Резюме "Мастер цеха" в Харкові
Бажане місто роботи : Харків
Дата народження: 25 липня 1976 (48 років)
Стать: Жінка
Сімейний стан: Не вказано
Діти: Не вказано
ТОВ “С -Транс”
(Обов’язки:
● Організація і контроль безперебійного процесу виробництва
протягом зміни.
● Контроль якості продукції, що випускається на всіх етапах
виробництва.
● Рішення організаційних і господарських питань в перебігу зміни.
● Дотримання норм витрат сировини.
● Дотримання технологічного процесу виробництва.
● Дотримання санітарних та гігієнічних норм на виробництві
харчових продуктів.
● Контроль виконання змінного завдання.
● Ведення виробничого обліку та підготовка звітності на кінець
зміни.
● Управління колективом до 30 осіб.)
ПФ «Кредо»
(Обов’язки:
●●Ведення бухгалтерського обліку на основі застосування Програми 1С 8.2-Бухгалтерія для України.
●●Здійснювати: нарахування заробітних плат працівникам підприємства;
●●нарахування та перерахування страхових внесків та податків.
●●Готувати періодичну звітність по ЕСВ,звіт з праці, 1-ДФ та інші у встановлені терміни та передавати їх за допомогою програм м.е.doc,Податкова звітність.
●●дані для складання балансу й оперативних зведених звітів про доходи і витрати грошових коштів.
●●Вести на основі відомостей виплату зарплати працівникам підприємства.
●●Здійснювати розрахунки з підзвітними особами.
●●Забезпечувати повне та достовірне відображення інформації, що міститься у прийнятих до обліку первинних документах, на рахунках бухгалтерського обліку.
●●Вести на основі прибуткових і видаткових документів касову книгу, звіряти фактичну наявність грошових сум з книжковим залишком, складати касову звітність.
●●Вести: облік особового складу підприємства,складати графіки роботи та табеля обліку робочого часу;
●●облік надання відпусток працівникам, здійснювати контроль за складанням і додержанням графіків чергових відпусток;
●● облік,заповнювати і зберігати трудові книжки.
●●Оформлювати прийом, переведення і звільнення працівників. відповідно до законодавства про працю, положень, інструкцій, наказів керівника підприємства, формувати і вести особові справи працівників, вносить зміни, пов’язані з трудовою діяльністю.)
ПАТ МЕГАБАНК Відділення «Зміївське №2»
(Обов’язки:
●● Знати: правила документообігу і технологію оброблення облікової інформації в касі, нормативно-правові акти НБУ щодо ведення касових операцій, обліку цінних паперів
●● організацію процесу взаємодії працівників свого структурного підрозділу;
●● порядок ведення внутрішнього обліку і подачі звітності в рамках своїх функціональних обов'язків.
●●Дотримання дисципліни праці, етичних норм поведінки в колективі, поважно та уважно відноситься до співробітників банку, клієнтів, проявляє принциповість, чесність та акуратність в роботі. Бережливо відноситься до майна.)
Зміївська ЦРЛ
(Обов’язки:
●● виконувати функції, що включають організаційне-технічне забезпечення адміністративно-розпорядчої діяльності керівника підприємства;
●● приймати кореспонденцію;
●● вести діловодство, виконувати різні операції із застосуванням комп’ютерної техніки, призначеної для збирання, оброблення і подання інформації;
●● готувати документи і матеріали, необхідні для роботи керівникові;
●● організовувати проведення телефонних переговорів керівника;
●● за дорученням керівника складати листи, запити, інші документи;
●● виконувати роботу з підготовки засідань і нарад, які проводить керівник;
●● забезпечувати робоче місце керівника необхідними засобами організаційної техніки, канцелярським приладдям, створювати умови, що сприяють його ефективній роботі;
●● друкувати за вказівкою керівника службові матеріали, необхідні для його роботи
●● організовувати приймання відвідувачів;
●● копіювати документи на ксероксі.)
Пенсійний Фонд України у Зміївському районі
(Обов’язки:
●●реєстрація платників страхового збору в електронній базі даних системи персоніфікованого обліку відомостей,
●● збір та обробка звітів платників страхового збору,
проведення перевірок.)
●●Упевнений користувач ПК — MS Office, Internet,1с 8.2 працюю з базами даних
●●Володіння офісною технікою
●●Практичні навики встановлення операційних систем та програмного забезпечення ПК
●●Добре володію мовою і письмом;
●●Володію гарною пам'яттю;
●●Добре орієнтуюсь у часі;
●●Тримаю в порядку документацію, швидко знаходжу необхідні папери;
●●Вмію красиво оформлювати звіти, вести ділову переписку керівника;
●● Можу освоювати розробки новітніх комп'ютерних програм для офісу;
Рівень користування мовами
●●Українська мова – вільно
●●Російська мова – вільно
●●Англійська мова – базовий рівень
Додаткова інформація:
●●Відповідальність, пунктуальність,організованість
●●Акуратність,комунікабельність, стресостійкість
●●Здатність до самостійної роботи, уважність, доброзичливість
●●Спілкування з клієнтами
●●Вмію аналізувати та логічно мислити
●●Вміння працювати в команді
●●Вміння бути обачним в конфіденційних, делікатних питаннях фірми.
●●Вміння швидко знаходити взаєморозуміння з колегами і клієнтами.
●●Вміння вчасно реагувати на нестандартні ситуації.
Спеціальність – Електричні апарати. Присвоєно кваліфікацію спеціаліста – інженера електромеханіка,