Ви відповідатимете за прибуток, виторг і досягнення цілей бізнесу. Головне завдання — забезпечення прибутку в певному географічному кластері: Європа, Азія або Латинська Америка.
Ознайомтеся із задачами і нашими бенефітами нижче. Можливо, саме ви незабаром зробите наш проєкт сильніше.
Ваші задачі:
- керувати всіма аспектами нашої діяльності в певному регіоні;
- підтримувати всі види діяльності у регіоні, відповідати за досягнення всіх цілей щодо масштабування;
- займатися запуском, розробкою та управлінням локальними пропозиціями послуг/продуктів: від виробництва — до маркетингу;
- співпрацювати з місцевими підприємствами для придбання всіх необхідних ресурсів та послуг;
- вести переговори з постачальниками та провайдерами послуг;
- проводити великі дослідження ринку та дізнаватися про нові можливості для бізнесу;
- співпрацювати з сервісними відділами компанії: виробництвом, логістикою, CPA, call-центром;
- готувати місячні, квартальні та річні звіти про прогрес та розвиток;
- працювати в рамках бюджетів і дедлайнів;
- адаптувати бізнес-модель таким чином, щоб вона відповідала культурним особливостям, не втрачаючи при цьому своєї індивідуальності.
Від вас ми очікуємо:
- ступінь магістра, MBA або в іншій релевантній галузі;
- або ступінь аспіранта в галузі продажів, фінансів;
- досвід управління в міжнародному бізнесі від 5 років;
- досвід роботи в галузі фінансів, продажів, кол/контакт-центрів та маркетингу;
- здатність забезпечувати відмінне обслуговування клієнтів;
- гарні навички управління людьми;
- вільне володіння англійською мовою;
- успішний досвід ведення переговорів;
- аналітичне мислення та навички вирішення проблем;
- досвід проживання за кордоном є перевагою.
З нами, окрім гідної зарплати на розвитку, ви отримаєте:
- залучену до своєї роботи експертну команду, яка генерує ідеї та допомагає ставати краще кожного дня;
- гнучкий графік: можете починати о 9:00 або об 11:00, а завершити о 18:00 — 20:00 — як вам зручно;
- наразі — повністю ремоут;
- англійську мову — завжди актуальний скіл на ринку праці, тому ми проводимо корпоративні заняття для співробітників;
- оплачувані відпустки, лікарняні та додаткову матеріальну мотивацію з нагоди сімейних свят і важливих для вас подій;
- вихідний на день народження;
- компенсацію зовнішнього навчання;
- майстер-класи, тімбілдінги та вечірки.
Якщо вам близька наша атмосфера, ви постійно очікуєте від себе найкращих результатів та готові бути частиною команди, яка рухає ринок вперед — приєднуйтеся! Надсилайте ваше CV разом із супровідним листом, у якому вкажіть бажаний рівень доходу та професійні цілі.
Що буде після відправлення релевантного CV:
Зустрічний лист з уточненнями -> Інтерв'ю з рекрутером -> Інтерв'ю з менеджером -> Збір рекомендацій -> Job Offer